Konferencja karnawałowa PGN w Lidzbarku Warmińskim

W dniach 8-10 lutego 2013 r. PGN spotkała się ze swoimi partnerami handlowymi w historycznym Hotelu Krasicki w Lidzbarku Warmińskim.

 

 

 

 

Savoir-vivre w biznesie
Nieoficjalne spotkanie w piątek zainaugurował prezes spółki Bronisław Chwała, witając wszystkich przybyłych gości. Atrakcją wieczoru były zajęcia „Savoir-vivre w biznesie”. Szeroko pojęte zasady etykiety biznesowej przybliżył Maciej Rydel z Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menedżerów.

Szkolenie STAYER
Sobotni dzień wypełniony był dwoma blokami szkoleniowymi. Pierwszą część zapoczątkowała kierownik Działu Marketingu i Rozwoju PGN Katarzyna Chwała, przedstawiając politykę

PGN względem marki Stayer w 2013 r. Ponadto zobrazowano wyniki wewnętrznych badań rynku, które zostały przeprowadzone w styczniu 2013 i przedstawiono nową twarz marki Stayer, Joannę Jędrzejczyk – mistrzynię świata w muay thai, której Stayer jest jednym z głównych sponsorów. Partnerzy PGN mogli zapoznać się z planem działań marketingowych na 2013 r. oraz z założeniami programu VIP dla dystrybutorów, w którym w ramach uznania dla najaktywniejszych partnerów firma przygotowała wycieczkę zagraniczną oraz udział w gali MMA, podczas której wystąpi Joanna Jędrzejczyk.

Nowa linia elektronarzędzi: STAYER Hobby
Produktową część prezentacji poprowadził Mateusz Kowalczyk, product manager. Przedstawił gamę produktów STAYER – elektronarzędzia, tarcze diamentowe i urządzenia spawalnicze. Najistotniejszą częścią szkolenia było wprowadzenie nowej linii Stayer Hobby – elektronarzędzi przeznaczonych dla majsterkowiczów. – Po sukcesie rynkowym linii czerwonej, profesjonalnej, zdecydowaliśmy się zaproponować naszym partnerom rozszerzenie oferty o skierowane do hobbystów elektronarzędzia linii zielonej – powiedział Mateusz Kowalczyk. Na koniec przedstawiono produkty od strony technicznej, jak również omówiono plan sprzedażowy na cały rok.

Prezentacja ELEKTROMASCHINEN
Druga część szkolenia dotyczyła marki Elektromaschinen. W spotkaniu wzięli udział goście z firmy Elektromaschinen: Maja Terzic – marketing manager, Matjas Milavec – regional sales manager oraz Hrvoje Zignic – sales manager for Adria. Przedstawiciele zespołu niemieckiej linii narzędziowej szeroko zaprezentowali bogatą i precyzyjnie skonstruowaną ofertę produktową. Pokaz urządzeń, w których stosowane są najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, zawierał szczegółowe informacje techniczne dotyczące prezentowanych maszyn. Szkolenia obu marek cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród uczestników spotkania.

Bal KARNAWAŁOWY
W sobotni wieczór uczestnicy spotkania uczcili ostatnie chwile karnawału. Wspólną zabawę zapewnił cieszący się wysoką renomą zespół muzyczny HOT SUN.
Weekendowe spotkanie z naszymi partnerami handlowymi spędziliśmy bardzo produktywnie, rozpoczynając tym samym kolejny rok naszej owocnej współpracy – podkreśla Katarzyna Chwała – kierownik Działu Marketingu i RozwojuPGN.

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments