KORZYSTNE PERSPEKTYWY DLA TARGÓW SPOGA+GAFA 2022

Targi spoga+gafa 2022, które odbędą się w Kolonii w dniach 19-21 czerwca, zanotowały bardzo wysoki poziom zgłoszeń wystawców z 65 krajów. Ich liczba na 3 miesiące przed otwarciem imprezy zbliżyła się bowiem do rekordowej frekwencji z roku 2019, osiągając poziom 1500 firm i 200 tys. m kw. zamówionej przez nie powierzchni wystawienniczej.

Udział w targach zapowiedziały firmy z Europy, Północnej Ameryki, Oceanii oraz Chin. Zatem nowy czerwcowy termin targów spoga+gafa, jak wskazuje wysoka frekwencja wystawców, jest dobrze odbierany zarówno przez firmy, które swoją ofertę kierują do dużych sieci detalicznych, jak i przez przedsiębiorstwa, które skupione są na obsłudze handlu specjalistycznego. Koelnmesse,

organizator targów spoga+gafa, zintensyfikowało także współpracę z odwiedzającymi i zapowiedziało podniesienie jakości udziału wystawców w targach. Np. została rozszerzona współpraca z BHB (Stowarzyszeniem Detalistów z branży DIY, budowlanej i ogrodniczej e.V.), a także z Niemieckim Stowarzyszeniem Centrów Ogrodniczych e.V. (VDG). Po raz pierwszy nawiązano współpracę z centrami ogrodniczymi należącymi do egesa-zookauf eG, organizacji zajmującej się zaopatrzeniem, reklamą i marketingiem specjalistycznych sklepów zoologicznych oraz ogrodniczych. Oprócz liczebnego wzrostu udziału niemieckich centrów ogrodniczych, wystawcy dzięki intensyfikacji współpracy Koelnmesse z Tuinbranche Nederland mogą liczyć też na nowych zwiedzających z Holandii.

Europejska konferencja prasowa spoga+gafa 2022 – Oliver Frese (Geschäftsführer Koelnmesse GmbH), zamek Schönbrunn, Wiedeń

Goście tegorocznych targów spoga+gafa będą mogli m.in. odwiedzić stoiska takich firm, jak: Bosch, Florensis, G. Wurm, Greenworld, Hamson, Heinje, Heissner, Hörmann, Ikono, Karasek, Otto Wilde, Rabensteiner, Segway, Vondom itd. – Z kolei nowy układ hal w targowej sekcji mebli, tzw. trójkąt krótkich tras składający się z hal 3.1, 11.1, 11.2 oraz i 10.2, stworzy silną dynamikę biznesu targowego, gwarantując wysoką częstotliwość odwiedzin we wszystkich halach meblowych największych na świecie targów mebli i dekoracji ogrodowych – informuje Stefan Lohrberg, dyrektor targów spoga+gafa.
Wyjątkowym wydarzeniem w 2022 r. jest pop-up „Home meets spoga+gafa”. Przeznaczone jest ono dla branży tzw. mebli wewnętrznych, co niewątpliwie wzmacnia segment meblowy targów spoga+gafa. W związku z tym meble wewnętrzne i zewnętrzne (ogrodowe) będą prezentowane razem w hali 4.2. Impreza typu pop-up umożliwi efektywne zamawianie tych produktów w najlepszym możliwym czasie i pozwoli na łączenie dostaw obu rodzajów mebli.

Jak można było spodziewać się, udział wystawców z Azji jest ograniczony z powodu antycovidowych przepisów dotyczących podróży obowiązujących w krajach azjatyckich. Producenci z tego regionu, którzy mają europejskie oddziały, będą jednak stanowić integralną oraz ważną część targów, wykazując się jak firmy europejskie dużym zainteresowaniem dodatkową powierzchnią wystawienniczą.

Europejska konferencja prasowa spoga+gafa 2022 mit Stefan Lohrberg (Director Koelnmesse GmbH), zamek Schönbrunn, Wiedeń

Program imprez spoga+gafa zawiera też nowe punkty, takie jak na przykład cykl wykładów, który wyraźnie koncentruje się na aktualnych wyzwaniach branży, głównie na łańcuchach dostaw i eCommerce itd. Do wydarzeń specjalnych wyróżniających produkty należą Bulwar Pomysłów oraz Targi Outdoor Lifestyle Trend Show. Ich tematami przewodnimi są: zrównoważony rozwój, urbanizacja, społeczeństwo ludzi w wieku poprodukcyjnym i indywidualizacja. W tym roku wystawcy, którzy zaprezentują najlepsze innowacje sezonu, mogą po raz kolejny wziąć w nich udział bezpłatnie. Koelnmesse zarówno wystawców, jak i zwiedzających zaprosiło do udziału w nowym programie wieczornym w Rheinterrassen. Podczas niego wystawcy BBQ będą aktywnie prezentować się pozostałym segmentom rynku ogrodniczego i zaproszonym przez nich gościom, w tym decydentom ze wszystkich branż.

Motto tegorocznych targów spoga+gafa to „Zrównoważone ogrody”. Dlatego Koelnmesse zorganizuje specjalny tour po stoiskach, na których będą prezentowane produkty i rozwiązania, które wspierają zrównoważony rozwój ogrodów. Zostanie także uruchomiona całoroczna platforma cyfrowa spoga+gafa, która przez 365 dni w roku będzie przedstawiać produkty i inicjować relacje biznesowe oraz procesy składania zamówień. Wstępna faza jej testów

przebiegła pomyślnie i spotkała się z dużym zainteresowaniem wystawców i branży.

– Sądzę, że czerwcowe targi spoga+gafa pozwolą sprawdzić, co na rynku ogrodowym wydarzy się w 2023 roku. Są one też doskonałą okazją do odświeżenia relacji biznesowych, co w okresie pocovidowym ma istotne znaczenie, a także do zapoznania się z nową hybrydową formułą targów, która łączy realne wydarzenie z wirtualnym – konkluduje Stefan Lohrberg.

Europejska konferencja prasowa spoga+gafa 2022 – uczestnicy, zamek Schönbrunn, Wiedeń
pins
ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments