Jesienne Targi Grupy PSB z kontraktami na 240 mln zł

11. edycja Jesiennych Targów Grupy PSB, która odbyła się 3–4 września 2025 roku w formule online, potwierdziła swoją pozycję jako jedno z kluczowych wydarzeń handlowych w branży budowlanej. Uczestniczyło w niej 370 partnerów handlowych PSB oraz 92 dostawców.

7,6 tys. kontraktów i 240 mln zł wartości zamówień

Podczas tegorocznych targów sfinalizowano już 7600 kontraktów o łącznej wartości blisko 240 mln zł, a proces rejestracji zamówień wciąż trwa. Wyniki te pokazują siłę zakupową sieci PSB i rosnące znaczenie tego wydarzenia w kalendarzu

branży budowlanej. Najlepsze wyniki sprzedażowe osiągnęły m.in. takie firmy jak Swiss Krono, Solbet, Knauf, Stalco, Akzo Nobel, Atlas, Rawlplug, Ursa, Rockwool i Dedra Exim. Ze strony partnerów PSB największe zamówienia złożyły spółki Sufigs, Modom Podhale, Attic, Elmas, PSB Warszawa, Pagaz, Marsan, Omega, Bat i Impuls.

Wzmocnienie relacji biznesowych i przygotowania do sezonu

Jesienne Targi PSB to nie tylko miejsce zawierania kontraktów, ale również ważna przestrzeń do budowania i umacniania relacji biznesowych. Umożliwiają one wymianę doświadczeń oraz przygotowanie się do nadchodzącego sezonu sprzedażowego na rynkach lokalnych. Tegoroczna edycja targów potwierdziła, że branża budowlana wchodzi w jesień i zimę 2025 roku z dużym optymizmem, a sieć PSB umacnia swoją pozycję jednego z głównych graczy na rynku dystrybucji materiałów budowlanych.

oprac. HB (mat. PSB)

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments