INTERGEO 2012

W dniach 9-11 października odbyły się w Hanowerze największe w regionie targi dla geodezji i budownictwa – INTERGEO 2012. Na powierzchni 28 tys. m. kw. swoją ofertę zaprezentowało 520 wystawców z 31 krajów. Stoiska wystawowe w ciągu trzech dni targów odwiedziło 16 tys. osób

 

 

W tym roku do Hanoweru przyjechali wystawcy z całego świata: Europy, Indii, Chin, Hongkongu, Korei Południowej, Tajwanu, Japonii, Kanady, Stanów Zjednoczonych i Austaralii. Zaprezentowali się producenci  i dystrybutorzy specjalistycznego sprzętu, usługodawcy, instytucje badawcze, wyższe uczelnie. Oferta produktów i usług prezentowanych na targach była bardzo szeroka. Dużym

zainteresowaniem zwiedzających cieszyły się m.in. specjalistyczne urządzenia pomiarowe, urządzenia GPS, plotery, kamery, tachimetry, samochody do przewożenia sprzętu geodezyjnego, a także usługi takie jak wykonywanie zdjęć lotniczych, tworzenie geoportali, korekta danych GNSS.
Jednym z wystawców była znana polskim budowniczym od ponad 20 lat renomowana marka specjalistycznych urządzeń pomiarowych geo-FENNEL. Personel niemieckiej firmy prezentował najnowszą gamę precyzyjnych niwelatorów optycznych i laserowych oraz akcesoriów. Największym zainteresowaniem zwiedzających cieszyły się przeznaczone dla profesjonalistów nowoczesne lasery krzyżowo-liniowe oraz lasery rotacyjne do prac w terenie. W tym roku główny nacisk położono na kwestię doboru odpowiednich urządzeń do profesjonalnych zastosowań – klienci bowiem błądzą niejednokrotnie wokół nieodpowiednich rozwiązań przeznaczonych stricte do zastosowań amatorskich. Targi były ponadto znakomitą okazją do spotkań biznesowych z klientami oraz dystrybutorami. Udział w nich wzięła również firma Budmiar – wyłączny importer marki geo-FENNEL na Polskę. Wizyta ta zaowocuje już w najbliższym czasie dostępnością najnowszych światowych nowości geo-FENNEL dla polskich użytkowników.
NTERGEO to wystawa z kilkunastoletnią tradycją, która od 1995 r. odbywa się co roku w innym niemieckim mieście. Ubiegłoroczna wystawa w Norymberdze zgromadziła blisko 500 wystawców z ponad 30 państw z całego świata i 17,5 tys. zwiedzających. Tegoroczne hanowerskie spotkanie róniez zgromadziło pokaźną liczbę zarówno wystawców, jak i zwiedzających. Organizatorzy już w tym roku promowali przyszłoroczne spotkanie, które odbędzie się w dniach 8-10 października w Essen. Kolejne zaś, 20. targi INTERGEO zostaną zorganizowane w Berlinie.

Przedstawiciele firm geo-FENNEL oraz Budmiar
(wyłączny importer na rynekpolski)

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

15. URODZINY SIECI SKLEPÓW PSB-MRÓWKA

Grupa PSB Handel S.A. z siedzibą w Wełeczu k. Buska-Zdroju działa na rynku od 19 lat, jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród w Polsce. Obecnie Grupa zrzesza 364 małe i średnie rodzinne firmy z terenu całej Polski, które prowadzą handel w 412 składach budowlanych, w ponad 250 marketach PSB-Mrówka oraz w 52 centrach handlowych PSB-Profi.

 

Przychody ze sprzedaży materiałów budowlanych składów, będących partnerami Grupy PSB S.A., na koniec 2016 r. osiągnęły pułap 5,7 mld zł (były wyższe o 9% w stosunku do 2015 r.). Przychody Grupy PSB (centrali) w 2016 r. przekroczyły poziom

2,2 mld zł i były najwyższe w dotychczasowej historii firmy. – Nasz udział w krajowym rynku dystrybucji materiałów budowlanych szacowany jest na 14%, a w rynku hurtowym – na ponad 25%. W 2016 roku znajomość marki Grupy PSB deklarowało ok. 42% Polaków, sieci sklepów PSB-Mrówka – 52%, a placówek PSB-Profi – 20% – informuje Mirosław Lubarski, dyrektor marketingu Grupy PSB Handel S.A.

Mrowka_Piekoszow_Resized_IMG_4788a_org

PSB Mrówka to największa w Polsce sieć DIY, która liczy ponad 250 sklepów. – Jednym z głównych celów strategii Grupy PSB jest dynamiczny rozwój samoobsługowych placówek handlowych pod nazwą „PSB-Mrówka”, dlatego też średnio rocznie przybywa około 30-40 sklepów – stwierdza Mirosław Lubarski. „Mrówki” mogą pochwalić się szerokim asortymentem z branży „Dom i Ogród”, który dostarczany jest do centrali Grupy PSB w Wełeczu koło Buska Zdroju przez około 700 partnerów handlowych. Przeciętny sklep obsługuje populację 30 tys. mieszkańców. Szacuje się, że ponad 2 mln gospodarstw domowych, zlokalizowanych na wsiach i małych miastach, zaopatruje się w placówkach sieci Mrówka.

Mrowka_Kazimierza Wielka_085155_2016

W tym roku sieć PSB Mrówka obchodzi swoje 15. urodziny, które klienci mogli wraz z nami świętować w czerwcu, w trakcie trwających festynów urodzinowych w całej Polsce. – Z tej też okazji w tym roku w okresie od 27 maja do 27 czerwca zorganizowana został loteria urodzinowa, w ramach której klienci sklepów mogli wygrać wiele atrakcyjnych nagród (wycieczki zagraniczne, vouchery do hotelu Słoneczny Zdrój, TV, konsole, tablety aparaty fotograficznie, rowery itd.) – informuje Mirosław Lubarski. – W okresie trwania loterii w czterech losowaniach rozlosowanych zostało 296 nagród zwyczajnych i nagroda główna w postaci samochodu BMW 3.

Bezpieczna droga do szkoly_Mrowka_Miastko_IMG_5_1

Jak wiadomo, sklepy PSB Mrówka często organizują akcje prospołeczne na rzecz społeczności lokalnych. – Jedna z nich to „Wiosna z Mrówką” organizowana na przełomie kwietnia i maja – mówi Mirosław Lubarski.

– W ramach tej akcji pracownicy sklepów razem z maskotką Mrówką odwiedzają okoliczne szkoły oraz przedszkola i razem z dziećmi sadzą kwiaty i rośliny w wybranym przez siebie miejscu – upiększają skwery swojego miasta. Usytuowanie klombu jest uzgadniane z lokalnym samorządem, a dzieci po zakończeniu akcji otrzymują nasiona i instrukcje przygotowane specjalnie dla nich, jak wyhodować własne rośliny w domowych ogródkach i na parapetach. Natomiast co roku we wrześniu organizowana jest akcja „Bezpieczna droga do szkoły”. „Mrówki” wspólnie z przedstawicielami lokalnej policji odwiedzają w szkołach najmłodszych z klas 1–3. W ramach spotkań dzieci uczą się zasad bezpiecznego uczestnictwa w ruchu drogowym oraz otrzymują odblaski. Akcja obejmuje kilka tysięcy dzieci na terenie całego kraju.

Mrowka_Jaroslaw_nsmail-15

Grupa PSB znalazła się w pierwszym w naszym kraju rankingu 100 najlepszych polskich marek rekomendowanych przez klientów. – Odpowiedzi

udzielone przez 5 tys. rodzimych konsumentów uplasowały naszą firmę na 35. miejscu w kategorii pozaspożywczego handlu detalicznego, najwyżej wśród marek reprezentujących sektor materiałów budowlanych oraz „dom i ogród” – informuje Mirosław Lubarski.

Wiosna z Mrowka_Tomaszow Lubelski_2

W Polsce mamy ponad 400 powiatów, a sieć „Mrówek” liczy obecnie 250 marketów. – To wyraźnie pokazuje jaki potencjał jest jeszcze do zagospodarowania. Tym bardziej, że obecność sklepów budowlanych zlokalizowanych z małych miastach (powiatowych i gminnych) jest bardzo pożądana przez lokalne społeczności. „Mrówki” są konceptem skupiającym w jednym miejscu niezbędne materiały do bieżącego utrzymania domu i ogrodu. Dlatego też będziemy rozwijać sieć handlową – w tym roku planujemy otwarcie prawie 40 „Mrówek” – konkluduje MirosławLubarski.

pins
ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
copyright 2025 portalnarzedzi.pl | wykonanie monikawolinska.eu