NAC: NIEMOŻLIWE NIE ISTNIEJE
Rozmowa z Marcinem Przytulskim, dyrektorem zarządzającym NAC Sp. z o.o.
Redakcja: Firma NAC od lat funkcjonuje głównie w obszarze sprzętu ogrodniczego. Skąd wziął się pomysł na działanie w branży narzędziowej?
Marcin Przytulski: Niebawem będziemy obchodzili 30-lecie istnienia, z czego jesteśmy niezwykle dumni. Naszym głównym segmentem działalności faktycznie jest sprzęt ogrodowy, a właściwie sprzęt do szeroko rozumianej pielęgnacji terenów zielonych i przydomowych zarówno o mniejszej powierzchni, jak i dużej. Staramy się nie tylko usprawniać i modernizować obecnie posiadane produkty, ale również wprowadzamy w każdym sezonie nowości, tak aby w pełni odpowiadać na potrzeby i oczekiwania klientów. Pojawienie się elektronarzędzi w naszej ofercie było
naturalnym procesem związanym z rosnącą rozpoznawalnością marki oraz z chęcią przełożenia pozytywnych doświadczeń z segmentu ogrodowego na nowe obszary. Sygnały płynące z rynku upewniają nas w tym, że była to dobra decyzja i że warto rozwijać się na tym polu.
Coraz większą popularnością cieszą się urządzenia akumulatorowe. Czy Państwo również obserwują ten trend i czy planowany jest rozwój asortymentu w tym obszarze?
Obserwujemy ten trend i widzimy, że uwaga klientów coraz intensywniej skupia się na urządzeniach akumulatorowych. W tej chwili mamy szeroką ofertę tego typu urządzeń do kompleksowej pielęgnacji terenów zielonych oraz przydomowych w dwóch liniach: seria z ładowarką i akumulatorem 18 V oraz 40 V. Nasze plany ewidentnie zakładają rozwój tej kategorii w nadchodzącym czasie. Będziemy zarówno poszerzać ofertę ogrodową, jak i wprowadzać nowości w segmencie elektronarzędzi.
Jakie są więc dalsze plany na rozwijanie kategorii elektronarzędzi?
Obecnie w stałej sprzedaży oferujemy kilkadziesiąt urządzeń i będziemy zwiększać ich liczbę. Najbliższe nasze plany obejmują wzmocnienie segmentu budowlanego oraz poszerzenie oferty urządzeń stosowanych przy obróbce drewna. Myślę, że o kolejnych nowościach i dalszych naszych planach będziemy mogli poinformować jesienią.
Patrząc na hasło, które umieścili Państwo na materiale reklamowym, można się spodziewać, że jeszcze nie raz firma NAC zaskoczy rynek i klientów?
Od wielu lat angażujemy się w liczne projekty społeczne oraz działania promujące różne dyscypliny sportowe i wartości, które za nimi stoją. Natomiast jeśli chodzi o hasło „Niemożliwe nie istnieje!”, to jest ono wynikiem naszych ostatnich doświadczeń. Zostaliśmy bowiem Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski Amp Futbol, z czego jesteśmy szalenie dumni. Zachęcamy wszystkich czytelników do zapoznania się z osiągnięciami i sportową walecznością ampfutbolowych zawodników, którzy już niebawem będą walczyć o mistrzostwo świata w Meksyku. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem umiejętności i determinacji członków reprezentacji oraz zaangażowania wielu osób wspierających walkę naszych ampfutbolowych biało-czerwonych. Gdzie jest praca zespołowa, wspólny cel i chęć przekraczania barier, tam nie ma szansy, aby coś było niemożliwe. Wierzymy, że takie podejście sprawdza się nie tylko w sporcie, ale i w życiu codziennym i zawodowym. Firma NAC jest również Sponsorem Mistrzostw Polski w Motocrossie, Partnerem Reprezentacji Polski w Padlu oraz angażuje się w rajdy samochodowe jako NAC Rally Team.
Dziękujemy zarozmowę.