Kampania telewizyjna nowej linii dalmierzy Bosch
Z końcem września wystartowała kampania telewizyjna nowej linii dalmierzy Bosch, której celem jest zbudowanie wśród majsterkowiczów świadomości tej grupy produktów.
Kampania ma na celu zapoznanie odbiorców z nazwą „dalmierz” oraz zainteresowanie ich urządzeniem. Reklamy pokazywane są zarówno w stacjach ogólnopolskich (TVP1, TVP2, Polsat), jak i w stacjach tematycznych. Kampania TV wspierana jest też intensywną promocją online z wykorzystaniem takich mediów jak Youtube, Facebook, Google oraz najbardziej znanych portali: ONET oraz WP.
Zamo, PLR30C, PLR50C to kompaktowe dalmierze łączące ciekawy design, funkcjonalność
ZAMO pozwala zmierzyć odległość do 20 m za pomocą jednego przycisku. PLR30C oraz PLR50C to pierwsze na rynku dalmierze laserowe posiadające zintegrowane łącze Bluetooth. Z jego pomocą można szybko przenieść pomiar do darmowej aplikacji PLR measure&go. Tam nanosimy wyniki na zdjęcie i wysyłamy je np. swojemu malarzowi albo samodzielnie obliczamy ilość potrzebnych materiałów. Oba dalmierze mają wiele funkcji: mierzą długości, obliczają powierzchnię i kubaturę, dodają i odejmują wyniki. Dodatkowo PLR50C wyposażono w funkcję pomiaru ciągłego ze wskazaniem wartości minimalnej i maksymalnej, podwójny pośredni pomiar wysokości oraz pośredni pomiar długości i wysokości. PLR50C posiada kolorowy, dotykowy ekran. To, w połączeniu z pomiarem odległości do 30 m (dla PLR30C) lub 50 m (dla PLR50C), czyni dalmierz funkcjonalnym narzędziem przydatnym w każdej sytuacji.
Więcej na www.bosch-zamo.com/pl oraz www.bosch-plr50c.com/pl.