HANNOVER MESSE 2011

W kwietniu br. W Hanowerze odbyła się najważniejsza międzynarodowa impreza technologiczna – HANNOVER MESSE 2011. Targi te zanotowały najwyższe wskaźniki ekonomiczne od dziesięciu lat. Na tegorocznej edycji HANNOVER MESSE 2011 swoje produkty i usługi zaprezentowało aż 6500 firm z 65 krajów świata.

 

 

HANNOVER MESSE 2011 to aż trzynaście wystaw branżowych zgromadzonych pod jednym dachem: Industrial Automation, Motion, Drive & Automation, Energy, Power Plant Technology, Wind, MobiliTec, Digital Factory, ComVac, Industrial Supply, CoilTechnica, SurfaceTechnology, MicroNanoTec oraz Research & Technology.

W br. w centrum uwagi znalazła się tematyka związana z automatyką przemysłową, energetyką, technologią napędów i mechaniką płynów, dostawami dla przemysłu i usługami branżowymi oraz innowacyjnymi technologiami i rozwiązaniami jutra. Dr Wolfram von Fritsch, prezes zarządu Deutsche Messe, skomentował przebieg HANNOVER MESSE 2011, mówiąc: – Firmy przemysłowe zatankowały w Hanowerze tyle nowej energii, że bez problemu włączyć mogły piąty bieg, tak ważny dla poprawy koniunktury, i z impetem ruszyć do przodu. Na tegorocznej imprezie widać było ogromną dynamikę rozwoju i wyraźne przyspieszenie gospodarcze.

Wystawcy przyjechali do Hanoweru z dużymi oczekiwaniami związanymi z coraz bardziej pozytywnymi prognozami dotyczącymi poprawy koniunktury. – Udało nam się nie tylko spełnić te oczekiwania, ale nawet dać firmom więcej niż się spodziewały, a to dzięki trafnemu doborowi kluczowych tematów, prezentacjom ponad 5000 przełomowych nowości i zgromadzeniu gości z całego świata – podkreślił Wolfram von Fritsch.

Główne hasło targów „Smart Efficiency” obecne było we wszystkich obszarach imprezy, bowiem inteligentne rozwiązania poprawiające efektywność można było zobaczyć na wielu różnych stoiskach, poświęcono im też sporo uwagi w ramach paneli dyskusyjnych. – W ponad 60 forach odbywających się w ramach targów udział wzięła rekordowa liczba uczestników – było ich o 30% więcej niż w roku 2009 – stwierdził Wolfram von Fritsch. – Potwierdziło to rolę imprezy jako najważniejszej platformy transferu wiedzy i know-how z zakresu nowych technologii.

Ogromnym zainteresowaniem gości cieszyły się w tym roku obszary związane z energetyką i szeroko rozumiana automatyka przemysłowa. – W czasie ostatnich kilku dni intensywnie dyskutowaliśmy o miksie energetycznym jutra, o rozwiązaniach spełniających wymagania, które stawia przed nami przyszłość, oraz o technologiach pozwalających zwiększyć efektywność energetyczną – poinformował Wolfram von Fritsch. – Wiemy już, że oszczędzać energię warto zacząć od dzisiaj; możliwe jest to bez konieczności zmiany całej infrastruktury zaopatrzenia w prąd. Wystawcy udowodnili na HANNOVER MESSE, że są w stanie zaoferować wydajne i oszczędne technologie niewymagające rewolucyjnych zmian – wystarczy wdrożyć je i zacząć stosować. Według ekspertów pozwolą one zaoszczędzić nawet do 30% energii. W tym roku szczególnie dobrze widać było, jak wiele korzyści mogą uzyskać wystawcy i goście targów dzięki poszerzeniu tematyki związanej z energetyką i powiązaniu jej z innymi zakresami imprezy, co organizatorzy targów czynią konsekwentnie już od kilku lat.

Mówiąc o planach związanych z kolejnymi edycjami targów, Wolfram von Fritsch zapowiedział rozbudowę Metropolitan Solutions – obszaru poświęconego technologiom stworzonym z myślą o miastach jutra: – Zainteresowanie tą tematyką przerosło nasze najśmielsze oczekiwania. Urbanistyka rozwija się w ostatnich latach niezwykle dynamicznie, a firmy przemysłowe mogą zaoferować rozwiązania wielu problemów stających przed architektami i budowniczymi miast przyszłości. Dlatego właśnie HANNOVER MESSE to najlepsze miejsce do spotkania urbanistów z dostawcami nowych technologii.

Portfolio imprezy zostanie uzupełnione w roku 2012 o kolejną wystawę branżową. – W ramach nowej platformy IndustrialGreenTec stworzymy miejsce prezentacji ekologicznych technologii stosowanych w przemyśle – zapowiedział Wolfram von Fritsch. – W centrum uwagi znajdą się tam takie tematy, jak nowoczesne zarządzanie obiegiem surowców, utylizacja odpadów oraz oczyszczanie wody i powietrza w ramach procesów przemysłowych. Motto IndustrialGreenTec brzmieć będzie „Gospodarka cyrkulacyjna: od przemysłu dla przemysłu”.

HANNOVER

MESSE 2011 odwiedziło ponad 230.000 zwiedzających. Oznacza to niemal 15-proc. wzrost w porównaniu z rokiem 2009. Aż 60.000 gości przyjechało spoza granic Niemiec. – Same tylko osoby, które przybyły z zagranicy, zapełniłyby ponad 150 dużych samolotów – poinformował Wolfram von Fritsch. – W tym roku zwiększyła się liczba zwiedzających z każdego z reprezentowanych na targach krajów, z czego skorzystali wystawcy ze wszystkich obszarów tematycznych imprezy. Co trzeci gość targów był managerem wyższego szczebla. W tym roku HANNOVER MESSE odwiedziło o 20% więcej osób z zarządów firm.

3 kwietnia 2011 r. imprezę zainaugurowali wspólnie kanclerz Niemiec Angela Merkel i premier Francji Francois Fillon. W jej uroczystym otwarciu udział wzięło 2400 gości. Targi odwiedziło w sumie ponad 120 międzynarodowych delegacji polityczno-gospodarczych z całego świata. – Francja – tegoroczny kraj partnerski targów – zaprezentowała się jako lider w zakresie innowacji i ważny partner gospodarczy Niemiec – podkreślił Wolfram von Fritsch. Kolejna edycja targów HANNOVER MESSE odbędzie się w dniach 23-27 kwietnia 2012 r.

 

 

 

 

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Flexovit, uznana marka narzędzi ściernych, już w Polsce

Saint-Gobain HPM Polska, czołowy producent narzędzi ściernych, wprowadza na polski rynek wyjątkową markę produktów Flexovit. Dzięki zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych marka ta oferuje najwyższej jakości kompleksowe linie produktowe narzędzi ściernych nasypowych, ściernic do przecinania i szlifowania, ściernic spojonych, narzędzi superściernych, tarcz diamentowych i akcesoriów.

 

 

Flexovit stanowi bardzo ważny element grupy marek Saint-Gobain Abrasives w Europie. Jest to marka z wyjątkową historią i doskonałym wizerunkiem na światowym rynku. Wysokiej klasy produkty Flexovit obejmują kompletny asortyment narzędzi ściernych, w tym narzędzia ścierne nasypowe, ściernice do przecinania i szlifowania, narzędzia ścierne

spojone, narzędzia superścierne, tarcze diamentowe oraz akcesoria do wszystkich zastosowań przemysłowych. Korzystając z najbardziej zaawansowanych technologii ściernych, Flexovit oferuje szeroką gamę wyrobów i rozwiązań do polerowania, cięcia, szlifowania i ostrzenia. Produkty te znajdują zastosowanie w bardzo wielu gałęziach gospodarki, takich jak: przemysł, zakłady produkcyjne, w różnego rodzaju warsztatach i zakładach naprawczych, w obróbce metali i drewna, budownictwie, narzędziowniach, branży kolejowej i odlewniczej. Dzięki wiedzy i doświadczeniu w technologii projektowania i produkcji Flexovit pamaga także nabywcom w procesie identyfikowania i wdrażania optymalnych kosztowo rozwiązań do zastosowań przemysłowych. Pozycja niekwestionowanego lidera w branży pozwala produktom Flexovit przyczyniać się do poprawy osiągnięć klientów, oferując rozwiązania zmniejszające liczbę czynności obsługowych i długość cykli pracy maszyn, poprawę jakości wyrobów i ich wydajności. Oferta Flexovit obejmuje szeroki asortyment produktów dostosowanych do wszystkich poziomów wskaźnika cena/wydajność, funkcjonujących na wymagających rynkach przemysłowych.

Oferta produktowa
Flexovit jest jednym z największych dostawców produktów ściernych na świecie. Innowacyjne rozwiązania zapewniają niezwykłą produktywność i wszechstronność ich działania. W ofercie tej marki znajdziemy narzędzia ścierne z pięciu grup produktowych:

  • materiały ścierne nasypowe,
  • narzędzia spojone,
  • tarcze do cięcia i do szlifowania,
  • tarcze diamentowe,
  • narzędzia superścierne.

Flexovit jest jedynym międzynarodowym dostawcą materiałów ściernych, który produkuje każdy z trzech głównych typów tych produktów: narzędzia spojone o spoiwie żywicznym i ceramicznym, narzędzia ścierne nasypowe oraz tarcze diamentowe.

Klient jest najważniejszy
Dbałość o klienta to jedna z głównych dewiz, jakie przeświecają marce Flexovit. Jej pracownicy ze szczególną uwagą dbają o to, aby klient otrzymywał najwyższej jakości produkty przy zachowaniu terminowości dostaw i kompleksowej obsłudze, czyli wszystko to, co zapewnia, że wykonywana praca będzie efektywna. W sektorze materiałów ściernych firma świadczy usługi swoim klientom przez biura handlowe znajdujące się w 26 krajach, gdzie zatrudnionych jest blisko 15.000 pracowników. To co wyróżnia ofertę tej marki to: innowacyjna technologia, doskonała znajomość portfolio produktów, reputacja najwyższej jakości, innowacyjność. Flexovit pragnie, aby klienci czerpali jak najwięcej korzyści z zaawansowanych rozwiązań i dlatego regularnie zaprasza ich do swoich centrów szkolenia w celu wymiany doświadczeń, szkolenia kadry technicznej, wykonywania prób produktów oraz po to, żeby zacieśniać współpracę i dzięki temu lepiej dobierać produkty i oferować te o najlepszych właściwościach.
Oprócz kompletnego asortymentu produktów standardowych Flexovit ma także możliwość produkowania wyrobów na zamówienie spoza oferty standardowej. Flexovit koncentruje się przede wszystkim na oferowaniu narzędzi ściernych dopasowanych do konkretnych zastosowań, a głównym celem marki jest budowanie partnerskich relacji z klientami i odbiorcami standardowych i zindywidualizowanych wysokiej klasy narzędzi ściernych dla przemysłu (więcej informacji na: www.flexovit.pl).

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
copyright 2025 portalnarzedzi.pl | wykonanie monikawolinska.eu