Międzynarodowe grono ekspertów rynku stali spotkało się w Sosnowcu

O kierunkach ewolucji europejskiego i globalnego rynku stali dyskutowali 19 października eksperci na Międzynarodowych Targach Stali, Metali Nieżelaznych, Technologii i Produktów SteelMET oraz Międzynarodowych Targach Zabezpieczeń Powierzchni SURFPROTECT, które trwały od 18 do 20 października w centrum targowo-konferencyjnym Expo Silesia w Sosnowcu.

 

 

Targi SteelMET wyróżniają w tym roku dwa salony poszerzające ich zakres branżowy. Pierwszy z nich – Międzynarodowy Salon Recyklingu Metali InterSCRAP – jest odpowiedzią na zapotrzebowanie branży recyklingowej. To prezentacja w jednym miejscu i czasie oferty produkcyjno-handlowej i usługowej firm branży złomu stali oraz

metali kolorowych krajów Unii Europejskiej oraz ofert firm związanych z rynkiem recyklingowym. Udział w niej mieli liderzy w tej dziedzinie, m.in. firmy: Terex Fuchs, Cronimet PL czy Bax Baumaschinen.

Salon Polskich Hut Stali miał na celu pokazanie potencjału przemysłu hutniczego oraz ukazanie perspektyw i wyzwań, które stoją przed producentami stali w Polsce. Tutaj także Expo Silesia gościło liderów branży, m.in.: Severstallat Silesia, Alchemię SA, Walcownię Rur Silesia, Walcownię Rur Andrzej czy Hutę Bankową.

Doskonałym uzupełnieniem oferty była organizowana po raz kolejny w Expo Silesia konferencja Partnera Strategicznego Targów – Polskiej Unii Dystrybutorów Stali pt. „Rynek stali w Europie Środkowo-Wschodniej”. Nad konferencją patronat objęło Ministerstwo Gospodarki, a przedstawiciele sektora stalowego mieli okazję dyskutować nad obecną kondycją branży oraz kierunkiem w jakim ona zmierza. Prelegenci przedstawili sektor stalowy w Polsce i naszym regionie Europy, omówili sytuację rynkową u głównych odbiorców stali oraz zaprezentowali globalne tendencje w przemyśle stalowym. Wśród prelegentów konferencji znaleźli się: Robert Wojdyła – prezes PUDS i Konsorcjum Stali SA, Andrzej Ciepiela – dyrektor PUDS, Peter Klein – przedstawiciel Komisji Europejskiej, Sanjay Samaddar – prezes ArcelorMittal Poland SA, Jerzy Bernhard – prezes Stalprofil SA, Roman Czyżykowski – wiceprezes Zarządu ThyssenKrupp Energostal SA, oraz przedstawiciele zagranicznych organizacji zrzeszających dystrybutorów stali: Jörg Feger z Bundesverband Deutscher Stahlhandel i Miroslav Horák z Association of Czech and Slovak Steel Stockholders.

Targi SURFPROTECT zdominowały cztery kluczowe tematy: przygotowanie powierzchni, powłoki galwaniczne i ochronne cynkowanie, farby i lakiery antykorozyjne, ochrona betonu przed korozją. Poszerzony zakres tematyczny wydarzenia świetnie uzupełniło seminarium Instytutu Mechaniki Precyzyjnej pt. „Metalizacja natryskowa dziś i jutro” (więcej na www.steelmet.pl oraz www.surfprotect.pl).

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

„DARMOWA DOSTAWA” I „BONUS RETROSPEKTYWNY” – WIOSENNE PROMOCJE NA PLATFORMIE MERXU

Unikalne funkcje platformy handlowej merXu nie kończą się na gwarancji współpracy tylko ze zweryfikowanymi partnerami oraz na bezpośrednim kontakcie z dostawcą i możliwości negocjacji cen. Zarejestrowani użytkownicy merXu mogą obecnie korzystać z dwóch bardzo atrakcyjnych promocji.

Promocyjna „Darmowa dostawa”

Do końca kwietnia 2021 r. zarejestrowani użytkownicy merXu mogą korzystać z darmowej dostawy wszystkich zakupów o wartości powyżej określonej kwoty minimalnej, wynoszącej netto niemniej niż 100 PLN. Warto więc pospieszyć się z zakupami. Zerowe koszty dostawy dotyczą nie tylko zakupów u dostawców z Polski, ale także artykułów przemysłowych kupionych na platformie od sprzedających z Czech, Estonii, Litwy i Słowacji.
W czasie trwania promocji

do każdego zakupu za kwotę nie mniejszą niż wymienione uczestnik po dokonaniu zgłoszenia zakupu promocyjnego może otrzymać zwrot poniesionych kosztów dostawy w dwóch opcjach: (1) premii pieniężnej w formie noty kredytowej na swoim rachunku bankowym i (2) zapłaty przez merXu za transport zgodnie z fakturą wystawioną przez sprzedającego (więcej informacji nt. szczegółów promocji „Darmowa dostawa” na stronie https://lp.merxu.com/free-delivery).

Promocyjny „Bonus retrospektywny”

Drugą akcją trwającą na merXu.com od 15 marca 2021 r. jest promocja Bonus retrospektywny. Dotyczy ona zakupów na platformie merXu za określoną kwotę minimalną. Warunkiem udziału w niej jest dokonanie zakupów produktów sprzedawanych za pośrednictwem platformy merXu na kwotę netto nie mniejszą niż 1000 PLN, w czasie nie dłuższym niż jeden miesiąc kalendarzowy w okresie trwania promocji. Po osiągnięciu określonej wartości zakupów promocyjnych w miesiącu kalendarzowym, w którym trwa akcja, klient uprawniony jest do otrzymania premii pieniężnej w wysokości: 8% dla wartości zakupów o wartości od 1000 do 2 500 PLN, 9% dla 2501-4000 PLN, 10% dla 4001-6000 PLN. W przypadku zakupów o wartości 6 001 PLN i większej wielkość bonusu retrospektywnego ustalana jest indywidualnie.
W przypadku gdy uczestnik nie osiągnie wartości zakupów promocyjnych uprawniającej do otrzymania premii pieniężnej w jednym miesiącu kalendarzowym, są one sumowane w kolejnych, nie dłużej jednak niż do osiągnięcia wartości uprawniającej do otrzymania premii pieniężnej. W przypadku tej akcji uczestnik otrzymuje tę premię w formie noty kredytowej na swój rachunek bankowy (szczegółowe zasady Promocji „Bonus retrospektywny” znajdują się na stronie https://lp.merxu.com/promotions-p)

Jurkowski(nied)
ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
copyright 2025 portalnarzedzi.pl | wykonanie monikawolinska.eu