Konferencja ogrodowa Makity

 

 

1 lutego br. w malowniczo położonym u stóp Jaworzyny Krynickiej hotelu Czarny Potok Resort & SPA odbyła się ogólnopolska konferencja ogrodowa Makity. Uczestniczyło w niej ponad 120 przedstawicieli partnerów handlowych dystrybuujących w naszym kraju urządzenia spalinowe
i ogrodowe japońskiego producenta.

 

Spotkanie tradycyjnie otworzył Artur Królikowski, dyrektor handlowy Makita Sp. z o.o. Po krótkim powitaniu przedstawił plan spotkania, a następnie oddał głos Kenichi Ohara – prezesowi polskiego przedstawicielstwa koncernu. – Dziękujemy bardzo serdecznie za państwa stałe wsparcie i owocną współpracę. Dzięki niej Makita Polska odnotowała w 2013 r. wzrost obrotów i podobnego ich zwiększenia spodziewamy się

również w tym roku – podkreślił Kenichi Ohara. – W tym celu planujemy kontynuację rozpoczętych w 2013 r. inwestycji w rozwój elektronarzędzi ogrodowych oraz poszerzenie oferty narzędzi spalinowych. W bieżącym roku chcemy wprowadzić kilkanaście nowych modeli.

Kenichi Ohara – prezes zarządu Makita Sp. z o.o.

 

Artur Królikowski – dyrektor handlowy Makita Sp. z o.o.

Następnie Stanisław Brzuśnian, szef Centralnego Serwisu Makity, przedstawił uczestnikom konferencji nowe rozwiązania techniczne, które zostały wprowadzone w produktach o napędzie spalinowym sygnowanych logo Makita. – Od dwóch lat normy europejskie wymuszają na producentach stosowanie w wyrobach o napędzie spalinowym rozwiązań ograniczających emisje spalin – poinformował Stanisław Brzuśnian. – Makita już kilka lat temu wprowadziła program Go Green mający na celu ochronę środowiska naturalnego. Program ten rozwija się wielokierunkowo, wspomagając działania proekologiczne. W naszych urządzeniach zastosowano szereg innowacyjnych rozwiązań, m.in.: technologie Easy Start i zapłonu MPI, które ułatwiają uruchomienie silników, SAS redukującą straty paliwa i SLR gwarantującą całkowite spalanie mieszanki w cylindrze. Nasze narzędzia spalinowe mają także w układzie wydechowym katalizatory, które dopalają szkodliwe związki, chroniąc w ten sposób środowisko i zdrowie użytkowników.

Stanisław Brzuśnian – szef Centralnego Serwisu Makity

Kolejną cześć prezentacji poprowadził Zbigniew Kogut, regionalny koordynator sprzedaży. Omówił nowości w ofercie ogrodowej Makity na 2014 r. Scharakteryzował kilka modeli pilarek łańcuchowych, m.in.: Makita EA3110T (Dolmar PS311TH) i Makita EA6100P45E (Dolmar PS6100-45), okrzesywarkę Makita EY2650H25H z wysięgnikiem, która pozwala pielęgnować wysokie drzewa, oraz spalinowe nożyce do żywopłotów na wysięgniku oznaczone jako Makita EN4950H (Dolmar MH246.4D). Są to uniwersalne nożyce profesjonalne do żywopłotu z regulowaną listwą tnącą i wyjątkowo długim wysięgnikiem. Silnik został umieszczony tak, aby stanowił przeciwwagę dla listwy tnącej, co powoduje, że maszyna jest niezwykle wygodna i łatwa w obsłudze podczas cięcia wysokich żywopłotów, jeśli nie używa się podnośnika czy drabiny. Zaprezentowano też nowy model kosy mechanicznej z uchwytem oburęcznym Makita EM2600U oraz gamę kosiarek: Makita PLM4120 oraz samobieżne 3-biegowe Dolmar PM-4601S i Makita PLM5113. Prowadzący zwrócił też uwagę na najlżejsze spalinowe nożyce do żywopłotu Makita EH5000W oraz spalinową przecinarkę do betonu Dolmar PC-6114 (Makita EK6101).

 

Zbigniew Kogut – regionalny koordynator sprzedaży

 

Kolejna część prezentacji poświęcona była urządzeniom o napędzie elektrycznym. Zbigniew Kogut omówił kosiarki Makita ELM4612 i ELM4613 oraz dmuchawę/odsysacz z opcją mulczowania Makita UB0800X. Akumulatorowe elektronarzędzia ogrodowe zaprezentował regionalny koordynator sprzedaży Michał Mucha. Poinformował m.in. o podkaszarkach do trawy o podwyższonej odporności na pył i wilgoć (Makita BUR142UZ i BUR182UZ) oraz wykaszarce Makita DUR182LZ z uchwytem typu pętla, a także o linii narzędzi Li-Ion 36 V z gniazdami zasilającymi 2 x 18 V.
W jej skład wchodzi akumulatorowa pilarka łańcuchowa Makita DUC252Z, dmuchawa Makita DUB361Z oraz nożyce akumulatorowe do żywopłotu Makita DUH651Z z przestawną rękojeścią.
Następnie Sławomir Gronuś, regionalny koordynator sprzedaży, przedstawił gościom konferencji ubiegłoroczne osiągnięcia drużyny drwali sponsorowanej przez Makitę. W spotkaniu uczestniczył jeden z

jej członków, Jacek Stochniałek – aktualny mistrz Polski drwali, który opowiedział o przygotowaniach do zawodów i obecnym wysokim poziomie tej dyscypliny w Polsce. Sławomir Gronuś zwrócił również uwagę na systematycznie zwiększającą się liczbą profesjonalnych pilarek Makity, którymi posługują się zarówno zawodnicy-drwale, jaki i ekipy drwalskie zajmujące się wyrębem i pracami leśnymi: – Coraz więcej zawodników, i to nie tylko sponsorowanych przez Makitę, i coraz więcej drwali wybiera maszyny japońskiej marki. Potwierdza to najwyższą klasę naszych urządzeń i daje nam bardzo dobre perspektywy na zwiększenie udziału w rynkowym segmencie profesjonalnych pilarek spalinowych.

 

Sławomir Gronuś – regionalny koordynator sprzedaży,
i Jacek Stochniałek – aktualny mistrz Polski drwali

 

Ostatnią część merytoryczną konferencji poprowadził Przemysław Dudziak, regionalny dyrektor sprzedaży. Przedstawił uczestnikom prowadzony przez Makitę program ekologiczny Go Green. – Firma Makita na wiele sposobów realizuje misję dbałości o środowisko naturalne – powiedział Przemysław Dudziak. – Stosuje coraz lepsze materiały w produkcji swoich urządzeń, eliminuje substancje chemiczne, których użycie może szkodzić środowisku. Aby rozpropagować ideę dbałości o środowisko naturalne, stworzyliśmy program Go Green. Przez jego popularyzację chcemy dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, zadbaliśmy więc o jego promocję w prasie, radiu, telewizji i internecie, a także poprzez reklamy outdoorowe. Wspólnie z Wyższą Szkołą Zarządzania Środowiskiem w Tucholi zorganizowaliśmy Ogólnopolski Turniej Szkół „EKO”. Konkurs miał na celu popularyzację problematyki ekologicznej oraz pozytywne stymulowanie młodzieży do poszerzania wiedzy i umiejętności przyrodniczo-technicznych. Już 17 stycznia ruszy nasza całkowicie nowa i  innowacyjna kampania ekologiczna. Na specjalnie przygotowanej stronie internetowej www.toolstory.pl znajdziecie państwo film pt. „Sprzęt, który kochałem”, w niekonwencjonalny sposób pokazujący, jak ważny jest recykling. Poza tym na stronie znajdą się również najważniejsze informacje: co to jest recykling, jaki sprzęt można oddać do recyklingu czy jakie są korzyści z takich działań. Cała kampania jest innowacyjnym podejściem do tematu, ale jesteśmy pewni, że wszystkim przypadnie do gustu. Podczas merytorycznej części konferencji odbył się także entuzjastycznie przyjęty widowiskowy pokaz rzeźbienia w lodzie. Używając elektronarzędzi Makity, przeprowadził go w stylu hip-hop Adam Pieśniewski i jego team Ostre Cięcie. Przypomnijmy, Adam Pieśniewski zajmuje się spektakularnymi pokazami rzeźbienia w lodzie, tworzeniem lodowych barów, dużych konstrukcji, jak też prowadzeniem profesjonalnych warsztatów, na których uczy wykonywania rzeźb w tym trudnym do obróbki materiale.

 

Przemysław Dudziak – regionalny dyrektor sprzedaży

 

Konferencję zakończył bankiet w klimacie rosyjskiego podziemia. Jak zwykle, był okazją do rozmów kuluarowych, wymiany doświadczeń, a także świetnej zabawy do samego rana.

 

Rzeźba lodowa: pilarkaMakita

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Salon sprzedaży i centrum szkoleniowe firmy TECH-MAR

Firma TECH-MAR to dystrybutor najwyższej jakości elektronarzędzi dla profesjonalistów, który od 10 lat zaopatruje swoich klientów w urządzenia marek Festool, Protool oraz Fein. Na początku czerwca firma otworzyła salon sprzedaży i centrum szkoleniowe w Żorach przy ul. Pałki 15. W uroczystej inauguracji nowej siedziby wzięli udział przedstawiciele producentów elektronarzędzi oraz liczne grono klientów przedsiębiorstwa.

 

 

Podczas otwarcia Centrum Szkoleniowo-Handlowego firmy TECH-MAR, które odbyło się 7 czerwca br., poza właścicielami i pracownikami firmy, obecni byli: Jacek Rybka – prezes zarządu Tooltechnic Systems (Polska) Sp. z o.o., Michał Walczak – dyrektor handlowy Tooltechnic

Systems (Polska) Sp. z o.o., Sebastian Kaliski – prezes zarządu FEIN-Polska-Elektronarzędzia Sp. z o.o. oraz rzeczoznawcy i prezenterzy obu firm. W ramach spotkania można było skorzystać z ich wiedzy i doświadczenia. Przygotowano również wiele niespodzianek oraz bardzo atrakcyjne oferty zakupu narzędzi.
Współpracę z firmą TECH-MAR rozpoczęliśmy wiele lat temu. Pamiętam, jak podczas jednego ze spotkań dealerskich TTS pan Mariusz wspomniał, że dobrze byłoby mieć kiedyś swój sklep. Jak widać, marzenia się spełniają i jesteśmy świadkami otwarcia pięknego salonu sprzedaży elektronarzędzi. Gratuluję serdecznie zrealizowania pomysłu i życzę firmie, aby rozwijała się i umacniała swoją pozycję na rynku – powiedział Jacek Rybka. Natomiast Sebastian Kaliski dodał: – To zaszczyt dla firmy Fein, że jest reprezentowana przez tak profesjonalnego dystrybutora. Nasza przygoda z firmą Tech-Mar zaczęła się kilka lat temu. Pomijając ogromny profesjonalizm i zaangażowanie, najbardziej cenię w tej współpracy pasję właściciela firmy. Ona prowokuje marzenia, te zaś sprawiają, że pan Mariusz stawia sobie wciąż nowe cele do osiągnięcia. Dzisiejsza uroczystość jest dowodem na to, że warto marzyć.
Firma „TECH-MAR” istnieje na rynku od 2003 roku. Jej właściciel, Mariusz Burdaś, swoją przygodę z branżą elektronarzędziową rozpoczął w 1999 roku w firmie „Elektro-serwis” Pawła Rumpla. – Pracując na stanowisku doradcy techniczno-handlowego, w 2000 roku zetknąłem się po raz pierwszy z marką Festo (obecnie Festool) – wspomina Mariusz Burdaś. – Od pierwszego kontaktu z tymi produktami widoczna była różnica jakościowa między nimi a popularnymi elektronarzędziami innych firm. Produkty marki Festool wyróżniała niezwykła dbałość o szczegóły oraz wizja projektantów, która wybiegała daleko do przodu poza same elektronarzędzia. Żaden producent, z którym miałem kontakt do tego momentu, nie oferował tak kompleksowego systemu, który w doskonały sposób poszerzał możliwości elektronarzędzi. Upłynęło kilkanaście lat, a to wciąż się nie zmienia. Pomimo iż bardzo dobrze wspominam moje pierwsze lata pracy, w 2003 roku postanowiłem wyspecjalizować sie w sprzedaży produktów marki Festool, Protool oraz Fein i w ten sposób powstała firma TECH-MAR. Moim założeniem od początku było to, aby firma, którą mogę sam kształtować, była specjalistyczna oraz charakteryzowała się najwyższym profesjonalizmem. W budowaniu jej wizerunku najważniejsze było i jest dla mnie to, aby oferować produkty o najwyższej jakości oraz zapewnić najwyższy poziom obsługi. Rzeczą drugoplanową jest „zarabianie”. Odwrócenie tej kolejności, jak życie pokazuje, powoduje utratę jakości. Klientom proponujemy szeroką gamę usług: od rekomendacji i doboru produktów, celem optymalizacji procesów wytwórczych, poprzez przeprowadzanie prób technologicznych, do dostawy zamówionego asortymentu. Uzupełnieniem realizacji zamówienia jest uruchomienie produktu u klienta, a następnie obsługa posprzedażna.
Od początku istnienia TECH-MAR, Mariusz Burdaś kieruje się przekonaniem, że tylko najlepsi w swojej specjalności mogą kształtować standardy i wyznaczać nowe kierunki działania: – Dlatego szczególnie dbamy o wysoki poziom merytoryczny naszej pracy, kompleksowość i szybkość działania, kulturę współpracy oraz wspieranie klienta w formie wieloletniej obsługi. Będąc konsekwentnym w zmierzaniu do celów, podjęliśmy decyzję, aby stworzyć dla klientów komfortowe i nowoczesne centrum szkoleniowe połączone z bardzo starannie przygotowanym działem handlowym. Dlatego w nowej siedzibie firmy TECH-MAR w Żorach przy ul. Władysława Pałki 15 można zobaczyć
jedynie najlepsze i specjalistyczne marki, jak wierzymy, w przyjaznym i komfortowym miejscu. Chcemy również podziękować prezesowi Jackowi Rybce i zespołowi Tooltechnic Systems (Polska) za wsparcie oraz zaufanie, a także Sebastianowi Kaliskiemu, prezesowi Fein-Polska-Elektronarzędzia, dzięki któremu możemy dziś otwierać nasze nowoczesne centrum.

Firma TECH-MAR dysponuje teraz 250 m kw. powierzchni użytkowej, z czego 120 m kw. zajmuje część szkoleniowa, gdzie będą odbywać się cyklicznie zaawansowane szkolenia produktowe dla klientów. Pozostałą powierzchnię zajmuje salon handlowy. – Od samego początku mottem firmy jest krótkie zdanie „Kiedy liczy się jakość”, dlatego klienci odwiedzający naszą nową siedzibę mogą nie tylko zobaczyć kompleksową ekspozycję produktów, ale przekonać się, co te produkty potrafią, jak też dowiedzieć się, jak mogą usprawnić wykonywane przez nich zadania, a także uzyskać odpowiedzi na wiele pytań pojawiających się podczas ich codziennej pracy –  konkluduje Mariusz Burdaś.

 

*Zdjęcie główne: Właciciele firmy TECH-MAR – Regina i MariuszBurdasiowie

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

To był dobry dzień. Następny też będzie dobry. Z GRAPHITE.Startuje kolejna kampania reklamowa tej marki.

Polska marka elektronarzędzi GRAPHITE startuje z kolejną kampanią reklamową. W dniach od 30 kwietnia do 15 maja w najpopularniejszych polskich kanałach telewizyjnych oraz
w internecie pojawią się spoty promujące najsilniejsze pozycje w asortymencie marki. W specjalnych cenach będzie można kupić kilkanaście różnych produktów GRAPHITE, m.in. wiertarki, szlifierki czy urządzenia wielofunkcyjne.

Kampania stanowi kontynuację, a zarazem wzmocnienie dotychczasowych działań reklamowo-promocyjnych marki. Spoty reklamowe będą emitowane od 30 kwietnia do 15 maja. Przez dwa tygodnie na antenach TVN, Polsat, TVP, a także w kanałach tematycznych TVN i Polsatu zostanie wyświetlonych ok. 3500 spotów,

które według szacunków dotrą do ponad 3,2 mln użytkowników narzędzi.
 

Marka będzie widoczna również w internecie – spoty pojawią się w popularnych portalach internetowych skierowanych do mężczyzn (np. przegladsportowy.pl, autoswiat.pl, eurosport.onet.pl), w telewizji internetowej VOD oraz w social media – na kanale YouTube oraz na Facebooku (więcej informacji na graphite.pl oraz na profilu marki na Facebooku: facebook.com/GRAPHITE; spoty są dostępne na kanale YouTube marki: youtube.com/user/GRAPHITEmov).

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
copyright 2024 portalnarzedzi.pl | wykonanie monikawolinska.eu