Kampania ekologiczna Makity, czyli co może być bardziej sexy niż segregacja elektrośmieci?
Firma Makita od wielu lat angażuje się w propagowanie idei dbania o środowisko naturalne. Poza wprowadzaniem nowych technologii, dzięki którym możliwe jest zmniejszenie zanieczyszczenia środowiska, od 2009 r. japońska firma edukuje użytkowników narzędzi przez akcję Go Green, która promuje powtórne wykorzystanie elektrośmieci.
Każda kampania ekologiczna Makity prowadzona jest w sposób nieszablonowy i nowatorski, poczynając od warstwy graficznej, a i kończąc na wartościowym merytorycznie tekście. Dzięki takiemu podejściu firma może się pochwalić stale rosnącym zainteresowaniem i pozytywnym odbiorem. Nie mogło być inaczej w tym roku.
Rozpoczęcie nowej kampanii zbiegło się Dniem św. Walentego –świętem wszystkim dobrze znanym i mniej lub bardziej lubianym. Dlatego Makita zaproponowała alternatywę do przeciętnego spędzania walentynek, wprowadzając coś, co na pewno na długo zapadnie w pamięci ukochanej osoby. Zdaniem japońskiej firmy segregacja elektrośmieci może być bowiem bardzo sexy. Zainteresowanych kierujemy pod adres www.toolstory.pl oraz fanpage na Facebooku https://www.facebook.com/makitagogreen/), gdzie nie tylko można zapoznać się z najnowszą akcją Makity, ale również wziąć udział w konkursie fotograficznym i wygrać atrakcyjne nagrody sygnowane logoMakita.