Leroy Merlin: SPOTKANIE Z PRODUKTEM 2025

Na początku stycznia br. Leroy Merlin Polska wspólnie z ponad 130 dostawcami stworzyła przestrzeń szkoleniową w formie targów swoich dla pracowników. SPOTKANIE Z PRODUKTEM odbyło się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich i zgromadziło ponad 3000 pracowników Leroy Merlin Polska oraz ponad 700 przedstawicieli partnerów biznesowych.

SPOTKANIE Z PRODUKTEM 2025 w liczbach

Tegoroczne, 4. z kolei targi produktowe były największym wydarzeniem szkoleniowym organizowanym przez Leroy Merlin Polska. Odbyły się pod hasłem „Wiedza, Pasja, Inspiracja” i stały się okazją do budowania relacji, wymiany

wiedzy i doświadczeń między pracownikami Leroy Merlin Polska oraz dostawcami produktów, które można kupić w sklepach tej sieci. Wzięło w nim udział ponad 3000 uczestników z Leroy Merlin Polska, Bricomana oraz ADEO. Spotkanie odbyło się na ponad 9000 m kw. powierzchni wystawienniczej, które zajęło 140 stoisk dostawców prezentujących szeroką gamę produktów i ich zastosowań, 10 stoisk Leroy Merlin Polska z rozwiązaniami takimi jak: marki własne, ESG, Fundacja Leroy Merlin, Oszczędny Dom, marketplace. Podczas wydarzenia zaprezentowano ok. 45.000 produktów (w tym nowości spoza oferty Leroy Merlin Polska), praktycznych rozwiązań i inspiracji.

Połączenie teorii z praktyką

Uczestnicy SPOTKANIA mieli okazję do nauki teoretycznej, a przede wszystkim praktycznej – była możliwość samodzielnego cięcia płytek, wiercenia, spawania, lutowania, zgrzewania czy testowania sprzętu AGD, toalet Smart, armatury i wielu innych innowacyjnych rozwiązań. Wszystko to po to, aby pracownicy Leroy Merlin Polska mogli jeszcze lepiej poznać oferowane w sklepach sieci produkty i ich zastosowania, a także przetestować nowości na rynku.
Jak podkreśla Tomasz Waśkowiak, szef produktu, jeden z organizatorów Spotkania z produktem 2025: – Przygotowanie tak dużego wydarzenia to ogromne wyzwanie dla zespołu Leroy Merlin Polska oraz partnerów biznesowych, ale widząc efekty, wiemy, że było warto. Szczególne podziękowania kierujemy do naszych dostawców oraz organizatorów z działu zakupów – bez was to spotkanie nie byłoby możliwe.

Opr. HB (mat. Leroy Merlin Polska), fot. (Leroy MerlinPolska)

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments