Milwaukee podbija Pomorze

A&M Elektronarzędzia zorganizowała we wrześniu br. serię pokazów sprzętu marki Milwaukee. Pracownicy firmy spotkali się w siedzibach swoich partnerów handlowych z regionu Pomorza z fachowcami, dla których praca elektronarzędziami jest codziennością. Spotkania były okazją do zaprezentowania marki Milwaukee szerokiej gamie odbiorców, a także poznania potrzeb polskich profesjonalistów.

 

 

 

Dni pomiędzy 17 a 20 września br. były okresem bardzo intensywnej promocji marki Milwaukee w regionie Pomorza. Przez pierwsze trzy z nich załoga Milwaukee, mając do dyspozycji 6 samochodów demonstracyjnych, odwiedziła około 200 firm, zajmujących się dystrybucją elektronarzędzi Milwaukee w

regionie. Przedstawiciele marki byli u partnerów handlowych, spotykali się z ich pracownikami, prezentowali narzędzia ostatecznym użytkownikom. Zwieńczeniem akcji była impreza, która odbyła się 20 września w siedzibie w firmie Sanet w Gdyni.

 

 

Wielu użytkowników elektronarzędzi zdecydowało się spędzić ten dzień w Sanecie. Byli to zarówno profesjonaliści, którzy markę Milwaukee znają od lat, jak i ci, którzy atuty tych produktów dopiero poznają. Nic w tym dziwnego, gdyż nieczęsto można zapoznać się z tak pełną ofertą marki, a przy tym uzyskać szczegółowe informacje na temat każdego urządzenia i rozwiać wątpliwości dotyczące użytkowania konkretnych produktów. Goście mieli zapewnione również najlepsze doradztwo w zakresie doboru maszyn i osprzętu do pracy i mogli oczywiście przetestować je przed ewentualnym zakupem. Wielu z nich przekonało się do nowości Milwaukee – opuszczali imprezę z nowo zakupionym sprzętem. Atrakcyjne rabaty przygotowane przez organizatorów pozwoliły im nie tylko zaopatrzyć się w znakomite narzędzia, ale także zaoszczędzić nieco pieniędzy.

 

 

Firmy A&M Elektronarzędzia i Sanet przygotowały dla swoich gości wiele atrakcji. Dużą popularnością cieszył się konkurs, którego uczestnicy mieli za zadanie rozbić betonowy, zbrojony podjazd za pomocą młota wyburzeniowego. Zwycięzcą konkursu został uczestnik, który w ciągu trzech minut „wyprodukował” najwięcej urobku. Panowie, gdyż na udział w tym konkursie nie zdecydowała się żadna przedstawicielka płci pięknej, podeszli do tematu bardzo ambicjonalnie i walczyli niezwykle zaciekle. Ostatecznie zwyciężył uczestnik, który uzyskał wynik ponad 90 kg. Duże emocje towarzyszyły również losowaniu główniej nagrody imprezy, przyznanej za aktywność podczas spotkania. Zwycięzca stał się szczęśliwym posiadaczem czerwonego quada Milwaukee.

 

 

Goście chętnie dyskutowali z przedstawicielami organizatorów, wymieniali poglądy i uwagi. – Bezpośrednia rozmowa z użytkownikami naszych narzędzi jest niezwykle cenna dla obu stron – podkreśla Jerzy Ejtel, dyrektor generalny A&M Elektronarzędzia. – Podczas takich spotkań mamy okazję poznać ich opinie, wsłuchać się w potrzeby rynku i wyciągnąć z tego wnioski. Dzięki temu możemy ulepszać naszą ofertę i dostosowywać ją do wymagań fachowców. Wiadomo, że tego typu akcje marketingowe mają na celu popularyzację marki i wzrost sprzedaży. Jednak dają nam też dodatkową korzyść, której nie da się przecenić – świadomość potrzeb użytkowników.

 

 

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments