Ogólnopolska konferencja Makity

Na tegoroczną konferencję Makita zaprosiła swoich partnerów handlowych do Dźwirzyna. Spotkanie odbyło się w hotelu HAVET Resort & Spa w dniach 26-27 maja br. W imprezie wzięło udział ponad 150 przedstawicieli dystrybutorów japońskiej marki w Polsce.

 


Konferencję rozpoczął Artur Królikowski, dyrektor handlowy Makita Sp. z o.o., witając serdecznie wszystkich jej uczestników i informując o programie spotkania. W dalszej części wystąpienia Artur Królikowski omówił wyniki ekonomiczne przedsiębiorstw oraz ubiegłoroczną sytuację na rynku elektronarzędzi. Japoński koncern odnotował w Polsce w 2011 r. kilkuprocentowy wzrost sprzedaży w segmencie elektronarzędzi i

kilkunastoprocentowy wzrost w segmencie akcesoriów. – Mimo nie najlepszej sytuacji na rynku, a co za tym idzie sporych wahań popytu, nasza spółka utrzymała tendencję wzrostową w sprzedaży swoich marek: Makita, Dolmar oraz Maktec. Ten kilkuprocentowy wzrost uznajemy za sukces, biorąc pod uwagę fakt, że wielu producentów narzędzi odnotowało w ubiegłym roku duże spadki obrotów – stwierdził Artur Królikowski.

Od lewej: Artur Królikowski – dyrektor handlowy Makita Sp. z o.o, Hiroshi Hoshino – asystent prezesa Makita Sp .z o.o.,

Kenichi Ohara – prezes Makita Polska Sp. z o.o., i Przemysław Dudziak – regionalny dyrektor sprzeaży Makita Sp. z o.o.


Ważnym punktem spotkania była prezentacja nowości produktowych. Obszernie przedstawili je regionalni koordynatorzy sprzedaży: Zbigniew Kogut i Sławomir Gronuś. Z oferty marki Makita zaprezentowali m.in. nowe młoto-wiertarki (HR2300 i HR2600) oraz młoto-wiertarki z funkcją kucia (HR2610/T, HR2611F/FT), pilarkę LH1200FL, która łączy w sobie funkcje pilarki stołowej i ukośnicy, tarczowe pilarki ręczne (HS6100, HS7100 i HS7101), frezarkę do rowków (PJ7000) i frezarko-wycinarkę (RT0700CX2). Omawianie elektronarzędzi akumulatorowych rozpoczęto od przedstawienia piły posuwowej JR100DZ/DWE i wiertarko-wkrętarki udarowej HP330DWE. Zaprezentowano także: 2-biegową wiertarko-wkrętarkę udarową BHP446RFE, frezarki do rowków (BPJ140Z i BPJ180Z/RFE), odbiornik radiowy BMR050, młoto-wiertarkę SDS-plus BHR243RFE, wkrętarkę BFS451RFE, pilarkę tarczową BHS630Z/RFE, latarkę BML800 oraz młoto-wiertarki SDS-plus z opcją kucia (BHR262RDE, BHR262Z2C, HR262TDWBE). Sporo uwagi poświęcono również akumulatorowym narzędziom wielofunkcyjnym oraz zestawom COMBO, a także gwoździarce pneumatycznej Makita AN902. Podczas prezentacji nie zabrakło również nowości z oferty marki Maktec: wiertarek udarowych (MT870X1, MT811, MT812), akumulatorowych wiertarko-wkrętarek udarowych (MT960E, MT961E), szlifierki oscylacyjnej MT923 oraz dmuchawy MT400. Możliwości robocze prezentowanych narzędzi partnerzy handlowi sprawdzali podczas części praktycznej konferencji.

Jak wiadomo, Makita wspiera w Polsce sportową rywalizację drwali, sponsorując zarówno zawody, jak i zawodników. Jest również głównym sponsorem najlepszej w Polsce drużyny drwali. Tę część aktywności japońskiego koncernu w Polsce omówił Sławomir Gronuś, pełniący funkcję opiekuna firmowej drużyny drwali. Najpierw przedstawił partnerom handlowym zawodników reprezentujących barwy Makity na wielu polskich i międzynarodowych zawodach: Jacka Stochniałka, Tomasza Kowola, Romana Szalę, Kamila Szarmacha. – Podczas zmagań konkursowych zawodnicy muszą nie tylko wykonać swoje zadanie w jak najkrótszym czasie, ale również wykazać się bardzo dużą precyzją operowania piłą łańcuchową – podkreślił Słowomir Gronuś. – Jednakże aby osiągnąć sukces, poza niezwykłymi umiejętnościami, potrzebują odpowiedniego sprzętu. Zapewnienie im najlepszych maszyn i osprzętu oraz wsparcia organizacyjno-logistycznego to nasze zadanie. Przypomnijmy, zawodnicy z teamu japońskiego koncernu startują na piłach łańcuchowych Makita 7901 oraz Dolmar PS 7900 HS i wielokrotnie już na nich wygrywali w Mistrzostwach Polski. Zawody te dzięki ich udziałowi zyskują coraz większy prestiż, a profesjonalne pilarki łańcuchowe Makita i Dolmar są coraz bardziej cenione przez polskich drwali. W ubiegłym roku Roman Szala wygrał XII Międzynarodowe Zawody Drwali w Bobrowej, a Jacek Stochniałek zajął drugie miejsce w kategorii otwartej w Europejskich Zawodach Drwali, które odbyły się w Tucholi. – Zawody te przyniosły nam również dwa pierwsze miejsca w kategorii narodowej, a zajęli je odpowiednio Jacek Stochniałek i Kamil Szarmach –

przypomniał Sławomir Goronuś. – Z Mistrzostw Polski Drwali organizowanych przez SPL nasi zawodnicy również wrócili z medalami. Złoto wywalczył Jacek Stochniałek, a brąz Tomasz Kowol.

Makita nie tylko wspiera zawodników-drwali, ale również kierowcę rajdowego Radosława Typę z Radex Rally Teamu, o którym opowiedział Artur Królikowski: – Radosław Typa rozpoczął swoją karierę kierowcy rajdowego w 2001 r., startując w zawodach okręgowych na fiacie 126p. Konsekwencja, upór i przede wszystkim dobre wyniki pozwoliły mu szybko rozpocząć rywalizację w zawodach wyższej rangi, w tym w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski. W chwili obecnej Radosław Typa ma na swoim koncie udział w dużej liczbie rajdów odbywających się w Polsce i poza granicami kraju. W wielu z nich zajmował czołowe miejsca. Młody sportowiec był również gościem majowej konferencji. Podczas zajęć praktycznych miłośnicy sportów samochodowych mogli zapytać go o interesujące ich kwestie dotyczące dyscypliny, którą uprawia, jak również przyjrzeć się z bliska rajdowemu mitsubishi, które zaprezentował na placu hotelowym.

Konferencję zakończył uroczysty bankiet, którego wiodącym tematem była kultura i kuchnia Japonii. Uczestnicy spotkania mogli więc nie tylko zapoznać się ze sztukami walki i ich filozofią wywodzącą się z buddyzmu zen, ale także spróbować tradycyjnych japońskich trunków – sake i morelowego wina – oraz skosztować sushi. Organizatorzy dla swoich gości przygotowali także ekspresowy kurs robienia sushi, który spotkał się z dużym zainteresowaniem.

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

WIĘCEJ NIŻ NAPRAWA – SERWIS FESTOOL I ZLECENIE NAPRAWY ONLINE

Nie ma nic prostszego od zlecenia naprawy online przez konto MyFestool. Kilka kliknięć i narzędzie odbierane jest przez kuriera, który dostarcza je bezpośrednio do Serwisu Festool w Polsce. Jest on drugim najlepszym serwisem w rankingu europejskim marki Festool.

Narzędzia dla fachowców – serwis dla wymagających

Festool produkuje narzędzia od ponad 90 lat i doskonale zdaje sobie sprawę z problemów, z którymi borykają się rzemieślnicy różnych branż w swojej codziennej pracy. – Wiemy, że narzędzia dla fachowców są przedłużeniem ich rąk podczas wykonywania prac wykończeniowych, w zakładzie meblarskim czy na stolarni itd. – bez sprawnego sprzętu nie mogą oni pracować – mówi Łukasz

Buś, kierownik działu serwisu w Festool Polska. – Dostarczanie doskonałych narzędzi to tylko jeden z priorytetów Festool, kolejnym zadaniem, które stawiamy sobie jako marka premium, to opieka nad tymi, którzy nam zaufali. Jeżeli rzemieślnik lub fachowiec kupuje narzędzia Festool, otrzymuje w pakiecie serwis na równie wysokim poziomie, jak jakość naszego sprzętu.

48 godzin po zleceniu naprawy online

Jeżeli sprzęt odmówi posłuszeństwa i zostanie zlecona jego naprawa online za pośrednictwem konta MyFestool, to zostanie on odebrany od użytkownika i naprawiony w ciągu 48 godzin. Potem będzie odesłany pod wskazany adres. Dlaczego marka Festool tak postępuje? – Bo wiemy, że każdy dzień przestoju to stracony czas i pieniądze klientów – stwierdza Łukasz Buś. – A my w Festoool dbamy o naszych klientów. Dzięki komunikacji online, informacja trafia do nas szybciej niż samo narzędzie, a my możemy zaplanować jego naprawę w całym procesie logistycznym. Wybierając formę zgłoszenia naprawy online za pośrednictwem konta MyFestool, klient ma pewność, że narzędzie trafi do niego z powrotem bez niepotrzebnej zwłoki.

Świat idzie do przodu, a my z nim od ponad 90 lat

– Gdy narzędzie trafia w ręce rzemieślnika, chcemy aby wiedział, że może na nas dalej polegać. Nasza opieka nad klientem nie kończy się wraz ze sprzedażą, ona wtedy się zaczyna – mówi Łukasz Buś. Rejestracja do MyFestool pozwala na zarządzanie danymi oraz zlecenie naprawy, a zarejestrowanie narzędzia w ciągu 30 dni od daty zakupu daje gwarancję all-inclusive. Jest ona bardzo ważnym elementem składowym całej oferty i systemu Festool. Gwarancja all-inclusive to bezpłatne naprawy wraz z wymianą części zamiennych, bezpłatne ubezpieczenie na wypadek kradzieży oraz gwarancja dostępności części zamiennych przez 10 lat od zakończenia produkcji.

Wyjątkowe narzędzia – wyjątkowe gwarancje

Zupełnie niespotykane dla branży elektronarzędzi jest to, jak Festool gwarantuje m.in. wytrzymałość akumulatorów. Przykład? Jeżeli klient zarejestruje narzędzie w ciągu 30 dni od daty zakupu i okaże się, że pojemność jego akumulatora spadła poniżej 69% w czasie 3-letniego okresu ochronnego, wtedy Serwis Festool bezpłatnie wymieni taki akumulator na nowy. Aby posiadać wszystkie powyższe korzyści, trzeba pamiętać o rejestracji narzędzi w ciągu 30 dni o daty zakupu za pośrednictwem konta MyFestool. Od 01 stycznia 2021 rejestracja ta może być dokonana wyłącznie przez klienta końcowego, a nie jak dotychczas przez dystrybutora.

Jak w szybki i łatwy sposób dostarczyć narzędzie do serwisu Festool i odebrać prezent?

Należy zalogować się do konta MyFestool, wybrać narzędzie, które ma być wysłane do serwisu, i wejść w „zlecenie naprawy online”. Potem wypełnia się zgłoszenie, zaś w polu „opis usterki” wpisuje hasło naprawaOnline21. Kurier odbierze narzędzie ze wskazanego miejsca, a później odwiezie je tam, gdzie zechce jego właściciel lub użytkownik. Więcej informacji na temat serwisu Festool oraz trwającej promocji można znaleźć na stronie: www.festool.pl/serwis.

Uwaga! Skorzystaj ze ZLECENIA NAPRAWY ONLINE

HB (mat.Festool)
ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Narzędzia PROLINE uhonorowane tytułem Odkrycie Roku 2015

Wystarczył rok dynamicznych działań wizerunkowych, aby narzędzia PROLINE zostały wyróżnione godłem „Odkrycie Roku 2015” w ogólnopolskim plebiscycie popularności produktów i usług Laur Konsumenta.

Laur Konsumenta to ogólnopolskie badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najpopularniejszych produktów i marek. Opinie konsumentów zbierane są podczas rozmów telefonicznych, głosowania na stronie www.laur-konsumenta.pl, a także za pomocą ankiet zamieszczonych na portalach branżowych oraz w serwisach tematycznych AGORA S.A.

W kategorii „Odkrycie Roku” wyróżniane są innowacyjne produkty, które objęła ciekawa i skuteczna kampania reklamowa, przeszły lifting marketingowy (nowe opakowanie, etc.) lub zostały po raz pierwszy wskazane

przez konsumentów w ogólnopolskim projekcie Laur Konsumenta. Wyróżnienie otrzymują tylko nieliczni producenci.

– W 2014 roku, wdrożyliśmy nową atrakcyjną dla oka komunikację marketingową. Nowe materiały reklamowe PROLINE bazują na wizerunkach 10 profesjonalistów: PROmechanika, PROinstalatora, PRObudowlańca, PROdekarza, PROstolarza, PROhydraulika, PROmajsterkowicza, PROelektryka, PROogrodnika oraz PROglazurnika. Każda z tych grup zawodowych wykorzystuje inny zestaw narzędzi oraz posiada specyficzny, dany tylko jej etos. Koncepcję tę doskonale oddaje dotychczasowe hasło marki „PROLINE – narzędzia z charakterem”. Jak się okazało nasze działania przypadły do gustu naszym klientom, a marka Proline stała się lepiej rozpoznawalna. Sukces naszych działań reklamowych, ma bardzo dobre fundamenty. Opiera się na produktach wysokiej jakości, ładnie opakowanych i dostępnych w bardzo wielu miejscach w Polsce – mówi Joanna Woźniak, dyrektor marketingu w firmie PROFIX

Ubiegły rok to także duże zmiany w sklepach współpracujących z firmą Profix, właścicielem marki Proline. Producent narzędzi zdecydował się bowiem na odświeżenie estetyki ekspozycji w punktach handlowych. Zadanie to zostało powierzone działowi marketingu. Powstał zespół zadaniowy, który przygotował nowe wzory eskpozytorów i czuwał nad sprawną adaptacją powierzchni sklepowych. W tej chwili są już zakończone bądź trwają przebudowy w wielu punktach handlowych.

Jak już informowaliśmy w 2014 roku, minęło 20 lat od rozpoczęcia przez Profix działalności handlowej. W tym czasie udało się stworzyć dobrze dopasowaną do branży koncepcję działalności. Firma zainwestowała w infrastrukturę i kadrę. Zbudowała szeroką sieć dystrybucji i zyskała zaufanie odbiorców.

Wkład marki PROLINE w rozwój polskiej branży narzędziowej to nie tylko zaawansowane jakościowo produkty. To także szereg programów stworzonych z myślą o partnerach biznesowych. Jednym z nich jest powołanie do życia sieci dobrze zaopatrzonych sklepów i salonów technicznych działających pod jednolitym szyldem „Sklep Patronacki Proline”. Dziś to ponad 320 takich placówek w Polsce. Potwierdzeniem unikalności Programu Sklep Patronacki Proline jest uzyskane w 2014 roku Godło Najwyższa Jakość w kategorii Autorski Model Współpracy Sklep Patronacki PROLINE. A teraz do nagród i wyróżnień dołączył także Laur Klienta w kategorii Odkrycie Roku2015.

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
copyright 2025 portalnarzedzi.pl | wykonanie monikawolinska.eu