Jesienne szkolenia A&M Elektronarzędzia
We wrześniu odbyła się jesienna runda regionalnych szkoleń produktowych organizowanych przez A&M Elektronarzędzia dla dealerów elektronarzędzi i akcesoriów Milwaukee i AEG. Program szkoleń obejmował wszystkie nowości produktowe zarówno z segmentu osprzętu, jak i elektronarzędzi.
Każdej wiosny i jesieni A&M Elektronarzędzia organizuje cykle pięciu szkoleń regionalnych dla przedstawicieli swoich partnerów handlowych. Aby każdy z nich mógł przybyć na szkolenie i jeszcze tego samego dnia wrócić do domu, spotkania organizowane były w różnych regionach kraju. Podczas jesiennej ich edycji nowości z oferty Milwaukee i AEG poznali przedstawiciele 110 dystrybutorów tych marek z całej Polski. Szkolenia odbyły
się w Broku, Sypniewie, Krotoszynie, Bełchatowie i Krakowie.Spotkania prowadzili: Jerzy Ejtel, dyrektor dyrektor generalny A&M Elektronarzędzia Sp. z o.o., oraz Alicja Glinkowska, manedżer ds. akcesoriów. Każde szkolenie rozpoczynało się krótką prezentacją dotyczącą rozwoju Grupy TTI oraz marek należących do tego koncernu. Przypomnijmy, Milwaukee to marka narzędzi przeznaczona dla przemysłu, a AEG to narzędzia dla profesjonalnych użytkowników. W dalszej części spotkań zaprezentowano nowości wprowadzane na rynek przez wszystkie trzy marki w 2012 r. Pokazane zostały m.in.: nowe narzędzia, elektronarzędzia, urządzenia i narzędzia ręczne marki Milwaukee, m.in. obcinak do tworzyw sztucznych, torba narzędziowa, koronki bimetaliczne, klucze udarowe z silnikami bezszczotkowymi oraz kamera termowizyjna.
Wszystkie narzędzia, maszyny i akcesoria goście mogli obejrzeć podczas części praktycznej spotkania, które poprowadzili Sławomir Nowacki, doradca techniczny, oraz Alicja Glinkowska przy wsparciu przedstawicieli handlowych. Każdy z uczestników mógł też wypróbować prezentowane urządzenia w czasie pracy. Spotkanie zakończył Jerzy Ejtel, dziękując wszystkim za przybycie i wyrażając nadzieję, że wiedzę zdobytą w czasie szkoleń będą mieli okazję często wykorzystywać podczas pracy ze swoimi klientami.
Zajęcia teoretyczne i praktyczne
László Sánta, regional marketing manager TTI CEE, omawia
zagadnienia wsparcia sprzedaży narzędzi Milwaukee iAEG