KONFERENCJE REGIONALNE DLA KLIENTÓW I PARTNERÓW HANDLOWYCH DEDRA EXIM
Dedra co roku organizuje konferencje regionalne, na które zaprasza swoich klientów. W tym roku na spotkaniach tych zaprezentowała strategię biznesową, nowości produktowe oraz promowała program Dedra Partner.
Spotkania z klientami odbyły się w hotelach Uroczysko w Kielcach, Sułkowski w Boszkowie niedaleko Leszna i Austeria w Ciechocinku. Do Kielc przyjechali klienci z Polski południowej i południowo-wschodniej,
do Boszkowa – z zachodniej i północno-zachodniej części kraju, zaś do Ciechocinka – z centrum i regionu północno-wschodniego. Redakcja „Gazety Narzędziowej” wzięła udział w konferencji w hotelu Austeria w Ciechocinku, która odbyła się 30 marca. O kierunkach rozwoju Dedry poinformowali na niej Hubert Jankowski, dyrektor ds. handlu i marketingu w Dedra-Exim, i Marcin Kruszewski, kierownik działu sprzedaży. – Bazą koncepcji rozwoju firmy Dedra Exim są nasze doświadczenia oraz informacje, które przekazują nam nasi klienci – stwierdził Hubert Jankowski. – Analizujemy je wnikliwie i m.in. dlatego od 26 lat rozwijamy się dynamicznie w oparciu o wyłącznie polski kapitał. Obecnie zatrudniamy 175 osób i dysponujemy magazynem o powierzchni 10.000 m kw. z 8000 miejsc paletowych, zapewniając 95-procentową dostępność produktów.Dedra oferuje swój asortyment pod markami: Dedra, Pansam, Descon, Stanley, AEG i Hartsson Tools. – Naszą wiodącą marką jest oczywiście Dedra – poinformował Marcin Kruszewski. – Pansam klientom w Polsce mocno kojarzy się z kompresorami i akcesoriami pneumatycznymi, zapewniając ten sam wysoki poziom jakościowy co marka Dedra. Pod marką Descon zgrupowaliśmy produkty z kategorii wentylacja, klimatyzacja i ogrzewanie. Charakteryzują się one bardzo dobrym poziomem jakościowym oraz ciekawym designem. Natomiast pod marką Stanley sprzedajemy nagrzewnice elektryczne, gazowe i olejowe, zaś pod AEG – kompresory.
W br. Dedra wprowadza na rynek markę Hartsson Tools. – Jest to marka przeznaczona dla wszystkich naszych klientów, jednak z uwagi na to, że produkty są bardzo wysokiej jakości, predysponuje to je do wykorzystania w najcięższych warunkach, np. przez mechaników w warsztatach samochodowych – stwierdził Hubert Jankowski. – Niebawem w naszej ofercie pojawią się zestawy kluczy nasadowych ze stali chromowo-wanadowej oraz długie i krótkie nasadki sześciokątne. A to dopiero początek rozwoju tej marki. Wszystkie produkty zostały wnikliwie przebadane przez nasz dział techniczny, który potwierdził ich ponadprzeciętną jakość. W wyniku zastosowania szeregu procesów technologicznych uzyskano finalnie produkt spełniający najwyższe wymagania. W związku z tym, wychodząc również na przeciw oczekiwaniom naszych klientów, produkty marki Hartsson Tools objęliśmy 25-letnią gwarancją, zarówno na paragon jak i fakturę. Chciałbym tylko przypomnieć, że 2-letnią gwarancją objęte są elektronarzędzia i urządzenia marek Dedra, Pansam i Descon. Dodatkowo naszą topową przecinarkę do glazury oferujemy z 3-letnią gwarancją. Kolejnym dowodem na to, że jesteśmy pewni jakości swoich produktów są spawarki z linii czerwonej objęte 4-letnią gwarancją.
Pod koniec 2016 r Dedra utworzyła dział wsparcia sprzedaży, który zajmuje się m.in. organizacją szkoleń produktowych dla klientów. – W br. dział wsparcia sprzedaży otrzyma samochód pokazowy, który nie tylko posłuży nam do prezentacji produktów, ale także do szkolenia sprzedawców – powiedział Marcin Kruszewski. – Znajdą się w nim nasze produkty, jak też środki audiowizualnego przekazu, które wspomogą i uatrakcyjnią szkolenia techniczne oraz produktowe. Zakup samochodu pokazowego jest wyrazem dużej wagi, jaką przywiązujemy do edukacji pracowników
naszych klientów, gdyż znajomość produktów w znacznym stopniu zwiększa efektywność sprzedaży – konkludował Marcin Kruszewski.Marcin Kruszewski zaprosił też uczestników konferencji do wzięcia udziału w programie Dedra Partner, który oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych w zakresie dostępności oraz ekspozycji towarów, standardów obsługi klienta i wsparcia technicznego przy wyborze narzędzi oferowanych przez Dedrę. – Jest on ważną częścią naszej strategii wsparcia sprzedaży tradycyjnej – powiedział.
Podczas pierwszego panelu konferencyjnego Hubert Jankowski wyróżnił najlepszych partnerów handlowych Dedry z Polski południowej i południowo-wschodniej pamiątkowymi statuetkami. Otrzymały je firmy: Budotar Węgorzewo, Elektromet Chełm, Matrix Siedlce, MegaExpert Spórok, Pilarus Chęciny, Technoland Radom, Lobo Zwoleń, Miramet Węgrów, Alfa Bochnia i Warmax Międzyrzec Podlaski.
Podczas drugiego panelu informacyjnego zaprezentowano nowości produktowe, w tym wiertarko-wkrętarki zasilane wydajnymi bateriami Li-Ion, wiertła do metalu HSS oraz HSS Co z 5-proc. dodatkiem kobaltu przeznaczone do wiercenia w najtwardszych stalach, wiertła do betonu z płytką z węglika wolframu o twardości 90HRA, mobilne kompresory Pansam, myjki ciśnieniowe Dedra o mocy 1,9 do 2,3 kW oraz maksymalnym ciśnieniu od 130 do 150 bar, ubrania robocze i buty o modnym designie, jak również bardzo wytrzymałe opaski zaciskowe wykonane ze stali nierdzewnej.
W trakcie trzeciego panelu konferencji odbyły się zajęcia praktyczne i konkursy sprawnościowe. Uczestnicy testowali nowe produkty, m.in. wiertła do metalu i betonu, kompaktowe kompresory oraz przeprowadzili test wytrzymałości stalowych opasek, zawieszając na nich bloczek betonowy o masie 20 kg i podgrzewając je palnikiem gazowym do temperatury ponad 600°C. Z tej ekstremalnej próby opaski wyszły bez szwanku. Konferencję zakończył uroczysty bankiet, który zwieńczył kabaretowy występ Cezarego Pazury.
pins