19.000 PRODUKTÓW na KLIKNIĘCIE – PLATFORMA B2B PROFIX

Uruchomiona w ostatnich dniach października nowa wersja platformy zakupowej Profix to ogromne wsparcie działalności dla partnerów biznesowych i szereg dobrze zaprojektowanych funkcjonalności ułatwiających prowadzenie biznesu. Aby otrzymać do nich dostęp, należy skontaktować się z opiekunem handlowym.

Komputer, laptop, tablet to podstawowe narzędzia pracy we współczesnym przedsiębiorstwie handlowym. E-commerce stał się potężnie rozwijającym się kanałem dystrybucji towarów, który zyskuje coraz więcej zwolenników. W ujęciu globalnym o zakupie w oparciu o ten kanał decyduje już nie tylko atrakcyjna cena. Coraz częściej użytkownicy jako czynnik decydujący wskazują szybkość dostawy oraz jakość obsługi rozumianą jako jej intuicyjność i wygodę. Wszyscy klienci, którzy korzystali ze starej wersji

platformy, otrzymali link kierujący do nowej wersji oprogramowania. Mogą uzyskać do niego dostęp za pomocą dotychczasowego logionu i hasła. Jeśli z różnych przyczyn dane te nie są dostępne, najlepiej skorzystać z pomocy opiekuna handlowego. Skontaktuje się on z centralą i uzyska nowe dane dostępowe. Tak samo należy postąpić w przypadku chęci uruchomienia nowego konta klienckiego na platformie.

Promocje

Nowa platforma b2b Profix zawiera szczegółowe informacje o ponad 19.000 produktów dostępnych w ofercie warszawskiego dystrybutora narzędzi, elektronarzędzi i artykułów BHP. Wyroby, które aktualnie objęte są promocjami, zostały wyraźnie oznaczone i jednocześnie zgrupowane w kategorii promocje. Po zalogowaniu wystarczy przejść do sekcji o takiej właśnie nazwie, aby wybierać towary dostępne np. z dodatkowym rabatem.

Wiele koszyków

Nowe rozwiązanie ma oczywiście wszystkie funkcje dostępne w starej wersji oprogramowania, czyli tak podstawowe jak robienie zamówień, korzystanie z promocji. Niewątpliwie największą zmianą jest to, że nowa platforma oferuje możliwość pracy na dużej liczbie dowolnych koszyków. Klient może na przykład utworzyć sobie koszyki w podziale na asortyment i korzystać z nich zależnie od bieżących potrzeb. Nowe podejście oszczędza czas, a także daje możliwość lepszego panowania nad potrzebami zakupowymi. Każdy z koszyków można dowolnie i w każdym czasie modyfikować lub też wykorzystywać do ponownego wykonania nowego zamówienia.

Oferty

Zawartość koszyka może być także wykorzystana do przygotowania ofert dla klientów. Mogą one zawierać poglądowe zdjęcia, opisy oraz co bardzo istotne – zdefiniowaną marżę dodatkową. Takie rozwiązanie sprawdzi się na przykład w przypadku przygotowania ofert do przetargów, ponieważ przygotowany dokument zapiszemy w postaci pliku arkusza kalkulacyjnego lub dokumentu pdf.

Ustawianie uprawnień

Logując się po raz pierwszy do platformy, użytkownik robi to z pełnymi uprawnieniami administratora konta. Pozwala to na zdefiniowanie dodatkowych kont dostępowych dla pracowników, a także dla swoich klientów. W panelu z opcjami wybieramy, jakie dane i uprawnienia ma mieć wybrane konto. Możliwości jest naprawdę wiele.

Dokumenty i reklamacje

Nowa wersja platformy b2b daje dostęp do widoku rozrachunków. Klient szybko sprawdzi saldo i dowie się, czy płatności realizowane są w terminie. Za pośrednictwem platformy kontrahent Profix samodzielnie zgłosi ewentualne reklamacje i na bieżąco będzie mógł śledzić stan ich rozpatrzenia. Zgłaszający widzi, czy reklamacja została przyjęta i co dalej ze sprawą się dzieje. Jest to bardzo istotne przy obsłudze klienta detalicznego. Na rozpatrzenie reklamacji firma ma bowiem określony czas. Każdy dzień jest zatem ważny.

Faktury

Klienci, którzy wyrażą zgodę na wymianę dokumentów w formie elektronicznej, mogą za pośrednictwem platformy pobierać swoje faktury zapisane w formacie xml, co pozwala na ich automatyczne zaimportowanie do systemu księgowego klienta. To naprawdę bardzo duże udogodnienie w przypadku faktur zawierających wiele pozycji produktowych. Odpada bowiem konieczność ręcznego wprowadzenia każdej pozycji do systemu finansowo-księgowego. Operacja wykonywana jest automatycznie za pomocą komendy importuj, która powinna znajdować się w każdym aktualnym programie księgującym.

Mobilność

Platforma jest responsywna. Z jej funkcjonalności skorzystamy zatem na komputerze stacjonarnym, laptopie czy tablecie. Warte podkreślenia jest to, że oprogramowanie działa stabilnie nawet przy niskiej jakości łącza internetowego. Jest to istotne, kiedy zachodzi potrzeba wykonania operacji poza biurem przy wykorzystaniu internetu mobilnego.

JCh (Profix)

 

 

 

 

 

 

style='display:flex; justify-content: center; flex-direction:row;'>