Jesienne szkolenia A&M Elektronarzędzia

We wrześniu odbyła się jesienna runda regionalnych szkoleń produktowych organizowanych przez A&M Elektronarzędzia dla dealerów elektronarzędzi i akcesoriów Milwaukee i AEG. Program szkoleń obejmował wszystkie nowości produktowe zarówno z segmentu osprzętu, jak i elektronarzędzi.

 

Każdej wiosny i jesieni A&M Elektronarzędzia organizuje cykle pięciu szkoleń regionalnych dla przedstawicieli swoich partnerów handlowych. Aby każdy z nich mógł przybyć na szkolenie i jeszcze tego samego dnia wrócić do domu, spotkania organizowane były w różnych regionach kraju. Podczas jesiennej ich edycji nowości z oferty Milwaukee i AEG poznali przedstawiciele 110 dystrybutorów tych marek z całej Polski. Szkolenia odbyły

się w Broku, Sypniewie, Krotoszynie, Bełchatowie i Krakowie.
Spotkania prowadzili: Jerzy Ejtel, dyrektor dyrektor generalny A&M Elektronarzędzia Sp. z o.o., oraz Alicja Glinkowska, manedżer ds. akcesoriów. Każde szkolenie rozpoczynało się krótką prezentacją dotyczącą rozwoju Grupy TTI oraz marek należących do tego koncernu. Przypomnijmy, Milwaukee to marka narzędzi przeznaczona dla przemysłu, a AEG to narzędzia dla profesjonalnych użytkowników. W dalszej części spotkań zaprezentowano nowości wprowadzane na rynek przez wszystkie trzy marki w 2012 r. Pokazane zostały m.in.: nowe narzędzia, elektronarzędzia, urządzenia i narzędzia ręczne marki Milwaukee, m.in. obcinak do tworzyw sztucznych, torba narzędziowa, koronki bimetaliczne, klucze udarowe z silnikami bezszczotkowymi oraz kamera termowizyjna.
Wszystkie narzędzia, maszyny i akcesoria goście mogli obejrzeć podczas części praktycznej spotkania, które poprowadzili Sławomir Nowacki, doradca techniczny, oraz Alicja Glinkowska przy wsparciu przedstawicieli handlowych. Każdy z uczestników mógł też wypróbować prezentowane urządzenia w czasie pracy. Spotkanie zakończył Jerzy Ejtel, dziękując wszystkim za przybycie i wyrażając nadzieję, że wiedzę zdobytą w czasie szkoleń będą mieli okazję często wykorzystywać podczas pracy ze swoimi klientami.

Zajęcia teoretyczne i praktyczne

 

László Sánta, regional marketing manager TTI CEE, omawia

zagadnienia wsparcia sprzedaży narzędzi Milwaukee iAEG

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Junior Managers Program. Bosch inwestuje w przyszłych liderów

Bosch zainwestuje w przyszłą kadrę zarządzającą: niemiecki koncern planuje w br. obsadzić 280 stanowisk w ramach programu rozwoju przyszłej kadry zarządzającej. Na całym świecie trwają poszukiwania absolwentów, którzy ukończyli studia z bardzo dobrymi wynikami. Wybrane osoby będą przygotowywać się do roli managerów w ramach programu JMP.

– Szkolimy stażystów, aby we współczesnym, zintegrowanym w sieci świecie potrafili zarządzać pracownikami, byli dla nich punktem odniesienia i wspólnie odnosili sukcesy – powiedział Christoph Kübel, członek zarządu i dyrektor ds. personalnych spółki Robert Bosch GmbH.

Najwięcej stanowisk dla stażystów będzie w Niemczech (65) oraz

w Chinach (41). O co najmniej 4 stanowiska będą mogli ubiegać się także kandydaci z Polski. – Poszukujemy osób o otwartych umysłach z wiedzą w dziedzinie IT i oprogramowania, jak także osób po studiach inżynierskich i ekonomicznych. Program JMP to ich przepustka do kariery – powiedział Christoph Kübel. W zarządzie Boscha znajduje się obecnie czterech byłych uczestników tego programu.

Od stażysty do lidera w ciągu paru lat W ramach programu

JMP Bosch od ponad 30 lat przygotowuje absolwentów do pełnienia funkcji managerskich. Program składa się z indywidualnych modułów, które są wspólnie uzgadniane przez uczestnika programu i mentora z wyższej kadry managerskiej. – Stażyści poznają od podstaw kulturę przedsiębiorstwa, która jest zorientowana na wartości i zrównoważony rozwój, a nie wyłącznie na jak najszybsze osiągnięcie zysków – wyjaśnił Christoph Kübel. W ramach programu JMP uczestnicy zaliczają kolejne etapy nauki, pracując w działach produkcyjnych, branżowych i centralnych. Podejmują się odpowiedzialnych zadań w ramach działalności bieżącej lub projektowej i dysponują własnym budżetem edukacyjnym, aby po ośmiu latach uczestnik mogli zostać kierownikami działów. JMP oferuje możliwość rozwijania różnorodnych zainteresowań: od badań i rozwoju, poprzez technologie informatyczne, controlling lub logistykę, aż do technicznych zagadnień dystrybucji czy też zakupów. JMP trwa od 18 do 24 miesięcy i przewiduje także pobyt w zagranicznej siedzibie Bosch. Cieszy się ogromnym powodzeniem – samych tylko Niemczech o jedno miejsce w firmie Bosch ubiega się około 100 kandydatów. Aby się zakwalifikować, uczestnicy muszą przejść wymagającą proceduręrekrutacyjną.

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
copyright 2025 portalnarzedzi.pl | wykonanie monikawolinska.eu