LAHTI PRO ponownie na podium

W tegorocznej edycji branżowego rankingu BUDOWLANA MARKA ROKU 2023 przeprowadzanego przez ASM Research Solutions Strategy LAHTI PRO zdobyło srebrną nagrodę.

Wynik uzyskany przez markę LAHTI PRO potwierdza miarodajność badania ASM Research Solutions Strategy, w którym liczą się realne wskazania użytkowników z danej branży, a zmieniają się w zależności od rynkowych uwarunkowań. Wskazuje on też na stabilne preferencje profesjonalistów budowlanych dotyczące odzieży roboczej i ochronnej. Dla nich – jak wiadomo – liczy się jakość, design i ich relacja do ceny. LAHTI PRO to marka, która w ostatnich 4 edycjach rankingu BUDOWLANA MARKA ROKU jako jedyna dwukrotnie zdobyła srebrną i złotą

nagrodę. Z takim kapitałem zaufania LAHTI PRO śmiało więc może konkurować z europejskimi liderami rynku odzieży roboczej ochronnej oraz z rodzimymi producentami i dystrybutorami.

Srebrną nagrodę od ASM Research Solutions Strategy odebrała Joanna Woźniak, dyrektor marketingu w Profix (po prawej)

opr. HB (mat. Profix)

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments