NEO GARAGE I NEO TOOLS SPONSOREM PIERWSZEGO W POLSCE RAJDU RFC
W dniach 21-24 kwietnia, w Elblągu odbyła się pierwsza w Polsce edycja rajdu Rainforest Challenge. RFC to trzecia na świecie pod kątem wielkości impreza motoryzacyjna, zaraz po Baja 1000 i rajdzie Dakar. NEO Garage i NEO TOOLS sponsorowały to wydarzenie, a także aktywnie uczestniczyły w rywalizacji.
Rainforest Challenge jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych na świecie imprez terenowych 4×4, w której co roku uczestniczą załogi z ponad 30 krajów świata. RFC zasłynął w Malezji, gdzie otrzymał wiele nagród, w tym za najbardziej spektakularne
wydarzenie w turystyce sportowej. Co roku w sezonie monsunowym zawodnicy przez 10 dni wystawiają swoje umiejętności na próbę. Pod koniec kwietnia odbyła się pierwsza polska edycja organizowana przy współpracy z twórcami RFC Malezja. Podczas rajdu trzeba wykazać się profesjonalizmem, wytrzymałością, wykonywać precyzyjne ruchy, a także korzystać z wysokiej jakości i niezawodnych narzędzi – taka też jest marka NEO TOOLS.– Bardzo się cieszymy, że mogliśmy nie tylko jako uczestnicy, ale także jako sponsorzy wesprzeć rajd o najwyższej randze i legendzie. Umożliwiając wszystkim uczestnikom dostęp do najwyższej klasy narzędzi, chcieliśmy promować działania fair play, by każdy miał takie same szanse. Było to z pewnością ważne wydarzenie dla całego środowiska off road. Jesteśmy pełni podziwu dla organizatorów za wysyłek i ryzyko, jakie podjęli. Mam nadzieję, że za rok będziemy mogli także być częścią tego sukcesu – mówi Przemysław Szafrański, szef NEO GARAGE.
W wyzwaniu wzięły udział najlepsze załogi z Polski. Marka NEO GARAGE i NEO TOOLS wystartowały pod jednym sztandarem z dwoma załogami. Pierwszą reprezentował radziecki Gazik pod szyldem NEO GARAGE, drugą amerykański Jeep pod szyldem NEO TOOLS.
– Samochody, motoryzacja – to nasza pasja i nie mogło nas tam zabraknąć. Wystartowaliśmy w dwie drużyny, ale oczywiście wspieraliśmy się na każdym odcinku rajdu. Podstawowy cel, czyli dotarcie załóg na metę, został osiągnięty. Przejechaliśmy te odcinki specjalne, które mogliśmy. Rozważnie zrezygnowaliśmy z tych odcinków, które by nas pochłonęły. Nie było łatwo, ale była to niezwykła przyjemność i przygoda na świetnie przygotowanym terenie – powiedział Przemysław Szafrański.
NEO TOOLS od lat wspiera OFF-Road w Polsce jako sponsor (NEO TOOLS Trophy Bliżyn, Cobra Lajtowy Puchar 4×4 od 2019 r.), ale także aktywnie uczestniczy w wydarzeniach, takich jak: Cobra Lajtowy, Women’s Challenge 4×4, czy Baja Poland.