Festiwal firm w PAJMIE

W kwietniau br. w salonie firmy PAJM w Radomiu przy ul. Kierzkowskiej 2 odbył się dzień otwarty. Podczas imprezy można było zapoznać się z ofertą i przetestować narzędzia wielu marek. Organizatorzy przewidzieli także sporo atrakcji, w tym konkursy z cennymi nagrodami.

 

 

Właściciele PAJMU zaprosili do Radomia imponującą liczbę firm. Dzięki temu dzień otwarty radomskiego dystrybutora przerodził się w prawdziwy festiwal marek. Obecni byli przedstawiciele wielu znanych i cenionych producentów i importerów narzędzi, nie zabrakło takich firm, jak: Baier, Bosch, Black&Decker, Celma,

DeWalt, Fachowiec, Festool, Flex, Fogo, Hitachi, Honda, Lange Łukaszuk, Makita, Metabo, Oleo-Mac, Proline, Rubi, Stanley, Stihl, Topex i Victus. Radomscy użytkownicy narzędzi mieli okazję porozmawiać z nimi o interesujących ich produktach i uzyskać wiele informacji na ten temat. Nie zabrakło także okazji do wypróbowania narzędzi w praktyce. Duże zainteresowanie zwiedzających wzbudziło także losowanie atrakcyjnych nagród ufundowanych przez organizatorów. – Bardzo się cieszę, że zdecydowaliśmy się na organizację tej imprezy, zwłaszcza że dotychczas w naszym mieście nie było tradycji przygotowywania tego typu spotkań. Zarówno przedstawiciele firm, z którymi współpracujemy, jak i nasi klienci wypowiadali się bardzo pozytywnie na temat tego typu inicjatyw, dlatego już zapadła decyzja o organizacji podobnego spotkania również w przyszłym roku – powiedział Paweł Kaźmierczak, właściciel firmy.

Pierwszy salon narzędziowy PAJM powstał w Wierzbicy w 2005 r., ale początek działalności przedsiębiorstwa datuje się dużo wcześniej. Właściciel firmy pierwsze szlify w handlu zdobywał już w latach 90., pracując w firmie ojca, która zajmowała się sprzedażą części do ciągników, narzędzi spalinowych i kosiarek. Potem przyszedł czas na samodzielną działalność.  – Dzięki pracy w firmie ojca poznałem dość dobrze część asortymentu, którym chciałem się zająć. Jednak postanowiłem skupić się na sprzedaży narzędzi, bo to mnie w jakiś sposób fascynowało. Uznałem też, że mam wystarczającą wiedzę, by podołać temu zadaniu, ale równocześnie chciałem kontynuować rozpoczętą drogę w sprzedaży kosiarek, pilarek i kos  – wspomina Paweł Kaźmierczak. Firma PAJM powstała 1998 roku i na początku sprzedaż prowadzona była na giełdach i targowiskach. Potem powstał sklep w Wierzbicy. Wynajęty lokal ma 120 m kw. powierzchni w sklepie oraz 200 m kw. powierzchni magazynowej i znajduje się w bardzo dobrej lokalizacji przy trasie przelotowej. Różnorodność asortymentu i wysoka jakość obsługi sprawiły, że PAJM dość szybko zdobył grono lojalnych klientów. Po dwóch latach firma rozpoczęła także sprzedaż internetową. W maju 2010 r. został otwarty salon w Radomiu. – Dość długo szukaliśmy odpowiedniego budynku, ale nie chcieliśmy być ograniczeni wynajęciem, szukaliśmy lokalu, który moglibyśmy kupić.  Ten obiekt wydał nam się idealny na nasze potrzeby – ma 370 m. kw. powierzchni oraz duży parking – mówi Agnieszka Kaźmierczak, właścicielka firmy.

Swoją ofertę PAJM kieruje do klientów indywidualnych i niewielkich przedsiębiorstw, ale obsługuje również duże zakłady, a także klientów hurtowych. Atutem firmy jest bardzo szeroki asortyment, duży wybór marek i dostępność produktów właściwie od ręki. Większość zamówień jest realizowana tego samego dnia. – Od początku mieliśmy duży asortyment marek. Postawiłem na to, żeby klient miał jak największy wybór.  My oczywiście staramy się podpowiadać, pomóc w doborze odpowiedniego narzędzia, ale klient ma możliwość kupienia maszyny tej marki, do której jest przywiązany – podkreśla właściciel firmy. Poza dwoma salonami sprzedaży PAJM posiada duży magazyn narzędzi oraz części zamiennych, prowadzi również wypożyczalnię sprzętu oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny większości marek ze swojej oferty. Klienci na preferencyjnych warunkach, lub całkowicie nieodpłatnie, mają możliwość korzystania z kilkudziesięciu maszyn zastępczych, w ramach usług serwisowych, jak również na w/w warunkach mogą one służyć do testów przed ich zakupem.

Właściciele PAJMU kładą duży nacisk na szkolenia pracowników, ich oczkiem w głowie jest również solidność obsługi i wykonywanych napraw. Stosunki zespołu firmy PAJM z klientami, jak mówią właściciele, to przede wszystkim relacje partnerskie, co przekłada się na zaufanie klientów do przedsiębiorstwa. Te wszystkie działania pozwalają firmie bardzo dynamicznie się rozwijać i zdobywają jej coraz większe grono klientów.

Właściciele i pracownicy nie osiadają jednak na laurach. W najbliższym czasie chcą mocno rozwinąć asotryment w sklepie internetowym www.pajm.pl, bo aktualnie jest tam ok. 10% faktycznie oferowanego sprzętu. W planach jest wprowadzenie comiesięcznych, bardzo atrakcyjnych akcji promocyjnych, a także rozbudowa radomskiego obiektu.

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Targi EISENWARENMESSE już 25 września

Po 2 latach przesunięć terminów z powodu pandemii targi EISENWARENMESSE w Kolonii znowu otworzą swoje hale dla międzynarodowej publiczności.

Przegląd rynku po pandemii

Na EISENWARENMESSE (International Hardware Fair) – Międzynarodowych Targach Artykułów i Sprzętu Metalowego – które odbędą się w dniach 25-28 września 2022 r., silnie reprezentowani będą niemieccy i europejscy dostawcy, jak też pochodzący spoza Europy. W czasach, gdy łańcuchy dostaw odbudowują się, EISENWARENMESSE jest doskonałym miejscem do znalezienia nowych partnerów biznesowych. Targi uzupełnia platforma EISENWARENMESSE @home, która oferuje możliwości nawiązywania kontaktów poprzez internet z dostawcami nieobecnymi na imprezie.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, jak do tej pory kształtuje

się impreza. Było kilka odwołań, ale widzimy również głębokie zmiany na rynku europejskim, takie jak ogromny wzrost powierzchni wystawienniczej dla Turcji, Niemiec, Europy Południowej i Wschodniej oraz Holandii. W przypadku Indii poziom rezerwacji jest również stabilny. Wszystkie segmenty targowe będą reprezentowane na kolońskich halach w oczekiwanej przez zwiedzających jakości – poinformował Matthias Becker, dyrektor EISENWARENMESSE.

Tegoroczne EISENWARENMESSE w przypadku branży narzędziowej i metalowej oraz pokrewnych, jak przewiduje się, umożliwią uzyskanie w miarę kompletnego przeglądu rynku światowego i odnowienie kontaktów osobistych z partnerami biznesowymi. – Kupujący i przedstawiciele handlowi już cieszą się z tego wydarzenia, szczególnie że ma ono silne wsparcie ze strony głównych stowarzyszeń branżowych, takich jak: EDRA/GHIN, BHB, BME i ZHH. Jako Koelnmesse, organizator EISENWARENMESSE, odnotowaliśmy także na innym imprezach targowych, które ponownie uruchomiliśmy po pandemii, liczną obecność gości targowych o dużych kompetencjach decyzyjnych. We wszystkich branżach widzimy, że osoby, które przychodzą na nasze targi, mają bardzo jasne cele i dużą siłę decyzyjną – powiedział Matthias Becker.

Europäische Fachpressekonferenz, v.l.n.r.: Matthias Becker, Director EISENWARENMESSE, Magnus Ekbäck, Vice President Business Development, Sandvic Coromant, Tania Higgins, Moderatorin, J. Wolfgang Kirchhoff, Vorsitzender Fachbeirat EISENWARENMESSE, Fotografiska, Stockholm

Cyfryzacja i jej nowe możliwości

W 2022 r. z powodu trwających ograniczeń w podróżowaniu wiele firm z krajów azjatyckich musiało odwołać przyjazd swojej reprezentacji targowej. Jeśli jednak będzie to możliwe, wyślą one swoje produkty i będą polegać na europejskich przedstawicielach lub pochodzących z innych kontynentów. Firmy te mogą także wybrać hybrydową opcję prezentacji swojej oferty na EISENWARENMESSE przez personel obsługujący stoisko targowe w sposób zdalny (cyfrowy). Produkty będą więc dostępne na stoisku w Kolonii, natomiast jego obsługa będzie wirtualna.
Koelnmesse znalazło również nowe rozwiązanie dla zwiedzających, którzy nie mogą uczestniczyć w targach. Osoby te mogą zarezerwować „Skautów Targowych”, którzy są ekspertami branżowymi. „Skaut” zabiera zwiedzającego na wirtualną wycieczkę po terenie targów, mając odpowiednie wyposażenie techniczne, lub ogląda produkty na podstawie wstępnego briefingu i prowadzi rozmowy z kontrahentami zgodnie z wytycznymi zleceniodawcy. Dzięki wdrożeniu tych rozwiązań EISENWARENMESSE staną się prawdziwie hybrydowym wydarzeniem nie tylko z powodu utworzenia platformy EISENWARENMESSE @home. Choć oferuje ona opcję oglądania pominiętych wydarzeń na żądanie, prawdziwym jej sercem jest networking – zwłaszcza Discovery Graph, który sugeruje kontakty na podstawie indywidualnych profili. Od 1 sierpnia wystawcy będą mogli zarządzać swoimi profilami na EISENWARENMESSE @home, a od 12 września odwiedzający będą mieli dostęp do platformy, w tym również po zakupie biletów.

Strefa eCommerce całkowicie zarezerwowana

Najważniejszym punktem EISENWARENMESSE 2022 będzie długo planowana, a teraz zrealizowana strefa eCommerce, której kuratorem został Michael Atug, gwiazda cyfryzacji. Wystawa, poświęcona wszystkim systemom sklepowym, ERP, płatnościom elektronicznym, hostingowi i optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, odbędzie się 27 i 28 września 2022 r. podczas EISENWARENMESSE i jest już całkowicie zarezerwowana dla ponad 30 dostawców. eBay, Facebook, DHL, Shopware i inni będą na niej obecni – to więc obowiązkowy punkt dla każdego, kto jest zainteresowany digitalizacją branży narzędziowej i metalowej.

W 2022 roku EISEN Award powered by ZHH będzie wręczana na żywo. EISENWARENMESSE oraz Zentralverband Hartwarenhandel e.V. (ZHH)

ponownie postawiły sobie za cel znalezienie wybitnych wynalazków w kategoriach innowacyjności, wzornictwa/ergonomii i zrównoważonego rozwoju. Zwycięzcy zostaną nagrodzeni pierwszego dnia EISENWARENMESSE o godzinie 10:00 w EISENforum. Termin zgłoszeń produktów dla wystawców upływa 2 września 2022 r.

opr. HB (mat.Koelnmesse)

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
copyright 2025 portalnarzedzi.pl | wykonanie monikawolinska.eu