KONFERENCJA PARTNERÓW HANDLOWYCH MILWAUKEE W DUBLINIE

W lutym br. marka Milwaukee zaprosiła na konferencję do Dublina swoich partnerów handlowych z Europy i Afryki. Wzięło w niej udział 2500 dystrybutorów, w tym 80 z Polski.

 

Na konferencji marka Milwaukee należąca do TTI Group potwierdziła swoją dominację na rynku elektronarzędzi bezprzewodowych, pokazując, że od 2015 r. podwoiła sprzedaż i obecność na rynku globalnym. O jej sukcesach opowiedział Jason Chiswell, vice president marketing & key accounts EMEA w Techtronic Industries, podczas otwierającej konferencję prezentacji na multimedialnej scenie z trzema wielkim ekranami. – W 2015 r. mieliśmy ponad 55 narzędzi z linii M12, teraz mamy ich ponad 75; cztery lata temu

produkowaliśmy ponad 70 narzędzi z linii M18, teraz wytwarzamy ich ponad 145 – poinformował Jason Chiswell. – Działamy w miejscach pracy, starając się na co dzień zrozumieć użytkowników narzędzi i poznać, jak oni je stosują. Spędziliśmy z nimi więcej czasu z niż kiedykolwiek wcześniej i zainwestowaliśmy w innowacje oraz zasoby inżynieryjne na całym świecie, aby wykorzystać czas, w którym rozwiązania bezprzewodowe szybko zmieniają rynek elektronarzędzi. Dlatego wszystkie nasze myśli skupiamy na nich i nie ustajemy w takim podejściu oraz inwestycjach w technologie akumulatorowe. Podstawowe urządzenia bezprzewodowe stają się coraz bardziej kompaktowe, a zwiększanie przez nas asortymentu takich maszyn szybko poszerza ich zastosowania o pola, do których wcześniej nie można było dotrzeć. Przekraczanie kolejnych barier technologicznych odróżnia nas od innych graczy na rynku. Do tego myślimy kompleksowo o miejscu pracy i dlatego m.in. rozwijamy technologie oświetleniowe. Nasze lampy LED dają użytkownikom ogromne możliwości w oświetlaniu dużych powierzchni, jak też ciasnych przestrzeni. Ponadto oferujemy oświetlenie osobiste, które umożliwia szybkie, bezpieczne i dokładne wykonywanie zadań. Mamy już ponad 25 takich rozwiązań w liniach produktowych M12 i M18. Zaś nasza ciągła koncentracja na narzędziach hydraulicznych stosowanych przez instalatorów, w tym hydraulików i elektryków, daje nam możliwość zaoferowania najbardziej kompatybilnego systemu narzędziowego na rynku w całej kluczowej gamie zaciskaczy rur czy zakończeń kabli, przecinaków do przewodów itd. Nasza technologia ONE-KEY zapewnia użytkownikom narzędzi dodatkową wartość w zakresie zdalnego dostosowywania, śledzenia i ich kontroli. Nieustannie udoskonalamy technologie FUEL i ONE KEY. W 2018 r. wyposażyliśmy w nie ponad 30 elektronarzędzi M18. Oferujemy też nowe generacje produktów FUEL: akumulatory High Output i elektronarzędzia je wykorzystujące, takie jak choćby bezprzewodowe młoty SDS-max czy pilarki tarczowe, stołowe czy łańcuchowe. Produkty te będziemy nadal rozwijać w 2019 r. – zapowiedział Jason Chiswell.

O sukcesach i strategii marki Milwaukee® z głównej sceny opowiedział uczestnikom konferencji Jason Chiswell, vice president marketing & key accounts EMEA w Techtronic Industries

Dzięki dynamicznie realizowanej strategii rozwijania elektronarzędzi bezprzewodowych i kompleksowego wyposażania miejsc pracy Milwaukee osiąga od wielu lat doskonałe rezultaty biznesowe. – Globalnie rok 2018 przyniósł nam bezprecedensowe wyniki sprzedaży – ocenił Jason Chiswell. – Jest to nasz najwyższy globalny wzrost w historii wynoszący +28%. Osiągnęliśmy go, kierując się obsesją na punkcie rozwiązań bezprzewodowych i wizją bezprzewodowego miejsca pracy w przyszłości, a także naszym planem rozwoju wiodących akcesoriów. Do tego zaś koncentrowaliśmy się na zastosowaniach urządzeń bezprzewodowych i rozwiązaniach dla miejsc pracy, m.in. w zakresie narzędzi ręcznych, dając profesjonalistom możliwości i korzyści wykraczające poza to, co oferuje obecnie rynek. W Europie osiągnęliśmy wzrost sprzedaży wynoszący 29%. Warte odnotowania jest również tempo rozwoju naszej marki w każdym z regionów Starego Kontynentu. Zwiększyliśmy w nich obroty o 20–40%. W kategorii rozwiązań bezprzewodowych osiągnęliśmy w Europie 32-proc. wzrost, w tym w elektronarzędziach M12 – 33-proc., zaś urządzeniach M18 – 32-proc. Połączenie przez nas innowacyjnych rozwiązań dało w efekcie zwiększenie sprzedaży produktów FUEL o 34% (M18) i 45% (M12). W 2018 r. osiągnęliśmy też 27-proc. wzrost w segmencie

akcesoriów, w tym sprzedaż osprzętu węglikowego urosła o 23%, bimetalowego – o 25%, zaś bitów udarowych i akcesoriów o 40%. Narzędzia ręczne Milwaukee również odnotowały imponujący wzrost o 67%. Job Site Solutions (JSS, pol. rozwiązania w miejscu pracy) pozostaje w dalszym ciągu naszą największą inwestycją w 150 menedżerów skoncentrowanych na kluczowych grupach użytkowników. Osiągnęli oni w 2018 r. 64-proc. wzrost sprzedaży i pozyskali ponad 11.600 kluczowych użytkowników końcowych, W branży budowalnej osiągnął on wartość 75%, w instalacjach wodnych i grzewczych – 45%, elektrycznych i energetycznych – 67%, i w przemyśle motoryzacyjnym – 90%. Takie wyniki są też konsekwencją koncentracji i ciężkiej pracy naszych partnerów handlowych. Za co im bardzo dziękuję.

Na obszarze demonstracyjnym znajdującym się pod sceną multimedialną wypowiedzi Jasona Chiswella były ilustrowane pokazami działania bezprzewodowych elektronarzędzi Milwaukee®

Jason Chiswell przestawił także innowacje, które w znacznym stopniu przyczyniły się do osiągnięcia przez markę Milwaukee wysokiego wzrostu sprzedaży: – W ub.r. wprowadziliśmy kolejną generację silników bezszczotkowych POWERSTATE na dwóch nowych platformach ramowych. Dzięki temu mamy już ponad 30 jednostek napędowych przeznaczonych do różnych narzędzi i zastosowań. W przypadku rozwiązań do wiercenia i mocowania stosujemy silniki z platformy ramowej o średnicy 50 mm. Ich uzwojenia zawierają o 30% więcej miedzi i zapewniają dwa razy wyższą wydajność pod obciążeniem. Ponadto jednostki te mają niewielkie rozmiary, co bardzo pozytywnie wpływa na ergonomię elektronarzędzi, w których są stosowane. Oprócz platformy ramowej 50 mm mamy też 70-milimetrową. Korzysta z nich najbardziej wydajny silnik 18 V, jaki widział dotąd świat. Gruntowna zmiana konstrukcji oraz nowy proces produkcji wykorzystujący najwyższej jakości magnesy ziem rzadkich umożliwiły nam powiększenie uzwojenia i w konsekwencji zawartości w nim miedzi o ponad 175%, co dało dwukrotny wzrost mocy silnika w porównaniu do aktualnie stosowanych technologii. Do tego dodaliśmy kolejną generację inteligentnej elektroniki REDLINK PLUS. Nowy, najbardziej wydajny mikroprocesor, jaki był kiedykolwiek stosowany w elektronarzędziach, jest o 40% efektywniejszy w porównaniu do poprzedniej konstrukcji. W połączeniu z nową generacją tranzystora FET (field-effect transistor) umożliwia pełne wykorzystanie mocy. Ponadto bardzo inteligentny układ odprowadzania ciepła w niewielkiej przestrzeni redukuje nagrzewanie się silnika o 50% i zapewnia nawet czterokrotnie lepsze możliwości generowania mocy w nowszych narzędziach M18, które są już dostępne. Jednakże gama M18 FUEL to nie tylko silniki i elektronika. Trzecim przełomowym rozwiązaniem w tym zakresie jest źródło mocy – czerwony akumulator litowo-jonowy. Dzisiaj oferujemy najpotężniejszy i najwydajniejszy pakiet akumulatorów, jaki został kiedykolwiek wyprodukowany przez Milwaukee. Czerwony akumulator litowo-jonowy M18 12.0 Ah o wysokiej wydajności generuje o 50% więcej mocy, o 50% mniej się nagrzewa i zapewnia o 33% dłuższy czas pracy. Do tego gwarntuje niesłabnącą wydajność w temperaturze do -28°C w najbardziej ekstremalnych warunkach roboczych. Nowe elektronarzędzia z linii M18 – pilarki:

tarczową, stołową, szablastą i łańcuchową, dużą szlifierkę kątową, klucz udarowy o momencie 2400 Nm i młot SDS-max klasy 8 kg – wykorzystujące najnowszej generacji silniki POWERSTATE, elektronikę REDLINK PLUS i akumulatory M18 12.0 Ah zaprezentował Oliver Lerch, vp product management w EMEA, na obszarze demonstracyjnym znajdującym się pod sceną multimedialną. Ich działanie uczestnicy konferencji mogli oglądać na ekranach sceny dzięki kamerom i transmisji telewizyjnej. – Panie i Panowie, narzędzia M18 Fuel mają obecnie siedem razy większe możliwości i wydajność niż 10 lat temu – powiedział Oliver Lerch. – Przeszliśmy z systemu szczotkowego o mocy 300 W z 2008 r. do 2000-watowego systemu bezszczotkowego w obecnej generacji elektronarzędzi M18 FUEL. Rozwiązania te są nadal w pełni kompatybilne z naszym systemem.

Po prezentacji najmocniejszych elektronarzędzi bezprzewodowych Milwaukee Jason Chiswell poinformował o tym, czego partnerzy handlowi i użytkownicy elektronarzędzi oraz narzędzi tej marki mogą spodziewać się w 2019 r.: – W tym roku na rynek wprowadzamy 8-kilogramowy młot udarowy SDS-max, szlifierki kątowe M18 FHS SAG na tarcze 125 i 150 mm i klucz M18 FHIWP o mocy 2400 Nm. Będziemy więc mogli poszczycić się najszerszą gamą bezprzewodowych kluczy udarowych na świecie. Do tego dochodzą opryskiwacze plecakowe, nowe akumulatory M18 FUEL z serii High Output 3.0, 5.5 i 8 Ah oraz 232 akcesoria i nowe narzędzia ręczne: klucze zapadkowe, noże, taśmy magnetyczne, poziomnice cyfrowe itd. Nadal będziemy rozwijać system PACKOUT, poszerzymy go o organizery, płyty do mocowania, torby termoizolacyjne, kompaktowe skrzynki narzędziowe itd.

Jason Chiswell zapowiedział także przeprowadzenie w Europie konkursu Thunderbolt polegającego na zmontowaniu skrzynki w kształcie pioruna z logo Milwaukee z trzech części z użyciem klucza klucza M12 o momencie 339 Nm. Jego zwycięzca otrzyma nagrodę w postaci mercedesa typu van wypełnionego narzędziami Milwuakee. Marka Milwaukee pokaże swoje reklamy podczas najważniejszych meczów piłki nożnej rozgrywanych na stadionach europejskich. W dalszym ciągu będzie też rozwijać na skalę globalną swoje programy badawcze, których przedmiotem są bezprzewodowe rozwiązania zwiększające produktywność oraz trwałość elektronarzędzi akumulatorowych.

Pierwszy dzień konferencji zakończył się uroczystą kolacją. Zaś następny poświęcony był praktycznym prezentacjom oferty Milwaukee i nowych produktów. Odbywały się one w specjalnie przygotowanych i zaaranżowanych tematycznych salach nazwanych stacjami roboczymi. Tam można było bezpośrednio zapoznać się z nowymi produktami, wziąć je do ręki i sprawdzić, jak pracują. I tak w sali poświęconej elektronarzędziom M18 FUEL partnerzy handlowi Milwaukee zapoznali się z najnowszej generacji silnikami bezszczotkowymi POWERSTATE platform 50 i 70 mm, akumulatorami High Output oraz elektroniką REDLINK, jak też technologią ONE KEY. Pokazano także nowy klucz udarowy M18 ONE KEY FUEL z zabierakiem calowym, o wysokim momencie zrywania wynoszącym

2400 Nm. W stacji osprzętowej zaprezentowano węglikowe brzeszczoty do pił szablastych Carbide TORCH, otwornice Big Hawg, wiertła SDS z odsysaniem zwiercin, wybijak do zębów koron diamentowych stosowanych w wierceniach gruntowych oraz wiertła stopniowe SHOCKWAVE IMPACT DUTY przeznaczone do blachy i cienkościennych elementów metalowych. Natomiast w stacji, której tematem były konstrukcje drewniane, pokazano stołową pilarkę tarczową M18 FTS 210, piłę szablastą M18 FCHS Fuel, pilarkę tarczową M18 FCS66 Fuel i łańcuchową M18 FCHS Fuel oraz wyrzynarkę Fuel Bodygrip. Zaś w stacji o tematyce budowlanej przedstawiono całą gamę młotów i młotowiertarek SDS-plus i SDS-max, w tym najnowszy bezprzewodowy młot kombi SDS-max klasy 8 kg, oraz bezprzewodowe szlifierki kątowe na tarcze 125–230 mm. Z kolei w stacji, której tematem była platforma kompaktowych elektronarzędzi M12 FUEL, zaprezentowano najnowszy kompaktowy klucz udarowy generujący moment 339 Nm i równie kompaktową lampę stojącą i szlifierkę kątową. W stacji oświetlenia LED przedstawiono technologie akumulatorowego oświetlenia miejsca pracy rozwijane przez Milwaukee od 2015 r.

Zapoznano dealerów z całym, największym na rynku, portfolio bezprzewodowych lamp ledowych: stanowiskowych, osobistych i podręcznych. W stacji roboczej, której tematem były instalacje elektryczne i energetyczne oraz wodno-kanalizacyjne i centralnego ogrzewania, zapoznano partnerów handlowych z przecinarką do prętów gwintowanych M18 BLTRC, hydraulicznym obcinakiem do kabli M18 ONEHCC, zaciskarką do kabli M18 HCCT109/42 i przepychaczami M18 do udrażniania odpływów. Natomiast w stacji roboczej poświęconej narzędziom ręcznym zaprezentowano dealerom nowe noże monterskie z ostrzami stałymi Hawkbill i HARDLINE, taśmy STUD z unikalną, odporną na rozrywanie i ścieranie technologią EXO360™, jak też elastyczne linki chroniące narzędzia przed upadkiem z wysokości, torbę termoizolacyjną Packout Cooler i wkładki piankowe Packout oraz rękawice ochronne. W sali automotive zapoznano partnerów handlowych z całą gamą narzędzi i kluczy stosowanych w serwisach samochodowych. Zaś o korzyściach z ich stosowania opowiadali pracownicy firm współpracujących z marką Milwaukee: serwisu samochodów ciężarowych DAF z Coventry, Ullstein Concepts z Niemiec oraz brytyjskiego warsztatu Hyundai. Konferencję zakończyła uroczysta kolacja w restauracji Urban Brewing.
Reasumując, dublińska konferencja pokazała, że Milwaukee to najbardziej dynamicznie rozwijająca się globalna marka w segmencie elektronarzędzi bezprzewodowych, stale inwestująca w innowacyjne rozwiązania, produkty i technologie. Jest obecnie największym dostawcą profesjonalnych elektronarzędzi akumulatorowych oraz światowym liderem w produkcji osprzętu.

loading="lazy" class="aligncenter size-full wp-image-73275" src="https://portalnarzedzi.pl/wp-content/uploads/2019/03/MG_0313.jpg" alt="" width="1100" height="733" srcset="https://portalnarzedzi.pl/wp-content/uploads/2019/03/MG_0313.jpg 1100w, https://portalnarzedzi.pl/wp-content/uploads/2019/03/MG_0313-300x200.jpg 300w, https://portalnarzedzi.pl/wp-content/uploads/2019/03/MG_0313-1024x682.jpg 1024w, https://portalnarzedzi.pl/wp-content/uploads/2019/03/MG_0313-360x240.jpg 360w" sizes="(max-width: 1100px) 100vw, 1100px"/>

pins