Festool zmienia zasady gry w branży elektronarzędzi z usługą MAX 360
W dynamicznym świecie fachowców, gdzie sprzęt stanowi podstawę codziennych zadań, zużycie elektronarzędzi jest nieuniknione. Regularne serwisowanie i naprawy są zatem kluczowe dla optymalnej wydajności. Jednakże związane z nimi koszty mogą być trudne do przewidzenia.
Dlatego tak ważne jest zapewnienie jak najdłuższej ochrony, jaką jest gwarancja. Co jednak dzieje się później? Jak nie przekroczyć całkowitego kosztu narzędzia ponad zyski, które generuje? Rozwiązaniem jest tu ochrona pogwarancyjna, która zapewni przewidywalne koszty napraw.
MAX 360 Festool – nowy sposób kontrolowania kosztów w biznesie
Od początku stycznia Festool oferuje innowacyjną usługę MAX 360. Wychodząc poza tradycyjny model, usługa zapewnia użytkownikom 3-letnią ochronę po upływie
Gwarancji all-inclusive w łatwym do przewidzenia budżecie. Koszt naprawy narzędzia nie przekroczy 360 zł netto. Zapewnia to bezpieczeństwo finansowe oraz wydłużenie utrzymania narzędzi w pełnej sprawności. Dzięki temu użytkownicy narzędzi Festool otrzymują nawet 6 lat kompleksowego wsparcia.
Jedynym warunkiem skorzystania z MAX 360 jest zarejestrowanie narzędzia do Gwarancji all-inclusive w ciągu 30 dni od daty zakupu Po upływie trzech lat od tego czasu zaczyna obowiązywać usługa MAX 360 na kolejne 3 lata.
Korzyści dla nowych i zakupionych wcześniej narzędzi
Festool nie zapomniał również o klientach, którzy kupili narzędzia wcześniej, nawet te, których okres gwarancyjny już minął. Wszyscy, którym od momentu wygaśnięcia Gwarancji all-inclusive na narzędzie nie upłynęły 3 lata, mogą teraz skorzystać z programu MAX 360. Oznacza to, że jeśli narzędzie zostało zakupione i zarejestrowane w kwietniu 2018 r., a Gwarancja zakończyła się w kwietniu 2021 r., wciąż można skorzystać z usługi MAX 360 do kwietnia 2024 r. Do tego czasu opłata za serwis i każdą naprawę nie przekroczy 360 zł netto.
MAX 360 Festool: Profesjonalna opieka nad twoim narzędziem upływie trzech lat
Aby skorzystać z usługi MAX 360, wystarczy zlecić naprawę online poprzez konto MyFestool. Należy pamiętać, że usługa jest dostępna tylko na terenie Polski i może być ograniczona czasowo, warto więc skorzystać z niej jak najszybciej.
Ochrona narzędzi – inwestycja przewyższająca koszty
–- Każdego dnia stawiamy czoła nowym wyzwaniom i wyznaczamy sobie nowe cele, aby poprawić wyniki w zakresie jakości, zadowolenia użytkowników naszych narzędzi, a także w zakresie ochrony środowiska – mówi Paulina Wróbel, dyrektor marketingu w Festool Polska. –- Często spotykamy się z przekonaniem, że lepiej jest zakupić budżetowe narzędzie i szybko je wymienić niż inwestować w profesjonalny sprzęt. Ta opinia pokutuje nie tylko szkodą dla środowiska, ale przede wszystkim stratami dla klientów. MAX 360 to odpowiedź na obawy i wątpliwości. Wierzymy, że warto postawić na wysoką jakość i zapewnić naszym klientom pewność finansową oraz jeszcze bardziej wydłużyć okres eksploatacji narzędzi. To krok w kierunku zrównoważonego podejścia do korzystania z elektronarzędzi. Marka premium nie oznacza wysokich kosztów obsługi.
Nowa usługa to kolejny krok w strategii Festool Polska, której celem jest dostarczanie najwyższej jakości narzędzi oraz kreowanie świadomości klientów na temat długoterminowych korzyści wynikających z inwestycji w solidny sprzęt i kompleksową ochronę. – MAX 360 pomaga zarządzać kosztami narzędzi bez obniżania funkcjonalności i jakości. Oferując przewidywalny i przystępny koszt naprawy, Festool zapewnia użytkownikom pewność, że wysokiej jakości narzędzia będą nadal przynosić korzyści bez nadmiernego obciążenia finansowego – stwierdza Paulina Wróbel.
Wartość dla dystrybutorów
Dzięki ofercie MAX 360 dystrybutorzy dają klientom pewność, że inwestycja w narzędzia marki Festool to nie tylko zakup, ale również długoletnia opieka i wsparcie. Festool, będąc liderem na rynku wysokiej jakości elektronarzędzi, akcesoriów i usług, konsekwentnie dostarcza innowacyjne rozwiązania,
aby sprostać zmieniającym się potrzebom profesjonalistów w różnych dziedzinach. Dzięki MAX 360 Festool kontynuuje misję ustanawiania standardów w branży i umożliwia rzemieślnikom efektywną, sprawną i szybką pracę. Więcej informacji na temat usługi MAX 360 i produktów Festool dostępnych na oficjalnej stronie Festool Polska. Szczegółowe zasady korzystania z usługi MAX 360 są określone w regulaminie.EJ(Festool)