METABO ROADSHOW 2019

Tegoroczna wiosna dla Metabo Polska minęła w rytmie podróży. Niemiecki producent zaplanował bowiem na maj 2019 roku narzędziowe tournée. W ciągu kilku tygodni ciężarówka z kontenerem wypakowanym narzędziami Metabo przejechała po Polsce kilka tysięcy kilometrów, odwiedziła 19 miejscowości, a w wydarzeniu uczestniczyło kilkuset klientów.

Podczas kilku tygodni Metabo Roadshow odwiedziło 19 miast. Impreza trwała od godzin porannych i kończyła się o 16.00. – To przedsięwzięcie było dla nas sporym wyzwaniem logistycznym i marketingowym – informuje Marek Kistowski, dyrektor ds. marketingu Metabo Polska. – Przygotowania do Roadshow 2019 zaczynaliśmy już w 2018 r. Kontener przyjechał do nas z Włoch, ale to my

odpowiadaliśmy za przygotowanie jego wystroju i szaty graficznej. Należało też skoordynować działanie naszych zespołów, które podróżowały po Polsce z kierowcą ciężarówki, oraz partnerów handlowych, którzy nas gościli – wyjaśnia Marek Kistowki.

rhdr

Scenariusz każdego eventu zakładał pokazy narzędzi i możliwość ich przetestowania na żywo. – W końcu to przedsięwzięcie, które zorganizowaliśmy dla naszych klientów. Przecież dystrybutorzy i nasi menedżerowie doskonale znają naszą ofertę – tłumaczy Marek Kistowski. Podczas Roadshow Metabo zaprezentowało m.in.: nową linię narzędzi zasilanych akumulatorami 12 V, a także całą linię 18 V. – Klienci mieli możliwość sprawdzenia wydajności nowych akumulatorów LiHD – informuje Marek Kistowski. – Żeby nie zanudzać informacjami z katalogów, przygotowaliśmy dla nich kilka niespodzianek. Najodważniejsi z naszych gości mieli możliwość sprawdzenia, jak pracuje wkrętarka Metabo BS 18 LTX-3 BL Q wyposażona w przekładnię PowerX3. Fajnie było obserwować zdziwienie na ich twarzach, gdy niepozorna maszyna bez trudu umieszczała w kłodzie wkręty ciesielskie o długości pół metra. Było też miejsce na współzawodnictwo – odwiedzający stoiska w ramach Roadshow mogli sprawdzić się w demontażu szlifierki kątowej na czas, a także w przykręcaniu i odkręcaniu kół przy użyciu zakrętaka udarowego. Nasi specjaliści, którzy na co dzień obsługują przemysł, zaprezentowali nowe szlifierki akumulatorowe, a także pokazali w praktyce, jakie oszczędności i inne korzyści wynikają z przejścia na zasilanie bateryjne. Można było się też zapoznać z nowościami linii 18 V: kompresorem napędzanym za pośrednictwem silnika bezszczotkowego, oświetleniem LED czy bardziej rozrywkową częścią naszej oferty – radioodbiornikami z funkcją DAB+ i Bluetooth.

Paweł Dawidowicz, dyrektor handlowy Metabo Polska, uważa, że tegoroczne Roadshow było też ukłonem w stronę polskich partnerów handlowych niemieckiej firmy. – Zależy nam, aby wspierać tych, którzy razem z nami dostarczają klientom maszyny marki Metabo. Dostarczamy rozwiązania, które w swoich kategoriach są bezkonkurencyjne, ale to sprawna i elastyczna sieć handlowa pozwala nam trafiać z nimi do klientów końcowych. Tegoroczne Metabo Roadshow było mocnym wsparciem działań marketingowych i sprzedażowych prowadzonych przez naszych partnerów handlowych – konkluduje Paweł Dawidowicz.

MK

 

 

 

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments