OGÓLNOPOLSKA AKCJA PROMOCYJNA PROLINE UWIEŃCZONA SUKCESEM
Z końcem ubiegłego roku dobiegła finału Ogólnopolska Akcja Promocyjna „PROLINE dla Mechaników”. Organizatorem kampanii była firma Profix, właściciel takich marek jak PROLINE, LAHTI PRO i TRYTON. Celem akcji było poinformowanie i zachęcenie warsztatów samochodowych oraz mechaników do korzystania z oferty narzędziowej punktów działających w ramach programu “Sklep Patronacki PROLINE”. Szeroko rozbudowana sieć, licząca w obecnej chwili ponad 420 sklepów na terenie całego kraju zapewnia wysokiej jakości produkty dostępne od ręki oraz liczne, atrakcyjne promocje.
Praca mechanika to niejednokrotnie kilkanaście godzin spędzanych w warsztacie w ciągu dnia. Praca ciężka, wymagająca i odpowiedzialna. Wybór optymalnych rozwiązań i narzędzi w zakresie wyposażenia warsztatu to
decyzja bardzo istotna z punktu widzenia efektywności, wygody i ergonomii pracy. Jest ona szczególnie trudna do podjęcia w warunkach bardzo konkurencyjnego rynku, a co za tym idzie mnogości dostępnych marek i rozwiązań.
Promocja bezpośrednio u lokalnego dystrybutora
Zakończona z upływem minionego roku akcja, dedykowana profesjonalnym warsztatom samochodowym w Polsce, odniosła znaczący sukces. Klienci mieli możliwość poznać asortyment, specyfikę oraz rozwiązania stosowane w wysokiej jakości narzędziach PROLINE. Dokonując zakupów w naszej sieci Sklepów Patronackich Proline, klienci mogli wybrać dodatkowe nagrody w postaci atrakcyjnej i modnej odzieży roboczej Lahti Pro.
– Akcja, którą przeprowadziliśmy, cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród mechaników. Nasze wiadomości wysyłane drogą mailową dotarły do kilku tysięcy warsztatów. W efekcie znaczna część z nich odwiedziła nasze Sklepy Patronackie Proline. Nasze newslettery odczytało kilkadziesiąt proc. odbiorców, co jest bardzo zadowalającym wynikiem. Przez cały okres trwania akcji zanotowaliśmy również ogromny wzrost odwiedzin naszej strony internetowej marki PROLINE. Klienci, decydując się na pracę naszymi narzędziami i dokonując ich zakupu, otrzymywali w nagrodę atrakcyjnie zaprojektowaną i wysokiej jakości odzież roboczą Lahti Pro – informuje Joanna Woźniak, dyrektor marketingu w firmie Profix.
Proste zasady – wysoka efektywność
Akcja promocyjna PROLINE dla mechaników opierała się na zasadach sprzedaży premiowanej. Aby otrzymać praktyczne ubrania robocze, klienci musieli w ciągu trzech miesięcy dokonać zakupu narzędzi marki PROLINE na kwotę minimum 300 zł (brutto). Następnie, wraz ze wzrostem wydatkowanej kwoty, wzrastała atrakcyjność nagród. Za kwotę 700 zł klient mógł wybrać pomiędzy coraz bardziej popularnymi obecnie kurtkami typu softshell, butami ochronnymi, spodniami roboczymi oraz bluzami marki LAHTI PRO. Biorąc pod uwagę specyfikę zawodu mechanika, klienci w czasie trzech miesięcy promocji mieli okazję skompletować wygodny i trwały ubiór roboczy do codziennej pracy.
– Akcja promocyjna PROLINE dla Mechaników jest częścią ogólnopolskiej kampanii mającej na celu przybliżenie profesjonalistom marki naszych narzędzi, ich trwałości raz stosowanych przez nas rozwiązań. Niebawem powrócimy do Państwa z jeszcze ciekawszymi programami sprzedażowymi i promocjami – podsumowuje Joanna Woźniak.