Narzędzia TOPEX w kolejnej kampanii reklamowej

25 sierpnia wystartowała kampania reklamowa najlepiej rozpoznawalnej w Polsce marki narzędzi ręcznych TOPEX. Działania w mediach powiązane są z szeroką akcją sprzedażową, dzięki której wybrane narzędzia można kupić w supercenach w wielu sklepach na terenie całego kraju.

Marka TOPEX na dobre zagościła w domach polskich majsterkowiczów. Konsumenci doceniają szeroką ofertę narzędzi i akcesoriów oraz wciąż rosnącą jakość produktów. Najlepiej świadczą o tym wyróżnienia, m.in. Konsumencki Lider Jakości, czy otrzymany po raz kolejny tytuł Superbrands Created in Poland.

– Popularność narzędzi TOPEX jest efektem przyjętej strategii biznesowej. Jednym z naszych priorytetów jest ciągła poprawa

jakości, którą weryfikujemy w wieloetapowym procesie kontroli. Wielopoziomowe wsparcie marki poprzez działania w mediach ogólnopolskich, obecność na portalach społecznościowych, forach internetowych, odpowiednia ekspozycja produktów w punktach sprzedaży – to elementy, które nieustannie rozwijamy, by odpowiadać na potrzeby naszych konsumentów – wyjaśnia Radosław Fiślak, Group Brand manager marki TOPEX.

Przygotowane zostały dwie wersje spotu (30- i 15-sekundowa), obie zakończone planszami z informacją o promocyjnej ofercie produktowej. Spoty zostaną wyświetlone blisko 5000 razy w popularnych kanałach ogólnopolskich, m.in.: Polsat, TVP oraz w kanałach tematycznych (m.in. Polsat Sport, TVP Sport, Discovery, TVN Turbo, itp.). Dodatkowo prowadzone będą działania online – kampania banerowa i remarketingowa, dedykowane mailingi oraz szereg promocji w punktach sprzedaży. Spoty będzie można obejrzeć również na kanale YouTube marki TOPEX (więcej informacji natopex.pl).

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments