FESTOOL SERVICE – JAKOŚĆ BEZ KOMPROMISÓW PO UPŁYWIE OKRESU GWARANCJI

Festool wydłuża okres gwarancji na zakres wykonywanych prac serwisowych i promuje ZLECENIA NAPRAWY ONLINE. Naprawy w Centralnym Serwisie Festool po upływie trzyletniej gwarancji objęte są 12-miesięczną gwarancją na zakres wykonywanych prac.

Nasza odpowiedzialność nie kończy się na doskonałych narzędziach. Nasza odpowiedzialność nie kończy się również po upływie trzyletniej gwarancji – podkreśla Jerzy Januszewski, kierownik serwisu w Festool Polska. – Nawet najlepszej jakości urządzenie potrzebuje od czasu do czasu serwisu naprawczego, a my zachowujemy najwyższe standardy serwisowe zarówno w trakcie trwania gwarancji,

jak i po jej upływie – dodaje. – Wysyłając narzędzie do Centralnego Serwisu Festool, możemy mieć pewność, że trafiło w najlepsze ręce – mówi Jerzy Januszewski i uzupełnia po chwili: – W Serwisie Centralnym Festool doświadczeni i kompetentni specjaliści przeprowadzą naprawę na najwyższym poziomie. To my zaprojektowaliśmy i wyprodukowaliśmy to urządzenie – to my wiemy najlepiej, jak je naprawić. Jeśli naprawę przeprowadzi Festool, będzie to usługa najwyższej jakości. Klient ma wówczas pewność, że narzędzie jest ponownie doskonale przygotowane do pracy. Ponieważ jesteśmy pewni wysokiej jakości naszych usług, nie wahamy się wydłużyć gwarancji na zakres wykonywanych prac do 12 miesięcy przy naprawach odpłatnych – podkreśla Januszewski.

– Rozumiemy naszych klientów i wiemy, jak ważny jest dla nich czas oraz sprawne narzędzie gotowe do pracy, szczególnie podczas realizacji ważnego zlecenia. Nikt wtedy nie może pozwolić sobie na przestoje. W celu skrócenia czasu naprawy wprowadziliśmy dwa nowe rozwiązania: możliwość ZLECENIA NAPRAWY ONLINE oraz naprawę do 600 PLN netto bez konieczności potwierdzania kosztorysu. Oznacza to, że jeżeli koszt naprawy nie przekroczy 600 PLN netto realizujemy ją automatycznie, bez straty czasu na wysyłanie kosztorysu i oczekiwanie na jego akceptację – mówi Jerzy Januszewski. – Natomiast ZLECENIE NAPRAWY ONLINE działa szybko, łatwo i wygodnie. Klient realizuje je poprzez osobiste konto MyFestool, a narzędzie jest odbierane przez kuriera z dowolnie wybranego miejsca, np. z placu budowy czy warsztatu. Gdy jest ponownie gotowe do pracy, dostarczamy je pod wskazany adres wraz z 12-miesięczną gwarancją na zakres wykonanych prac – dodaje Januszewski. Bardzo praktyczną usługą przy ZLECENIU NAPRAWY ONLINE jest również to, że Festool na bieżąco informuje klienta o aktualnym statusie naprawy przez SMS lub e-mail. Festool zapewnia, że wszystkie naprawione urządzenia opuszczają serwis w nienagannym stanie technicznym i są bezpieczne.

Do każdej naprawy pogwarancyjnej, zgłoszonej za pośrednictwem portalu MyFestool – NAPRAWA ONLINE otrzymasz atrakcyjny nóż Festool. Promocja trwa do 31 grudnia 2018 r. Regulamin promocji oraz więcej informacji znajduje się na stronie: festool.pl/serwis/serwis-naprawczy.

PW (Festool)

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments