Marka NEO TOOLS Konsumenckim Liderem Jakości

Marka NEO TOOLS zdobyła pierwsze miejsce w kategorii ,,Producenci Odzieży Roboczej” w trzynastej edycji konkursu i promocyjnego programu Konsumencki Lider Jakości.

Podwójnie utytułowane NEO TOOLS

Aż 84,7 procenta osób biorących udział w głosowaniu poleciło odzież marki NEO TOOLS specjalistom ze swoich branż oraz hobbystom używającym ubrań roboczych. – To imponujący wynik, który pozwala wierzyć, że zdobyte doświadczenie, wypracowanie nowoczesnych metod oraz stosowanie najwyższej jakości materiałów daje doskonały finalny efekt – możliwość zaoferowania klientom produktu, który jest gwarantem wytrzymałości i funkcjonalności na

wiele miesięcy użytkowania – powiedziała Joanna Zadura, specjalista ds. komunikacji marketingowej w firmie GTX Poland, do której należy marka NEO TOOLS. Tytuł Konsumenckiego Lidera Jakości marka NEO TOOLS otrzymała po raz drugi. Pierwszy raz została uhonorowana nim w ubiegłym roku.

O Konsumenckim Liderze Jakości

Przypomnijmy, tytuł Konsumencki Lider Jakości przyznawany jest corocznie w wielu dziedzinach usług oraz produktów w ramach prestiżowego, ogólnopolskiego programu promocyjnego. Jego celem jest wyłonienie wśród uczestników najlepiej ocenianych marek oraz firm działających na polskim rynku. W badaniu przeprowadzanym w ramach programu gromadzone są opinie aktywnych konsumentów – ich głos jest bowiem decydujący podczas wyłaniania zwycięzców. Pod uwagę brane są także takie aspekty, jak m.in.: dostępność produktu, poziom ceny czy design. Konsumencki Lider Jakości 2024 jest już 13. edycją tego programu, co podkreśla jego renomę oraz szerokie znaczenie na rynku polskich firm.

opr. HB (materiały GTXPoland)

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments