MIĘDZYNARODOWE DNI MEDIÓW 2018 GRUPY FISCHER
W dniach 11-14 czerwca w centrali fischer w Waldachtal odbyły się Międzynarodowe Dni Mediów 2018. Wśród zaproszonych gości nie zabrakło przedstawicieli polskiego oddziału firmy oraz branżowych liderów opinii – dziennikarzy i influencerów.
Siedziba główna rodzinnego przedsiębiorstwa, które od ponad 20 lat dostarcza mocowania z charakterystyczną rybką na polski rynek, położona jest w malowniczej okolicy północnego Szwarcwaldu – Waldachtal-Tumlingen. W odległości około 70 km od Stuttgartu znajduje się centrala rozwoju fischer innovative solutions, a także pozostałych sfer działalności Grupy – fischer
consulting, która wspiera przedsiębiorstwa w zakresie udoskonalania procesów, fischer automotive systems z projektami zapewniającymi wygodę i porządek w samochodzie, a także linii inteligentnych klocków konstrukcyjnych dla dzieci – fischertechnik.Odbywające się w połowie czerwca spotkanie umożliwiło poznanie tajników funkcjonowania firmy. W programie wizyty polskiej delegacji przewidziano wizytę w fabryce, którą połączono z testami wytrzymałościowymi i możliwością przetestowania nowoczesnych zamocowań (kołków DUO-Power, DUO-Tec zaprawy iniekcyjnej FIS VL) pod okiem ekspertów Akademii fischer. – W Grupie fischer chętnie wymieniamy się doświadczeniem. Dlatego w centrali w Waldachtal co najmniej dwa razy w roku pojawiają się przedstawiciele mediów z całego świata. To doskonała okazja do wymiany spostrzeżeń, ale i bliższego poznania się. Wcześniej byli to dziennikarze m.in. z Brazylii i Portugalii, a tym razem z takiego zaproszenia mogła skorzystać Polska – tłumaczy Monika Jagiełło menadżer ds. komunikacji marketingowej i PR w fischer Polska. Zaproszeni goście odwiedzili również fabrykę fischer w Denzlingen, gdzie na co dzień inżynierowie pracują nad rozwojem produktów z dziedziny zamocowań chemicznych.
Nie obyło się bez panelów dyskusyjnych i rozmów z prezesem Grupy fischer, profesorem Klausem Fischerem, oraz trzykrotnym mistrzem olimpijskim w jeździectwie sportowym, Michaelem Jungiem, którego z przedsiębiorstwem fischer łączy bliskie partnerstwo oraz wspólnie wyznawane wartości. – Od blisko 6 lat jest ambasadorem marki, a nas niezmiennie cieszy każdy jego sukces. Jung jako sportowiec uosabia dokładnie te cechy, które są bliskie naszemu przedsiębiorstwu – działa innowacyjnie, świetnie radzi sobie z przeszkodami, a wszystko to popiera wiarygodnością – dodaje Monika Jagiełło. Prezentację multimedialną na temat polskiego oddziału firmy fischer przedstawił prezes fischer Polska – Artur Hoffman. Wspólnie spędzony czas uświetniły dania z regionu Szwarzwaldu, które w restauracji Traube Tonbach serwował uznany trzema gwiazdkami Michellin kucharz, oraz degustacja win i kolacja w winiarni Franz Keller Schwarzer Adler.
opr.HB