PGN Tool Show

Północna Grupa Narzędziowa swój jubileuszowy rok trzydziestolecia działalności gospodarczej rozpocznie mocnym akcentem, organizując targi narzędziowe PGN Tool Show. Targi odbędą się w Arena Ostróda w dniach 6-7 luty 2015 r.

Rok 2015 jest dla PGN-u okresem szczególnym, założony bowiem trzydzieści lat temu Zakład Usług Elektromechanicznych Bronisława Chwały był początkiem obecnej Północnej Grupy Narzędziowej. – Po drodze było Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Bronisław Chwała zarejestrowane w roku 1991 dla połączenia usług z handlem – wspomina Bronisław Chwała, prezes PGN. – Następnie firmę tę przekształciliśmy w spółkę jawną, aby zgodnie z Kodeksem Spółek Handlowych połączyć w jeden organizm gospodarczy

PHU Bronisław Chwała z założoną przez nas wcześniej Północną Grupą Narzędziową Sp. z o.o. Finał prawie rocznych procedur związanych z przekształceniem miał miejsce w kwietniu 2001 r. Pod nową nazwą w ciągu trzynastu lat ponad sześciokrotnie zwiększyliśmy obroty, czterokrotnie zatrudnienie, a ówcześnie przyjęta nazwa odpowiadająca regionalnemu oddziaływaniu firmy w północnej części Polski uzmysłowiła nam obecnie, że północ zaczyna się na równiku. Nastawieni jesteśmy na dalszy rozwój, ponieważ drugie pokolenie właścicieli przejmuje stery rządów w firmie, dbając jednocześnie o wychowanie trzeciego pokolenia w taki sposób, ażeby w przyszłości nie został zaprzepaszczony dorobek poprzedników.

PGN TOOL SHOW
W latach poprzednich PGN wielokrotnie organizował Dni Otwarte, które odbywały się przed siedzibą firmy. Ostatnie ich edycje z lat 2010-11 rozrosły się do rozmiarów targów narzędziowych z ekspozycją 45 wystawców. Parking wokół centrali firmy w Ostródzie okazał się dla nich za mały, a zaproszeni goście, partnerzy PGN, mieli kłopoty z dojazdem i uczestnictwem w pokazach. Z tego powodu w ostatnich latach PGN zaniechał organizacji imprez kompleksowych i skupił się na cząstkowych pokazach i szkoleniach.

 

Ponieważ Ostróda dysponuje już nowym centrum wystawienniczym o nazwie „Arena Ostróda” (arenaostroda.pl), w którym odbywa się dużo regionalnych i ogólnopolskich imprez targowych, w tym drugie pod względem wielkości w Europie Targi Meblowe, zarząd PGN postanowił zorganizować w tym obiekcie targi narzędziowe PGN TOOL SHOW (www.pgn-toolshow.pl). Odbędą się one w dniach 6-7 lutego 2015 r. i obejmować będą następujące segmenty rynkowe: (1) elektronarzędzia i osprzęt, (2) narzędzia ręczne i warsztatowe, (3) materiały ścierne, (4) narzędzia budowlane, (5) urządzenia spawalnicze, (6) farby, (7) BHP i motoryzacja, (8) urządzenia i narzędzia ogrodowe. – Mamy nadzieję, że PGN TOOL SHOW na stałe wpisze się w kalendarz imprez targowych w Polsce – stwierdziła Katarzyna Chwała, zastępca dyrektora handlowego i kierownik Działu Marketingu i Rozwoju w PGN. – Liczymy na spotkanie się w Ostródzie całej branży narzędziowej. Zaopatrujemy regularnie, przynajmniej raz w miesiącu, ponad 800 sklepów różnych branż na terenie całej Polski. W ciągu roku hurtownia PGN obsługuje ponad 1200 sklepów. Z klasycznej hurtowni przekształcamy się w grupę zakupową oddziaływującą w coraz większym stopniu na wiele różnych podmiotów gospodarczych. Naszą misją nie jest tylko dostawa narzędzi, ale kompleksowe i szybkie rozwiązywanie problemów klientów. Organizując PGN Tool Show, chcemy dla nich stworzyć możliwość bezpośredniego kontaktu z producentami i ich ofertą, z równoczesną możliwością kontraktacji zakupów w atrakcyjnych cenach.

Pierwszą swoją imprezę targową PGN chce powiązać z jubileuszem firmy, zapraszając ok. 600-800 osób na bankiet wieczorny w przeddzień targów. Pierwszy dzień targowy będzie dniem zamkniętym dla szerszej publiczności, został bowiem przeznaczony zgodnie z formułą B2B dla partnerów handlowych PGN z całej Polski, których – jak przewiduje się – przyjedzie 350-400. Dla lokalnego otoczenia gospodarczego przeznaczony jest drugi dzień targów. W budżecie imprezy przewidziano nocleg na koszt PGN-u dla ok. 300 gości. – Chcemy w ten sposób ułatwić podjęcie decyzji o przyjeździe do Ostródy partnerom handlowym z dalszych stron – informuje Katarzyna Chwała. – Zapewni to wystawcom konkretnych odbiorców i rzeczywisty sukces handlowy. Zaś wszystkie kontrakty zawierane byłyby na firmę PGN, która objęłaby je gwarancją solidnego płatnika. Przy

ograniczonych kosztach gwarantujemy więc realne kontrakty, poprawę wyników handlowych w zawsze trudnym I kwartale i rzeczywiste oddziaływanie na konkretnych kupców, a to wszystko przy gwarantowanych rozliczeniach finansowych przez PGN – konkluduje Katarzyna Chwała.

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments