MODECO Challenge – podejmij wyzwanie

Modeco Challenge to innowacyjny program biznesowo-społecznościowy stworzony przez Rawlplug S.A. Firma przedstawiła jego zasady partnerom handlowym podczas trzech konferencji, obejmując zasięgiem informacyjnym cały kraj. Ostatnia z konferencji odbyła się w dniach 7-8 marca w malowniczo położonym nad Jeziorem Durowskim hotelu Pietrak w Wągrowcu.

 

 

 

 

Rawlplug S.A. (dawniej Koelner S.A.) to spółka dominująca Grupy Rawlplug. Firma Koelner rozpoczęła działalność w 1999 r., ale jej początki sięgają 1982 r., czyli powstania przedsiębiorstwa Tworzywa Sztuczne – Krystyna Koelner. W 2001 r. przejęła Modeco Sp. z o.o., w 2004 – Fabrykę

Pił i Narzędzi Wapienica Sp. z o.o., a w 2005 r. brytyjską firmę Rawlplug Ltd – światowego pioniera w konstrukcji kołków rozporowych. Kolejne przejęcia i systematyczny rozwój sprawiły, że obecnie w szeregach grupy znajdują się 33 spółki, w tym 12 zagranicznych, usytuowanych nie tylko w Europie, ale także w tak egzotycznych krajach jak Kazachstan, Zjednoczone Emiraty Arabskie czy RPA.

 

Konferencję poprowadził Jacek Biedroń, dyrektor Dywizji Narzędzia w Koelner Rawlplug IP Sp. z o.o.

 

Nasza organizacja zatrudnia ponad 1700 pracowników – informował Jacek Biedroń, dyrektor Dywizji Narzędzia w Koelner Rawlplug IP Sp. z o.o., który poprowadził część merytoryczną konferencji. – Zajmujemy się projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją zamocowań budowlanych, narzędzi i elektronarzędzi oraz normalii śrubowych. Współpracujemy z wieloma firmami w kraju i poza jego granicami. Dzisiaj dla naszych partnerów handlowych przygotowaliśmy specjalny program, który ma za zadanie zacieśnić współpracę w zakresie asortymentu narzędziowego Rawlplug S.A. i zachęcić obie strony do coraz większego zaangażowania.


Modeco Challenge to projekt niepodobny do innych. Nie jest zwykłym programem lojalnościowym, jakich wiele na naszym rynku. To idea, której celem jest zbudowanie społeczności ludzi związanych nie tylko biznesem, ale i pasjami. – W ramach projektu będziemy rozwijać współpracę, zdobywać wiedzę, podróżować, wspierać aktywności lokalne i dbać o to, aby te wszystkie działania przynosiły uczestnikom odpowiedni zasób pozytywnych emocji – podkreśla Jacek Biedroń. – Wiadomo, że naszym podstawowym zadaniem jest sprzedaż, ale chcemy też, aby z partnerami handlowymi łączyło nas coś więcej niż umowa handlowa. Chcemy odczuwać prawdziwą satysfakcję z pracy i dzielić ją z ludźmi, z którymi współpracujemy. Chodzi o to, żeby praca sprawiała wszystkim przyjemność, żeby dostarczała pozytywnych emocji.

 

Prezentacja marki Modeco Expert, Modeco Home i Modeco Garden

Projekt wystartował 1 marca br. i z założenia jest programem długofalowym. Dziś obejmuje Polskę, ale w planach jest włączenie do niego również zagranicznych spółek grupy. Pojawią się też nowe aktywności, bo projekt nie jest zamknięty, będzie się rozwijał i ewoluował przez co najmniej 3-4 lata. Jak wyjaśnia Jacek Biedroń, wszystkie aktywności organizowane w jego ramach koncentrują się wokół czterech grup zagadnień: – W ramach pierwszej z nich zaproponujemy Państwu miłe spędzanie wolnego czasu, druga będzie rozwijała wiedzę, trzecia pozwoli w sposób precyzyjny zaprezentować naszą ofertę, a ostatnia zintegruje społeczność w ramach krzewienia idei aktywnego wypoczynku Wszystkie te działania otoczymy wsparciem naszych służb handlowych.

 

Prezentacja narzędzi Stanley, Black&Decker i DeWalt

Szczególnie interesujący wydaje się być pomysł stworzenia społeczności, którą łączyć będzie idea aktywnego wypoczynku, czyli Modeco Fit. – Kierując się zasadą „W zdrowym ciele, zdrowy duch”, chcielibyśmy zachęcić wszystkich do tej idei. Ta część programu ma zwrócić uwagę

na fakt, że sport czy aktywny wypoczynek są nie tylko formą rozrywki, ale też niezbędnym elementem dobrej kondycji ciała, a tym samym satysfakcji ducha – podkreśla Jacek Biedroń. – Wspólne bieganie, chodzenie, Nordic Walking czy jazda rowerem mają wielką siłę integracyjną, dlatego warto do nich zachęcać lokalne społeczności i skupiać je wokół swoich firm. Aby to ułatwić, organizatorzy akcji udostępnili wszystkim partnerom konta na stronie Endomondo.com, która umożliwia mierzenie i rejestrowanie wszelkich aktywności. Modeco Fit zachęca również do tzw. aktywności celowej, to znaczy do wspólnego uprawiania sportu w ramach poparcia jakiejś akcji charytatywnej, jak na przykład zakupienie potrzebnego sprzętu dla pobliskiej szkoły czy zorganizowanie wycieczki dla dzieci z mniej zamożnych rodzin. Wtedy, w zamian za odpowiednią aktywność społeczności, korporacja zasponsoruje dane wydarzenie.

 

 

Prezentacja narzędzi Rawlplug, Globus

Ciekawy jest też sposób, w jaki firma postanowiła zaprezentować swoją ofertę narzędziową. W jej portfolio znajduje się 12 marek dobranych w sposób bardzo przemyślany do potrzeb różnych grup użytkowników: Modeco Expert, Modeco Home, Modeco Garden, Rawlplug, Globus, DeWalt, Black&Decker, Stanley, Milwaukee, AEG, Nilfisk i Rapid. W programie Modeco Challenge tych 12 marek to 12 Pokus, które zachęcają do współpracy nie tylko partnerów handlowych Koelner z korporacją, ale także użytkowników z dystrybutorami narzędzi. – 12 Pokus to część projektu Modeco Challenge mająca na celu przedstawienie uczestnikom bogactwa oferty narzędzi ręcznych, elektronarzędzi i akcesoriów znajdujących się w sprzedaży w Koelner Polska – wyjaśnił Jacek Biedroń. – To możliwość poznania nie tylko szerokiego asortymentu, ale również bogatej historii firm narzędziowych, przewag konkurencyjnych, głównych użytkowników oraz poznania unikalnych korzyści wynikających z wyjątkowego serwisu, jaki dostarcza nasza firma. Na atrakcyjność 12 Pokus wpływa nie tylko siła ich marek, ale również staranność doboru asortymentu oraz system wsparcia marketingowego. To bardzo istotna część projektu Modeco Challenge.


Prezentacja narzedzi Milwaukee i AEG, Nilfisk i Rapid

Dokładne omówienie wszystkich 12 Pokus zakończyło część prezentacyjną spotkania. W dalszej części uczestnicy mieli okazję przyjrzeć się oferowanym przez firmę narzędziom podczas pokazów technicznych, pozyskać dokładniejsze informacje i przetestować narzędzia. Nie zabrakło też okazji do rozmów biznesowych i wymiany doświadczeń. Konferencja zakończyła się w duchu Modeco Fit wspólnym spacerem z kijkami, czyli Nordic Walkingiem.

Prezes zarządu Radosław Koelner  z zainteresowaniem śledził prezentację narzędzi ModecoExpert

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments