Program lojalnościowy LŁ
Firma LŁ wprowadziła program lojalnościowy dla swoich partnerów handlowych. Zamierzeniem jego twórców jest uatrakcyjnienie i podniesienie na wyższy poziom ich współpracy z LŁ.
Program lojalnościowy jest skierowany do wszystkich dystrybutorów lokalnych i regionalnych zaopatrujących się w LŁ. Celem jego jest zdynamizowanie sprzedaży, a także rozszerzenie w punktach handlowych asortymentu produktów oferowanych przez LŁ. – Może przystąpić do niego każda współpracująca z nami firma – informuje Łukasz Mroczkowski, menedżer projektu z LŁ. – Warunkiem uczestnictwa jest rejestracja na stronie internetowej www.megaprogram.pl oraz wyznaczenie osoby odpowiedzialnej za kontakt z nami w kwestiach jego dotyczących programu.
Istotą programu jest gratyfikacja jego uczestników
zgodna z liczbą uzyskanych punktów za dokonane zakupy. Informacje o ich liczbie uczestnik znajdzie na swoim koncie założonym na wspomnianej stronie internetowej programu. Będą one na bieżąco aktualizowane, tj. zgodnie z dokonywanymi zakupami.Lojalnościowy program LŁ oferuje bogatą paletę nagród: od długopisu po vouchery wakacyjne. – Dzięki temu każdy, kto weźmie w nim udział, znajdzie coś atrakcyjnego dla siebie – mówi Łukasz Mroczkowski. – Naszym celem nie jest sztuczne zwiększanie sprzedaży i wymuszanie na dystrybutorach zakupów premiowanych, na które faktycznie nie ma popytu. Program ma nam pomagać w codziennej pracy z partnerami handlowymi. Jego niewątpliwą zaletą jest duży wybór nagród, dzięki czemu korzystać z niego mogą nie tylko właściciele firm partnerskich, ale także ich pracownicy czy nawet klienci, których np. można nagrodzić użytecznymi gadżetami i przez to zyskać ich sympatię.
Program LŁ ma ramy czasowe i będzie trwać około roku. – Po zakończeniu dokonamy analizy jego przebiegu i efektywności – konkluduje Łukasz Mroczkowski, menedżer projektu MegaPartner LŁ. – Moim zdaniem, pozwoli to nam udoskonalić współpracę z naszymi dystrybutorami i zwiększyć atrakcyjność rynkowąLŁ.