JR-TECH Premium
Firma JR-TECH 12 września po raz kolejny zorganizowała dla swoich klientów dzień otwarty. Plac przy ul. Grodzieńskiej 16 w Wasilkowie zapełnił się gośćmi, którzy testowali narzędzia na stanowiskach pokazowych marek dystrybuowanych przez JR-TECH i zapoznali się z nową koncepcją działalności JR-TECH-u.
Podczas imprezy goście mogli zapoznać się z szerokim asortymentem produktów, przetestować narzędzia, uzyskać odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące interesujących ich narzędzi. Szczególną uwagę podczas tegorocznych pokazów skupiała prezentacja nowych obszarów zastosowań produktów marki Festool: narzędzi dla budownictwa drewnianego oraz renowacji i modernizacji, a także pokazy praktycznego zastosowania urządzeń marek Fein, DeWalt i Keyang. Doradcy techniczni pomagali w
doborze właściwego sprzętu oraz oprzyrządowania. Klienci mogli porównać i wybrać te urządzenia, które najlepiej sprawdzą się w wykonywanych przez nich pracach, są najporęczniejsze, a do tego uzupełnią posiadany park maszynowy. Dni otwarte w JR-TECH skupiają ludzi faktycznie zainteresowanych narzędziami. W czasie wasilkowskich spotkań dyskutuje się i wymienia doświadczenia dotyczące działania i eksploatacji narzędzi. Są więc one świetną okazją do poszerzenia wiedzy zarówno dla młodych fachowców, jak i doświadczonych profesjonalistów. Natomiast dla dostawców JR-TECHu rozmowy z gośćmi dni otwartych są źródłem informacji i inspiracji do ciągłego ulepszania swoich produktów oraz dostosowania ich do stale rosnących potrzeb użytkowników z przemysłu i rzemiosła. – Powszechnie twierdzi się, że dni otwarte to jedna z marketingowych metod kontaktu z klientami – powiedział podczas spotkania Jan Rydzewski, właściciel firmy JR-Tech. – Sądzę, że to tylko półprawda, gdyż takie dni są ważne dla dwóch stron: dla nas i klientów. Dzięki nim obie strony mogą poznać się lepiej oraz wzajemnie inspirować się. I to właśnie w tych inspiracjach upatruję główne znaczenie dni otwartych. Sądzę, że w tym roku udało nam się połączyć dwa pozornie sprzeczne żywioły: piknik firmowy z prawdziwie roboczym spotkaniem.Impreza stała się również okazją do rozmowy z właścicielami firmy o jej strategii i zmianach, jakie w ostatnim czasie zaszły w przedsiębiorstwie. O tym wszystkim opowiedzieli nam Jan Rydzewski – prezes zarządu JR Tech Sp. z o.o., oraz Ewa Rydzewska-Suma – członek zarządu do spraw ekonomiczno-handlowych.
Redakcja: Jaki dokładnie jest w tej chwili profil działalności ma JR-Tech?
Jan Rydzewski: Oddzieliliśmy działalność handlową od produkcyjnej, powołując firmę JR-tech Sp z o.o. Naszych klientów obsługujemy kompleksowo, udzielając przy tym w sposób profesjonalny porad technicznych i technologicznych. Ponieważ klienci mają różne potrzeby i problemy do rozwiązania, traktujemy ich indywidualnie. Dbamy o szybki czas wykonania usług, wysoką jakość dystrybuowanych produktów oraz zapewniamy konkurencyjne ceny i krótkie terminy dostaw.
Ewa Rydzewska-Suma: W swojej polityce stawiamy na kompleksową i profesjonalną obsługę klienta, oferując nie tylko doskonałe narzędzia, fachowe doradztwo techniczne, ale również możliwość szkoleń, testowania maszyn i serwis pogwarancyjny. Dynamiczny rozwój tego kierunku działalności zaowocował w ostatnich latach otwarciem Podlaskiego Centrum Narzędziowego, które z roku na rok oferuje coraz szerszą gamę produktów dla branży stolarskiej, ciesielskiej, blacharsko-lakierniczej, budowlanej, jak również do obróbki stali nierdzewnej. JR-Tech stał się więc marką premium wśród firm dystrybucyjnych.
Nasi rozmówcy: Ewa Rydzewska-Suma i Jan Rydzewski
Co legło u podstaw dynamicznego rozwoju JR-Tech-u?
Jan Rydzewski: Sądzę, że satysfakcja klientów z maszyn i narzędzi, które u nas zakupili. To ona jest motorem naszych działań. Dlatego zadbaliśmy o miejsce, w którym klienci dokonują wyboru narzędzi, i utworzyliśmy profesjonalny salon o wyszukanym estetycznym wyglądzie. W Podlaskim Centrum Narzędziowym można zarówno wypróbować urządzenia, jak i poznać ich dane techniczne, walory użytkowe, dokonać ich testów, a także zasięgnąć kompetentnych informacji o nowościach produktowych. Duży impuls rozwojowy dała nam współpraca z krajowymi dystrybutorami wysokiej jakości elektronarzędzi
Ewa Rydzewska-Suma: Aby mocno istnieć na rynku lokalnym, sami prowadzimy akcje marketingowe przez reklamę w prasie regionalnej oraz mailing materiałów reklamowych, a także przez stałe informowanie naszych klientów o nowych produktach czy technologiach wprowadzanych na rynek polski. Ważnym filarem dynamicznego rozwoju JR-Tech-u jest stały bezpośredni kontakt handlowców z klientami w regionie.
Co decyduje, o tym, że JR-Tech jest dystrybutorem klasy premium?
Ewa Rydzewska-Suma: Niewątpliwie, jest to unikalne na skalę europejską Podlaskie Centrum Narzędziowe. Jego idea powstała dzięki naszej długoletniej, owocnej współpracy z Tooltechnic Systems (Polska). Centrum ma powierzchnię ponad 250 m kw., w tym ok. 100 m kw. zajmuje shop in shop, czyli ogromna ekspozycja marki FESTOOL. Kolejne 100 m kw. to sala pokazowa będąca jednocześnie warsztatem, która służy do praktycznej nauki obsługi narzędzi i demonstracji ich możliwości roboczych. Klienci mogą dzięki temu przeprowadzać próby przydatności maszyn do wykonywanych przez nich prac. W sali tej znajduje się też wystawa elektronarzędzi FEIN. Dla części teoretycznej szkoleń została przygotowana klimatyzowana sala o powierzchni ok. 28 m kw., wyposażona w nowoczesny system audiowizualny. Centrum prowadzi szkolenia dotyczące praktycznych zastosowań maszyn i narzędzi FESTOOL, a także maszyn do obróbki metalu marki FEIN. Przekazywanie wiedzy o oferowanych technologiach, maszynach i narzędziach nie tylko klientom – firmom czy fachowcom wykorzystującym je w codziennej pracy – ale także uczniom szkół zawodowych stanowi ważną część strategii rynkowej firmy JR-Tech.
Jakie plany ma JR-Tech na najbliższe lata?
Jan Rydzewski: Chcemy umocnić swój wizerunek dystrybutora klasy premium. Moim zdaniem to, co oferujemy, czyli połączenie rzetelnej wiedzy technicznej i innowacyjnych, wysoce profesjonalnych elektronarzędzi i jedynego w swoim rodzaju miejsca, jakim jest Podlaskie Centrum Narzędziowe, stanowi unikalną w skali Polski ofertę. Proponujemy rodzimym fachowcom to, co najlepsze: profesjonalne narzędzia klasy premium marek FESTOOL i FEIN, najwyższej klasy obsługę i profesjonalne doradztwo. Pozostaje nam zadbać o to, aby utrzymywać wysoki poziom i pozostać firmą premium przez kolejne lata i rozszerzać jej ideę na całą Polskę.
Dziękujemy zarozmowę.