Międzynarodowe grono ekspertów rynku stali spotkało się w Sosnowcu

O kierunkach ewolucji europejskiego i globalnego rynku stali dyskutowali 19 października eksperci na Międzynarodowych Targach Stali, Metali Nieżelaznych, Technologii i Produktów SteelMET oraz Międzynarodowych Targach Zabezpieczeń Powierzchni SURFPROTECT, które trwały od 18 do 20 października w centrum targowo-konferencyjnym Expo Silesia w Sosnowcu.

 

 

Targi SteelMET wyróżniają w tym roku dwa salony poszerzające ich zakres branżowy. Pierwszy z nich – Międzynarodowy Salon Recyklingu Metali InterSCRAP – jest odpowiedzią na zapotrzebowanie branży recyklingowej. To prezentacja w jednym miejscu i czasie oferty produkcyjno-handlowej i usługowej firm branży złomu stali oraz

metali kolorowych krajów Unii Europejskiej oraz ofert firm związanych z rynkiem recyklingowym. Udział w niej mieli liderzy w tej dziedzinie, m.in. firmy: Terex Fuchs, Cronimet PL czy Bax Baumaschinen.

Salon Polskich Hut Stali miał na celu pokazanie potencjału przemysłu hutniczego oraz ukazanie perspektyw i wyzwań, które stoją przed producentami stali w Polsce. Tutaj także Expo Silesia gościło liderów branży, m.in.: Severstallat Silesia, Alchemię SA, Walcownię Rur Silesia, Walcownię Rur Andrzej czy Hutę Bankową.

Doskonałym uzupełnieniem oferty była organizowana po raz kolejny w Expo Silesia konferencja Partnera Strategicznego Targów – Polskiej Unii Dystrybutorów Stali pt. „Rynek stali w Europie Środkowo-Wschodniej”. Nad konferencją patronat objęło Ministerstwo Gospodarki, a przedstawiciele sektora stalowego mieli okazję dyskutować nad obecną kondycją branży oraz kierunkiem w jakim ona zmierza. Prelegenci przedstawili sektor stalowy w Polsce i naszym regionie Europy, omówili sytuację rynkową u głównych odbiorców stali oraz zaprezentowali globalne tendencje w przemyśle stalowym. Wśród prelegentów konferencji znaleźli się: Robert Wojdyła – prezes PUDS i Konsorcjum Stali SA, Andrzej Ciepiela – dyrektor PUDS, Peter Klein – przedstawiciel Komisji Europejskiej, Sanjay Samaddar – prezes ArcelorMittal Poland SA, Jerzy Bernhard – prezes Stalprofil SA, Roman Czyżykowski – wiceprezes Zarządu ThyssenKrupp Energostal SA, oraz przedstawiciele zagranicznych organizacji zrzeszających dystrybutorów stali: Jörg Feger z Bundesverband Deutscher Stahlhandel i Miroslav Horák z Association of Czech and Slovak Steel Stockholders.

Targi SURFPROTECT zdominowały cztery kluczowe tematy: przygotowanie powierzchni, powłoki galwaniczne i ochronne cynkowanie, farby i lakiery antykorozyjne, ochrona betonu przed korozją. Poszerzony zakres tematyczny wydarzenia świetnie uzupełniło seminarium Instytutu Mechaniki Precyzyjnej pt. „Metalizacja natryskowa dziś i jutro” (więcej na www.steelmet.pl oraz www.surfprotect.pl).

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Home & Garden Congress: jak zwiększyć sprzedaż internetową artykułów z branży dom i ogród

13 marca w Warszawie odbędzie się Home & Garden Congress. To wydarzenie konferencyjne dla firm, które chcą zwiększyć swoją e-sprzedaż zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Kongres poprowadzą specjaliści praktycy, dzięki czemu będzie można zobaczyć, jak najnowsze rozwiązania e-commerce przekładają się na konkretne efekty.

Udział w wydarzeniu pomaga lepiej dopasować strategię sprzedaży internetowej do aktualnych wyzwań, a także do oczekiwań klientów. Podczas Home&Garden Congress można będzie się dowiedzieć m.in., jak zbudować najbardziej pozytywne doświadczenie klienta (od pierwszego kontaktu z e-sklepem,

po logistykę i obsługę klienta). Jak też zobaczyć, jak wykorzystać nowoczesne technologie, w tym AI, aby zoptymalizować sprzedaż wielokanałową. Będzie można także sprawdzić, jak zwiększyć sprzedaż na rynkach zagranicznych dzięki cross border e-commerce. Prelegenci zaprezentują między innymi pomysły na wzrost konwersji, a także przykłady narzędzi, które pomagają zwiększyć sprzedaż w e-commerce B2B i B2C.
Kongres będzie również świetną okazją do rozmów i konsultacji z ekspertami oraz rozwijania sieci kontaktów branżowych. Z udziału w Home & Garden Congress skorzystają najbardziej firmy sprzedające produkty dla domu i ogrodu, które chcą zwiększyć sprzedaż online: mebli, artykułów dekoracyjnych, tekstyliów domowych, AGD, oświetlenia oraz sprzętu i produktów dla domu i ogrodu. Więcej informacji oraz zgłoszenia na stronie: www.homeandgardencongress.com. Liczba miejsc ograniczona.

PROMEDIA

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
copyright 2025 portalnarzedzi.pl | wykonanie monikawolinska.eu