Obroty branży DIY w USA
Sprzedaż artykułów metalowych, w tym narzędzi, budowlanych i ogrodowych w USA w pierwszych jedenastu miesiącach 2022 r. wzrosła o 7,3 procent.
Jak donosi portal DIY International, amerykańska branża metalowa, materiałów budowlanych i ogrodnicza (DIY), do której należą sieci marketów dom i ogród, odnotowała w listopadzie 2022 r. sprzedaż na poziomie 40.943 mld USD (38,484 mld EUR). Było to o 3,7 procent więcej niż w tym samym miesiącu 2021 roku, ale o 5,1 procent mniej niż w październiku 2022 roku – tak wynika z oficjalnych statystyk dla tej branży podawanych przez U.S. Census Bureau (NAICS 444). Według nich w ciągu 11
miesięcy 2022 roku amerykańska branża metalowa, materiałów budowlanych i ogrodnicza razem z sieciami marketów dom i ogród odnotowała obroty w wysokości 471,619 mld USD (443,298 mld EUR), co oznacza wzrost o 7,3 procent w porównaniu z analogicznym okresem 2021 roku.
Opr. HB, źródło: DIYInternational