Narzędzia PROLINE uhonorowane tytułem Odkrycie Roku 2015

Wystarczył rok dynamicznych działań wizerunkowych, aby narzędzia PROLINE zostały wyróżnione godłem „Odkrycie Roku 2015” w ogólnopolskim plebiscycie popularności produktów i usług Laur Konsumenta.

Laur Konsumenta to ogólnopolskie badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najpopularniejszych produktów i marek. Opinie konsumentów zbierane są podczas rozmów telefonicznych, głosowania na stronie www.laur-konsumenta.pl, a także za pomocą ankiet zamieszczonych na portalach branżowych oraz w serwisach tematycznych AGORA S.A.

W kategorii „Odkrycie Roku” wyróżniane są innowacyjne produkty, które objęła ciekawa i skuteczna kampania reklamowa, przeszły lifting marketingowy (nowe opakowanie, etc.) lub zostały po raz pierwszy wskazane przez konsumentów w ogólnopolskim

projekcie Laur Konsumenta. Wyróżnienie otrzymują tylko nieliczni producenci.

– W 2014 roku, wdrożyliśmy nową atrakcyjną dla oka komunikację marketingową. Nowe materiały reklamowe PROLINE bazują na wizerunkach 10 profesjonalistów: PROmechanika, PROinstalatora, PRObudowlańca, PROdekarza, PROstolarza, PROhydraulika, PROmajsterkowicza, PROelektryka, PROogrodnika oraz PROglazurnika. Każda z tych grup zawodowych wykorzystuje inny zestaw narzędzi oraz posiada specyficzny, dany tylko jej etos. Koncepcję tę doskonale oddaje dotychczasowe hasło marki „PROLINE – narzędzia z charakterem”. Jak się okazało nasze działania przypadły do gustu naszym klientom, a marka Proline stała się lepiej rozpoznawalna. Sukces naszych działań reklamowych, ma bardzo dobre fundamenty. Opiera się na produktach wysokiej jakości, ładnie opakowanych i dostępnych w bardzo wielu miejscach w Polsce – mówi Joanna Woźniak, dyrektor marketingu w firmie PROFIX

Ubiegły rok to także duże zmiany w sklepach współpracujących z firmą Profix, właścicielem marki Proline. Producent narzędzi zdecydował się bowiem na odświeżenie estetyki ekspozycji w punktach handlowych. Zadanie to zostało powierzone działowi marketingu. Powstał zespół zadaniowy, który przygotował nowe wzory eskpozytorów i czuwał nad sprawną adaptacją powierzchni sklepowych. W tej chwili są już zakończone bądź trwają przebudowy w wielu punktach handlowych.

Jak już informowaliśmy w 2014 roku, minęło 20 lat od rozpoczęcia przez Profix działalności handlowej. W tym czasie udało się stworzyć dobrze dopasowaną do branży koncepcję działalności. Firma zainwestowała w infrastrukturę i kadrę. Zbudowała szeroką sieć dystrybucji i zyskała zaufanie odbiorców.

Wkład marki PROLINE w rozwój polskiej branży narzędziowej to nie tylko zaawansowane jakościowo produkty. To także szereg programów stworzonych z myślą o partnerach biznesowych. Jednym z nich jest powołanie do życia sieci dobrze zaopatrzonych sklepów i salonów technicznych działających pod jednolitym szyldem „Sklep Patronacki Proline”. Dziś to ponad 320 takich placówek w Polsce. Potwierdzeniem unikalności Programu Sklep Patronacki Proline jest uzyskane w 2014 roku Godło Najwyższa Jakość w kategorii Autorski Model Współpracy Sklep Patronacki PROLINE. A teraz do nagród i wyróżnień dołączył także Laur Klienta w kategorii Odkrycie Roku 2015.

ZOBACZ TAKŻE

Dodaj komentarz

avatar