PROFIX GAZELĄ BIZNESU 2019

Firma PROFIX, będąca dystrybutorem narzędzi, elektronarzędzi, odzieży roboczej i ochronnej, takich marek jak PROLINE, TRYTON, LAHTI PRO po raz kolejny została uhonorowana prestiżową nagrodą GAZELE BIZNESU 2019. Wyróżnienie to jest przyznawane małym i średnim pr zedsiębiorstwom, które charakteryzują się najbardziej dynamicznym rozwojem i stabilną sytuacją finansową.


Gazela Biznesu 2019 potwierdza prężny rozwój firmy PROFIX oraz jej doskonałą kondycję. W porównaniu do roku poprzedniego firma odnotowała znaczący wzrost przychodów i tym samym potwierdziła przynależność do grupy najbardziej dynamicznych przedsiębiorstw

w kraju. Na przestrzeni ostatnich lat firmie Profix udało się zrealizować ambitne zamierzania biznesowe. Sukcesem zakończył się w 2018 roku drugi etap rozbudowy Centrum Handlowo-Dystrybucyjnego w miejscowości Łomna Las. Ubiegły rok przyniósł tradycyjnie już dalsze rozszerzenie oferty narzędzi ręcznych, elektronarzędzi i artykułów BHP. W tym kontekście na pewno imponującą wygląda skala debiutów rynkowych w kategorii – odzież ochronna.
Gazela Biznesu to dla nas ważne wyróżnienie. Cieszę się, że od roku 2001 wśród nagród firmy pojawia się nowy certyfikat potwierdzający naszą przynależność do tego prestiżowego grona. Jest to też dla mnie potwierdzeniem, że nasze starania związane z rozwojem firmy są dostrzegane i co najważniejsze doceniane przez profesjonalistów. Natomiast nasza otwartość na nowe wyzwania, bezkompromisowa jakość ofertowanych produktów, szerokość oferty sprawiają, że od wielu lat zwiększamy skalę działania. Dla coraz większej liczby kontrahentów w kraju i za granicą jesteśmy sprawdzonym partnerem w prowadzeniu biznesu – mówi Barbara Ziemka, Wiceprezes Zarządu PROFIX.

 

Gazela Biznesu to świetna rekomendacja mająca pozytywne znaczenie w kontaktach handlowych z dotychczasowymi i nowymi kontrahentami. Wyróżnienie kojarzy się z prestiżem i zarazem odzwierciedla dobrą reputację oraz wiarygodność firmy. Wskazuje jednocześnie, że przedsiębiorstwo rozwija się stabilnie i daje sobie radę nawet wśród znacznie większych konkurentów. Aby otrzymać tytuł firma musi przez trzy lata z rzędu zwiększać obroty i osiągać zysk. Projekt realizowany jest przez dzienniki ekonomiczne należące do grupy wydawniczej Bonnier. Weryfikacją danych zgłoszonych przez przedsiębiorców zajmują się analitycy wywiadowni gospodarczej Coface Poland.

JCH

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments