Nic nie zastąpi bezpośredniego kontaktu z dobrym serwisem

Od 1996 r. działa w Lublinie sklep firmy Wójcik. Od początku istnienia specjalizuje się w obrocie urządzeniami do pielęgnacji ogrodu. Od kilkunastu lat prowadzi też gwarancyjny serwis urządzeń ogrodowych Makity. O działalności firmy opowiada nam Piotr Reszka, szef serwisu sklepu Wójcik, który pracuje w niej od kilkunastu lat.

Firma Wójcik od początku swojej działalności rozwija się dynamicznie. Już po trzech latach w roku 1999 wybudowała nowy salon mieszczący się w Lublinie przy ulicy Kunickiego 96. Nowa siedziba została zaprojektowana pod kątem prowadzenia salonu sprzedaży i serwisu z pełnym zapleczem oraz możliwością pierwszego uruchomienia urządzeń spalinowych. Pomieszczenie z wyciągiem

spalin przewidziano bowiem już na etapie projektu. – Od początku działalności zajmujemy się głównie sprzedażą i obsługą serwisową urządzeń przeznaczonych do utrzymania i pielęgnacji ogrodów – mówi Piotr Reszka. – Takie właśnie maszyny możemy obejrzeć w naszym salonie sprzedaży. Są to wysokiej klasy produkty uznanych na rynku światowym i dominujących technologicznie firm. Oferujemy też wysokiej klasy urządzenia czyszczące. W naszej bieżącej ofercie nie ma więc elektronarzędzi (wiertarek, szlifierek, etc.). Jednak zakup takich maszyn też jest u nas możliwy.


Serwisowy team firmy Wójcik

Firma Wójcik od kilkunastu lat współpracuje z Makitą. – Skupiamy się na sprzedaży i serwisowaniu urządzeń japońskiego producenta przeznaczonych do pielęgnacji ogrodów – informuje Piotr Reszka. – Współpraca z Makitą jest wzorcowa. Dzięki temu nasz serwis może błyskawicznie reagować na potrzeby klientów. Staramy się, aby czas naprawy skrócić do minimum. Pierwszy jej etap to rozmowa z klientem oraz kwalifikacja awarii. Chodzi o to, czy naprawa może zostać wykonana zgodnie z umową gwarancyjną. Niestety, bywa i tak, że usterka powstaje w wyniku niewłaściwego użytkowania. Dlatego klient zostaje poinstruowany i dostaje fachowe wskazówki, jak prawidłowo korzystać z danego urządzenia. Bezpośredni kontakt z serwisem jest bardzo korzystny dla klientów. Często awarie spowodowane są wykorzystaniem nieodpowiednich środków eksploatacyjnych lub o niskiej jakości. Na przykład w przypadku urządzeń spalinowych jest to paliwo złej jakości.


Dla wygody klientów firma Wójcik prowadzi też obsługę door-to-door. – Dostarczenie i odbiór urządzenia odbywa się za pośrednictwem kuriera po uprzednim telefonicznym lub mailowym uzgodnieniu z serwisem – stwierdza Piotr Reszka. – To rzeczywiście wygodna forma świadczenia usług, jednak osobiście polecam wizytę w naszej firmie. Naprawdę, nic nie zastąpi bezpośredniego kontaktu z nastawionym życzliwie, podkreślam życzliwie, fachowcem. To ma ogromne znaczenie.


Obecnie wiele światowych firm, w tym Makita, reklamując swoją ofertę, nie proponuje już wyłącznie produktów, lecz rozwiązania systemowe. To oznacza kompleksową obsługę, doradztwo oraz pomoc w realizacji założonych zadań. – Staramy się wprowadzać taką filozofię w działaniach naszej firmy – mówi Piotr Reszka. – Zakup konkretnego urządzenia to tylko jeden fragment większej układanki. Za tym idzie fachowe doradztwo i pomoc w rozwiązywaniu problemów. Dysponujemy fachowym personelem, który potrafi wybrać optymalne rozwiązania. To zaczyna się już w momencie zakupu i doboru odpowiedniego do zadań sprzętu i w zasadzie nie kończy się, ponieważ zawsze gotowi jesteśmy do pomocy w sytuacjach awaryjnych. Pytamy klienta o cele, jakie zamierza osiągnąć, następnie po analizie doradzamy, jakie urządzenia optymalnie spełnią założone warunki co do intensywności pracy. W ofercie Makity znajdziemy urządzenia w pełni profesjonalne, przeznaczone do pielęgnacji przydomowych ogrodów i nie tylko. Jest też między nimi różnica w cenie zakupu. Urządzenia przeznaczone do profesjonalnego wykorzystania są droższe, bo mają odpowiednio wzmocnioną konstrukcję, co umożliwia intensywną eksploatację. Te zaś przeznaczone do pielęgnacji przydomowego ogrodu, czasami równie zaawansowane technologicznie, są odpowiednio tańsze. Oczywiście, można kupić profesjonalny sprzęt, który będzie wykorzystywany raz w roku. Ale czy warto? Mogę zagwarantować, że np. w przypadku Makity cieszyć się nim będą również prawnuki. Dlatego, jak widać, naszym podstawowym zadaniem jest doradztwo pozwalające znaleźć optymalne

rozwiązania, a następnie pomoc w prawidłowej eksploatacji maszyny – konkluduje Piotr Reszka.

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments