KONFERENCJE REGIONALNE PARTNERÓW HANDLOWYCH DEDRA EXIM

Dedra Exim to dynamicznie rozwijająca się firma na rynku polskim i europejskim oraz w sposób szczególny dbająca o jakość i szerokość swojej oferty. W tym roku zaprosiła swoich partnerów handlowych na cztery konferencje do Torunia i Kazimierza Dolnego. Wzięło w nich udział ponad 250 przedstawicieli firm partnerskich z całej Polski.

Tak jak w ubiegłych latach konferencję poprowadzili Hubert Jankowski, dyrektor ds. handlu i marketingu w Dedra-Exim, i Marcin Kruszewski, kierownik działu sprzedaży. – Działamy już 28 lat, rozwijając się bardzo dynamicznie w oparciu o wyłącznie polski kapitał – powiedział Hubert Jankowski. – W ub.r. zwiększyliśmy zatrudnienie do 220 osób i powierzchnię

magazynową do 12.000 m kw. Dzięki temu zapewniamy w ciągu 24 godzin 95-procentową dostępność produktów. Dystrybuujemy je pod czteroma markami, które są dobrze znane i rozpoznawalne przez klientów. Są to: Dedra, Pansam, Descon i Hillen&Mohr.

W ub.r. Dedra zwiększyła liczbę swoich partnerów handlowych zarówno w Polsce, jak i za granicą. – Kolejne firmy w Polsce, Rumunii, Czechach, na Słowacji oraz Węgrzech przystąpiły też do naszego programu Dedra-Partner, co nas bardzo cieszy – stwierdził Marcin Kruszewski. – Zapoczątkowany ponad 3 lata temu program Dedra-Partner odniósł już duży sukces. Coraz chętniej korzystają z niego nasi autoryzowani dystrybutorzy, bo widzą w nim wiele korzyści. Dzięki niemu mogą zaoferować swoim klientom szeroką gamę produktów w bardzo dobrych cenach i do tego doskonały serwis posprzedażny wraz z niezbędnym doradztwem technicznym. W ramach niego oferujemy kompleksową obsługę punktów handlowych w zakresie dostępności oraz ekspozycji towarów, wysokich standardów obsługi klienta i wsparcia technicznego przy wyborze naszych narzędzi. Program Dedra-Partner jest ważnym składnikiem naszej strategii wsparcia sprzedaży tradycyjnej, które jest szczególnie istotne w obecnej dobie dynamicznego rozwoju internetu i detalicznych sieci handlowych.

Hubert Jankowski, dyrektor ds. handlu i marketingu w Dedra-Exim, demontsruje nową wyrzynarkę bezprzewodową

Marcin Kruszewski, kierownik działu sprzedaży, prezentuje akumulatorową szlifierkę kątową 125 mm

W 2018 r., aby zwiększyć zakres i dynamikę swojej obecności u partnerów handlowych, Dedra kontynuowała rozwój działu wsparcia sprzedaży. Jednym z najważniejszych jego zadań jest organizacja szkoleń produktowych dla klientów z wykorzystaniem samochodów pokazowych, tzw. Dedra democarów. – W ub.r. zakupiliśmy drugi samochód pokazowy – poinformował Hubert Jankowski. – Oba democary to nie tylko mobilne showroomy, ale również doskonałe „placówki edukacyjne” przystosowane do prowadzenia szkoleń technicznych i handlowych. Stały się ważnymi gośćmi na imprezach firmowych organizowanych przez naszych partnerów handlowych. Swoją obecnością uatrakcyjniły w ub.r. m.in. targi branżowe i regionalne, urodziny sklepów partnerskich, uroczystości otwarcia nowych punktów handlowych, jak również dni otwarte firm z nami współpracujących. Odbyły też intensywne tournée po Polsce, a ich załogi prowadziły pokazy produktowe oraz szkolenia u naszych partnerów handlowych. Dzięki nim wielu klientów ostatecznych poznało nie tylko nasze produkty, ale nas samych. Democary przyczyniły się też do wzrostu zaufania rynku do naszej firmy i marek oraz zwiększyły ich rozpoznawalność.

Działalność informacyjna i edukacyjna działu wsparcia sprzedaży to tylko część aktywności marketingowych Dedry. – Razem z naszymi partnerami handlowymi konsekwentnie od wielu lat budujemy wspólny wizerunek rynkowy – stwierdził Marcin Kruszewski. – Służą temu estetyczne witryny sklepowe i regały, banery i billboardy, reklamy na autach firmowych czy pojazdach komunikacji publicznej, z daleka widoczne flagi itp. Do tego dodajmy gazetki promocyjne o bardzo dużej efektywności. Ważną niezmiernie rolę odgrywa też rozbudowa i elastyczność naszego systemu regałowego. Pozwala on sklepom ekonomicznie gospodarować przestrzenią ekspozycyjną i optymalnie dobierać produkty. Oferujemy m.in. specjalne regały przeznaczone

do tematycznych ekspozycji. System ten, jak pokazują nasze doświadczenia, wydatnie przyczynia się do zwiększenia sprzedaży produktów i pełni rolę wizualnego doradcy klientów ostatecznych. Pozwala bardzo dobrze wyeksponować nowości produktowe i przekonująco zachęcać do ich zakupów.

Podczas konferencji Hubert Jankowski wyróżnił partnerów handlowych Dedry, którzy przystąpili w ub.r. do programu Dedra-Partner, i uhonorował ich pamiątkowymi statuetkami. Druga części konferencji poświęcona była prezentacji szerokiej gamy nowości produktowych. Zdominowała ją prezentacja nowych akumulatorowych elektronarzędzi klasy 18 V zasilanych systemowo, wprowadzanych właśnie do sprzedaży. – Mamy do niej wspólny, systemowy zestaw zasilający – poinformował Hubert Jankowski. Tworzą go dwa litowo-jonowe akumulatory 18-woltowe o pojemności 2,0 i 4,0 Ah, a także szybka ładowarka. Akumulatory te wyposażyliśmy w diodowe wskaźniki, które informują o stanie naładowania ogniw, a tym samym umożliwiają doładowywanie ich w najbardziej optymalnym dla żytkowników momencie. W skład linii nowych akumulatorowych elektronarzędzi w tej chwili wchodzi sześć urządzeń: wiertarko-wkrętarka DED7040, zakrętarka udarowa DED7045 oferująca maksymalny moment obrotowy 110 Nm, młot udarowo-obrotowy DED7048 generujący siłę udaru 1,8 J, szlifierka kątowa DED7050 na tarcze 125 mm, zszywaczo-gwoździarka DED7055 oraz wyrzynarka DED7060 o maksymalnej grubości cięcia w drewnie wynoszącej 65 mm i długości pojedynczego skoku brzeszczotu aż 25 mm. W tym roku planujemy rozszerzyć linię elektronarzędzi akumulatorowych zasilanych systemowo o kolejnych kilkanaście urządzeń.

Po prezentacji możliwości roboczych nowych bezprzewodowych elektronarzędzi przyszła kolej na pokaz piły szablastej, szlifierek do ścian oraz współpracujących z nimi i innymi elektronarzędziami odkurzaczy warsztatowych. – Wyróżniające elementy naszych szlifierek do ścian to przede wszystkim zastosowanie zintegrowanego oświetlenia LED, co zarówno znacznie ułatwia uzyskanie bardzo wysokiej jakości gładzi gipsowych, jak i eliminuje konieczność użycia dodatkowego oświetlenia – stwierdził Marcin Kruszewski. Zaprezentował także wysoką skuteczność własnego systemu odciągu pyłu szlifierki DED7766 oraz pokazał, przeprowadzając test cięcia materiałów budowlanych, że pilarka szablasta Dedra DED7968 zapewnia wysoką wydajność pracy. Marcin Kruszewski szczegółowo przedstawił odkurzacz budowlany Dedra DED6603, który wyposażony jest w potrójny system filtracji: przez materiałowy worek na urobek i filtry wodny oraz HEPA. – Zastosowaliśmy w nim też otrzepywacz filtra HEPA, który zapobiega jego zatykaniu się podczas współpracy ze szlifierkami do ścian – poinformował Marcin Kruszewski.
Hubert Jankowski omówił zaś szeroko ofertę akcesoriów do elektronarzędzi, które są doskonałym uzupełnieniem ich oferty. Pod tym względem Dedra należy do najlepszych oferentów na rynku polskim, mając w swoim portfolio kompleksową gamę tych produktów – od wierteł po tarcze diamentowe. Na zakończenie Hubert Jankowski opowiedział uczestnikom konferencji o nowych elektrycznych pilarkach łańcuchowych do drewna z linii DEDRA Garden Line, które właśnie weszły do oferty produktowej. Konferencję zakończył uroczysty bankiet, na którym swoje gagi pokazał popularny mim Ireneusz Krosny, za co został nagrodzony gorącymi brawami przez uczestników spotkania.

pins

 

100vw, 1100px" />