Grupa PSB Handel laureatem Kotler Awards
Po raz pierwszy prestiżowe wyróżnienia Kotler Awards zostały przyznane w Europie. Podczas Europejskiego Forum Nowych Idei, które odbyło się 17 października 2024 r. w Sopocie, ogłoszono ich laureatów. W ich gronie znalazła się Grupa PSB Handel S.A.
Grupę PSB Handel wyróżniono w kategorii „marka handlowa” jako jedną z największych sieci działających w branży budowlanej i remontowej w Polsce. Przypomnijmy, Grupa zrzesza ponad 400 małych i średnich niezależnych firm z całego kraju. Partnerzy Grupy prowadzą działalność w 290 składach budowlanych, 377
marketach PSB Mrówka oraz 78 placówkach PSB Profi. Firma działa w modelu miękkiej franczyzy, co zapewnia partnerom znaczną autonomię w działaniach na lokalnych rynkach.
Pierwsza edycja Kotler Awards w Europie to historyczny moment dla polskich firm, gdyż nagroda ta stanowi wyjątkowe wyróżnienie na arenie międzynarodowej w dziedzinie zarządzania i marketingu. Jej twórca, prof. Philip Kotler, uznawany jest za „ojca nowoczesnego marketingu”. Nagroda zaś stanowi symbol innowacyjności, doskonałych wyników biznesowych oraz dynamicznego rozwoju. W dorobku naukowym prof. Philipa Kotlera podkreślana jest kluczowa rola wartości, które firmy dostarczają swoim klientom, co znajduje odzwierciedlenie w przyznawanych wyróżnieniach.
Podczas uroczystości wręczenia wyróżnień prof. Philip Kotler podkreślił ich znaczenie w naszym regionie Europy, mówiąc: – „Kotler Awards Poland” to uznanie dla polskich organizacji oraz kluczowych wartości w zarządzaniu. Grupa PSB Handel została doceniona za budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej, wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw oraz za wkład w rozwój gospodarki polskiej. Doceniono też jej realizację nowoczesnego podejścia omnichannel, które zapewnia klientom spójne i jednolite doświadczenia zakupowe, niezależnie od wybranego kanału sprzedaży. Dzięki kampanii reklamowej opartej na haśle „WSZYSTKO” Grupa PSB skutecznie zintegrowała ofertę skierowaną zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Kampania ta została wdrożona w 2023 roku i obejmuje zarówno placówki PSB Mrówka, jak i PSB Profi oraz składy budowlane, tworząc harmonijną komunikację między kanałami.
Marzena Mysior-Syczuk (Grupa PSB HandelS.A.)