FESTOOL SERVICE – JAKOŚĆ BEZ KOMPROMISÓW, RÓWNIEŻ PO UPŁYWIE OKRESU GWARANCJI
Festool wydłuża okres gwarancji na zakres wykonywanych prac i promuje ZLECENIA NAPRAWY ONLINE. Odpłatne naprawy w Centralnym Serwisie Festool są objęte 12-miesięczną gwarancją na zakres wykonywanych prac.
Nasza odpowiedzialność nie kończy się na doskonałych narzędziach. Nasza odpowiedzialność nie kończy się również po upływie trzyletniej gwarancji – podkreśla kierownik serwisu, Jerzy Januszewski. Nawet najlepszej jakości urządzenie potrzebuje od czasu do czasu serwisu naprawczego, a my zachowujemy najwyższe standardy serwisowe zarówno w trakcie trwania gwarancji jak i po jej upływie – dodaje. – Wysyłając uszkodzone narzędzie do naprawy w Festool, możemy mieć pewność, że trafiło w najlepsze ręce – mówi Jerzy Januszewski i
dodaje po chwili – W serwisie centralnym Festool doświadczeni i kompetentni specjaliści przeprowadzą naprawę na najwyższym poziomie. To my zaprojektowaliśmy i wyprodukowaliśmy to urządzenie – to my wiemy najlepiej, jak je naprawić. Jeśli naprawę przeprowadzi Festool, będzie to usługa najwyższej jakości. Klient ma wówczas pewność, że narzędzie jest ponownie doskonale przygotowane do pracy. Ponieważ jesteśmy pewni wysokiej jakości naszych usług, dlatego nie wahamy się wydłużyć gwarancji na zakres wykonywanych prac do 12 miesięcy przy naprawach odpłatnych – podkreśla Januszewski.Jerzy Januszewski, kierownik serwisu Festool
ZLECENIE NAPRAWY ONLINE – szybko, łatwo, wygodnie i z dodatkowym prezentem
– Rozumiemy naszych klientów i wiemy jak, ważny jest dla nich czas oraz sprawne narzędzie gotowe do pracy, szczególnie podczas realizacji ważnego zlecenia. Nikt wtedy nie może pozwolić sobie na przestoje. W celu skrócenia czasu naprawy wprowadziliśmy dwa nowe rozwiązania: możliwość ZLECENIA NAPRAWY ONLINE oraz naprawę do 600 netto PLN bez konieczności potwierdzania kosztorysu. Oznacza to, że jeżeli koszt naprawy nie przekroczy 600 netto PLN, realizujemy ją automatycznie, bez straty czasu na wysyłanie kosztorysu i oczekiwanie na jego akceptację – mówi Jerzy Januszewski. – Natomiast ZLECENIE NAPRAWY ONLINE działa szybko, łatwo i wygodnie. Klient realizuje je poprzez osobiste konto MyFestool, a narzędzie jest odbierane przez kuriera z dowolnie wybranego miejsca, np. z placu budowy czy warsztatu. W momencie gdy jest ponownie gotowe do pracy, dostarczamy je pod wskazany adres wraz z 12-miesięczną gwarancją na zakres wykonanych prac – dodaje Januszewski. Bardzo praktyczną usługą przy ZLECENIU NAPRAWY ONLINE jest również to, że Festool na bieżąco informuje klienta o aktualnym statusie naprawy przez SMS lub e-mail. Festool zapewnia, że wszystkie naprawione urządzenia opuszczają serwis w nienagannym stanie technicznym i są bezpieczne. (Więcej informacji na temat serwisu Festool można znaleźć na stronie: www.festool.pl/serwis).
PW (Festool)
Do każdej naprawy pogwarancyjnej, zgłoszonej za pośrednictwem portalu MyFestool – NAPRAWA ONLINE otrzymasz atrakcyjny nóż Festool. Promocja trwa do 31 grudnia 2018. Regulamin promocji oraz więcej informacji znajduje się na stronie: festool.pl/serwis/serwis-naprawczy
Dlaczego Serwis Centralny odgrywa tak ważną rolę?
Oto przegląd korzyści napraw w Centralnym Serwisie Festool:
– Kontrola ogólnego stanu narzędzia
– Naprawa na najwyższym poziomie oraz testy naprawionych narzędzi w warunkach rzeczywistych
– Oryginalne części zamienne i wykwalifikowany personel
– Urządzenia naprawcze i kontrolne zaprojektowane specjalnie dla Festool
– Kontrola bezpieczeństwa elektrycznego potwierdzona certyfikatem
– Sprawdzenie naprawionego narzędzia wpraktyce