Norton nagradza najlepszych
Gorące Rio de Janeiro, bujna tropikalna roślinność oraz słynna plaża Copacabana. Do tego niezwykle życzliwi ludzie, wyśmienita regionalna kuchnia i mnóstwo szalonych piłkarskich emocji. To wszystko czekało na uczestników wyjątkowego wyjazdu – nagrody w konkursie sprzedażowym oraz promocji Mistrzowski Norton zorganizowanych przez firmę Saint-Gobain HPM Polska.
Saint-Gobain kolejny raz nagrodziło swoich najlepszych dystrybutorów. Przed rokiem dziesięciu z nich pojechało do Nowego Jorku, w tym roku nagrodą w konkursie sprzedażowym produktów marki Norton był ekskluzywny pięciodniowy pobyt w Brazylii.
Po bardzo udanym i do tej pory miło wspominanym przez dystrybutorów wyjeździe do Stanów Zjednoczonych tym razem firma
Program wyjazdu od wczesnego rana do późnych godzin nocnych wypełniało zwiedzanie Rio De Janeiro – miasta kipiącego życiem, w niezwykły sposób łączącego w sobie tradycję z nowoczesnością. Ośmioro uczestników wyjazdu poza słynnymi plażami Copacabana oraz Ipanema czy wzgórzem Pao de Açucar (Głową Cukru) odwiedziło także bogatą w muzea, kawiarnie i małe studyjne kina dzielnicę przy zatoce Botafogo. W wypełnionym atrakcjami programie wyjazdu znalazły się także zapierający dech w piersiach wjazd koleją zębatą na szczyt Corcovado z figurą Chrystusa, wizyta w najbardziej znanym w Rio klubie nocnym z muzyką na żywo Scenario oraz na tradycyjnym przedstawieniu Samba Show. W przerwach w zwiedzaniu klienci Saint-Gobain poznawali specjały regionalnej kuchni, stanowiącej niesamowite połącznie indiańskich, europejskich i afrykańskich tradycji kulinarnych.
– Wyjazd był niesamowity, momentami aż ciarki przechodziły mi po plecach! Mnóstwo atrakcji, a do tego naprawdę doskonała organizacja. To był mój wyjazd życia! – wspomina Lidia Boińska, klientka końcowa Saint-Gobain. Ryszard Pluta, dystrybutor współpracujący z firmą Saint–Gobain, dodaje do tego niesamowitą atmosferę i niezapomniane piłkarskie emocje podczas ćwierćfinałowego meczu Mistrzostw Świata Francja – Niemcy, który uczestnicy wyjazdu obejrzeli, siedząc w ekskluzywnej strefie kibica na słynnym stadionie Maracana.
Promocja Mistrzowski Norton to jednak nie tylko konkursowy wyjazd do Brazylii. 100 replik oficjalnej piłki Mundialu 2014 trafiło do osób, które kupiły produkty Norton i wysyłały zgłoszenia, odpowiadając na pytanie konkursowe: „Dlaczego właśnie ty powinieneś jechać do Brazylii”? Dzięki temu konkursowi firma Saint- Gobain HPM Polska zaangażowała się we wsparcie młodych piłkarskich talentów. Każde 2 zł z przesłanych przez uczestników promocji SMS-ów trafiło do młodych pasjonatów futbolu. Kto wie, może dzięki temu wsparciu narodzą się talenty na miarę Messiego, Goetzego lub Robbena?