Jubileuszowa gala firmy Bosch

7 września 2011 roku w Arkadach Kubickiego w Warszawie odbyła się uroczysta Gala Jubileuszowa z okazji 125-lecia firmy Bosch oraz 150. rocznicy urodzin Roberta Boscha. Historię sukcesu świętowało wielu znamienitych gości, a wśród nich m.in. reprezentanci Senatu RP, protokołu dyplomatycznego, władz samorządowych, a także przedstawiciele świata biznesu, kultury, sztuki, partnerzy handlowi oraz przyjaciele firmy Bosch.

 

 

W części oficjalnej gali odbyła się rozmowa moderowana z udziałem Krystyny Boczkowskiej, prezesa zarządu Robert Bosch Sp. z o.o., Klausa Huttelmaiera, prezesa Robert Bosch AG Austria, odpowiedzialnego za region Europy Środkowo-Wschodniej, oraz Joachima

Rogalla, reprezentanta Fundacji im. R. Boscha. Rozmówcy dyskutowali na temat: czynników sukcesu firmy, strategii wzrostu i jej efektów, historii firmy Bosch w Polsce, celów i priorytetów działalności Fundacji im. R. Boscha, znaczenia hasła „Technologia bliżej nas” oraz perspektyw dalszego rozwoju. W części artystycznej wystąpił Ferenc Cakó, węgierski prekursor sztuki animacji piaskiem, który zaprezentował pokaz na temat historii firmy Bosch ze szczególnym uwzględnieniem perspektyw jej dalszego rozwoju. Zwieńczeniem wieczoru był recital Urszuli Dudziak z towarzyszeniem zespołu.

 

 

Na zdjęciu: Rozmowa moderowana z udziałem Krystyny Boczkowskiej, prezesa zarządu Robert Bosch Sp. z o.o., Klausa Huttelmaiera, prezesa Robert Bosch AG Austria, odpowiedzialnego za region Europy Środkowo-Wschodniej, i Joachima Rogalla z Fundacji im. R.Boscha.

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

PIERWSZE W POLSCE WIELKIE TARGI BRANŻOWE ON-LINE ZORGANIZOWAŁA GRUPA PSB

Jak nie ruszając się z biura zawrzeć biznesowe kontrakty na materiały budowlane oraz towary dla domu i ogrodu warte 135 mln zł? Tak uczyniło 78 dostawców i 236 partnerów Grupy PSB w dniach 8 i 9 września br.

W nowej, pionierskiej formule targów, PSB połączyło elementy giełdy towarowej, targów tradycyjnych, sklepu internetowego i komunikatora internetowego. Dzięki temu udało się przeprowadzić pierwsze w Polsce targi branżowe on-line. Dotychczasowe edycje targów odbywały się w przestronnych halach wystawienniczych lub salach hotelowych. – Tym razem, podczas VI Jesiennych Targów Grupy PSB, dzięki zastosowaniu wielu rozwiązań informatycznych, w okresie pandemii, partnerzy Grupy PSB mogli przeprowadzić negocjacje handlowe

z dostawcami, zaś dostawcy mogli zaprezentować swój asortyment (także nowości) oraz oferty sprzedaży bezpośrednio ze swoich biur – poinformował Mirosław Lubarski, dyrektor zarządu Grupy PSB Handel S.A. – Wymagało to stworzenia innowacyjnej platformy internetowej, łączącej wystawców (dostawców Grupy) ze zwiedzającymi (partnerami PSB). Poprzez platformę planowano harmonogramy spotkań, wystawcy przedstawili oferty targowe, a negocjacje miały miejsce przy wirtualnych stolikach, przy których składano też i akceptowano zamówienia targowe. Wszystko automatycznie, on-line.

Efektem tego było to, że nowa formuła Targów PSB przełożyła się na dużo większą frekwencję niż we wcześniejszych edycjach. – Wszyscy uczestnicy Targów zaoszczędzili też i to aż kilkukrotnie na kosztach finansowych, nie musieli się przemieszczać, tracić pieniędzy na noclegi, marnować czasu na „protokolarne” wizyty w ekspozycjach – stwierdził Mirosław Lubarski.

Podczas VI Jesiennych Targów Grupy PSB zawarto prawie 5000 kontraktów na kwotę ok. 135 mln zł (trwa jeszcze weryfikacja zamówień). Dla porównania podajemy, że w zeszłym roku, bardzo dobrym dla budownictwa, zawarto 3400 kontraktów o wartości 108 mln zł. – Targi on-line z pewnością nie zastąpią tradycyjnej formuły spotkań Grupy PSB, ale w przyszłości staną się jej istotnym uzupełnieniem ekspozycjach – przewiduje Mirosław Lubarski.

Przypomnijmy, Grupa PSB organizuje, zamknięte wyłącznie dla grona swoich partnerów i dostawców, 3 imprezy targowe w roku. Ich celem jest podpisanie kontraktów, pozwalających pozyskać firmom kupieckim (składy, sklepy Mrówka) najlepsze warunki zakupowe i zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami produktowymi, aby być konkurencyjnymi wobec lokalnych rywali. Z drugiej strony Targi PSB umożliwiają dostawcom zbyt swoich towarów, mając zawarte kontrakty kupcy sieci PSB, nie sięgną po inną ofertę. W marcu, na początku sezonu budowlanego w Targach Kielce odbywa się największe spotkanie branży budowlanej pod względem ilości uczestników i rangi biznesowej. Ma ono najdłuższą, 18-letnią historię. Drugie Targi odbywają się we wrześniu, przed rozpoczęciem jesiennego sezonu budowlanego. Grupa zaprasza na nie ok. 70-80 największych dostawców PSB. Trzecia impreza to Targi Ogród organizowane w końcu listopada – dotyczą zaopatrzenia marketów Mrówka w towary niezbędne do wyeksponowania przed nadejściem wiosny. – Każde z tych wydarzeń targowych łączy się z dużymi kosztami (budowa stoisk, delegacje, noclegi), ale uzasadniają je korzyści ekonomiczne – zawarte kontrakty handlowe i promocja marki dostawców dla szerokiego grona odbiorców – ocenia Mirosław Lubarski.

opr. Grupa PSB Handel S.A.

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
copyright 2024 portalnarzedzi.pl | wykonanie monikawolinska.eu