Malarz Roku 2011

Akademia Technik Malarskich oficjalnie zamknęła I etap konkursu Malarz Roku 2011. Już wkrótce jury przystąpi do wyboru najlepszych inwestycji. Finałową dziesiątkę poznamy w styczniu 2012 roku.

 


 

 

Z końcem października upłynął termin przyjmowania zgłoszeń w drugiej edycji konkursu Malarz Roku. Zawody te to w branży malarskiej unikatowe wydarzenie, którego celem jest promocja profesjonalizmu oraz rzetelności wśród zawodowych malarzy oraz firm wykonawczych. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczyło przedstawić inwestycję zrealizowaną po 1 stycznia 2010 r. przy wykorzystaniu produktów marek Dekoral Professional lub Sigma Coatings. Zgłoszenia, zawierające m.in.: dokładny opis inwestycji i zakres przeprowadzonych prac, przyjmowane były w sieci

sklepów Centrum Dekoracyjne oraz Centrum Dekoral Professional. Zainteresowanie w tegorocznej edycji zaskoczyło organizatorów. – Wśród konkursowych inwestycji pojawiły się zarówno realizacje z zakresu budownictwa mieszkaniowego, jak i użytkowego. Ponadto ogromnie cieszy nas bardzo wysoki poziom zgłoszeń. Choć jednocześnie oznacza to wielkie wyzwanie dla naszego jury – wybór najlepszych inwestycji z pewnością nie będzie łatwy – mówi Jarosław Domowicz, kierownik ATM.

 

W listopadzie konkursowe jury przystąpiło do selekcji zgłoszeń. Skrupulatnej ocenie poddane zostaną: dobór produktów i technik, jakość oraz trudność przeprowadzonych prac, a także terminowość ukończenia inwestycji. Na tej podstawie w styczniu 2012 r. wyłonione zostanie konkursowe TOP 10 – to właśnie te firmy powalczą o tytuł Malarza Roku 2011 oraz atrakcyjne trofea. Główną nagrodą dla „Malarza Roku 2011” jest Volkswagen Caddy, zaś nagrodą publiczności jest profesjonalna maszyna natryskowa. Zwycięzcę poznamy w kwietniu 2012 r. podczas uroczystej gali. Na najlepszych, oprócz nagród, czekają także prezentacje w prasie branżowej oraz dodatkowa promocja w sieci Centrum Dekoracyjne i Centrum Dekoral Professional.

 

 

Laureaci ubiegłorocznej edycjikonkursu

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments