Kolejna kampania reklamowa marki GRAPHITE
Polska marka elektronarzędzi GRAPHITE prowadzi kolejną kampanię reklamową. W dniach 16-29 czerwca w najpopularniejszych polskich kanałach telewizyjnych pojawiły się spoty promujące najsilniejsze pozycje w asortymencie marki.
To już druga, po zeszłorocznym rebrandingu, kampania promocyjna marki GRAPHITE. Celem działań jest wspieranie sprzedaży kluczowych produktów i zwiększenie rozpoznawalności polskiej marki wchodzącej w skład portfolio Grupy Topex, lidera polskiego rynku narzędzi. Wypełnione energią, dynamiczne i podkreślające jakość elektronarzędzi GRAPHITE reklamy wyświetlane były od 16 do 29 czerwca. W sumie w najpopularniejszych polskich kanałach telewizyjnych pojawiło się ponad 2500 spotów. Były one emitowane podczas programów o największej oglądalności oraz w
trakcie bloków tematycznych skierowanych do mężczyzn. Główne stacje wykorzystane na potrzeby kampanii to: ogólnopolski Polsat, TVP, TVN oraz kanały tematyczne TVN i Polsat.– Kampanie reklamowe naszych marek są integralnym elementem realizowanej strategii biznesowej. Chcemy zwiększać dystrybucję i docierać z jakościowym produktem do coraz liczniejszej grupy konsumentów. Zeszłoroczna kampania była bardzo dobrze przyjęta przez naszych konsumentów i klientów, dlatego w tym roku zdecydowaliśmy się na kontynuację podjętych w 2013 r. działań – wyjaśnia Daniel Szafulera, dyrektor marketingu Grupy Topex odpowiedzialny za realizację kampanii. Spoty reklamowe można zobaczyć na kanale YouTube marki GRAPHITE i Grupy Topex. Kampania wspierana jest szeregiem działań on-line: reklamą na YouTube, VOD, w Social Mediach oraz kampaniąremarketingową.