Festiwal firm w PAJMIE

W kwietniau br. w salonie firmy PAJM w Radomiu przy ul. Kierzkowskiej 2 odbył się dzień otwarty. Podczas imprezy można było zapoznać się z ofertą i przetestować narzędzia wielu marek. Organizatorzy przewidzieli także sporo atrakcji, w tym konkursy z cennymi nagrodami.

 

 

Właściciele PAJMU zaprosili do Radomia imponującą liczbę firm. Dzięki temu dzień otwarty radomskiego dystrybutora przerodził się w prawdziwy festiwal marek. Obecni byli przedstawiciele wielu znanych i cenionych producentów i importerów narzędzi, nie zabrakło takich firm, jak: Baier, Bosch, Black&Decker, Celma,

DeWalt, Fachowiec, Festool, Flex, Fogo, Hitachi, Honda, Lange Łukaszuk, Makita, Metabo, Oleo-Mac, Proline, Rubi, Stanley, Stihl, Topex i Victus. Radomscy użytkownicy narzędzi mieli okazję porozmawiać z nimi o interesujących ich produktach i uzyskać wiele informacji na ten temat. Nie zabrakło także okazji do wypróbowania narzędzi w praktyce. Duże zainteresowanie zwiedzających wzbudziło także losowanie atrakcyjnych nagród ufundowanych przez organizatorów. – Bardzo się cieszę, że zdecydowaliśmy się na organizację tej imprezy, zwłaszcza że dotychczas w naszym mieście nie było tradycji przygotowywania tego typu spotkań. Zarówno przedstawiciele firm, z którymi współpracujemy, jak i nasi klienci wypowiadali się bardzo pozytywnie na temat tego typu inicjatyw, dlatego już zapadła decyzja o organizacji podobnego spotkania również w przyszłym roku – powiedział Paweł Kaźmierczak, właściciel firmy.

Pierwszy salon narzędziowy PAJM powstał w Wierzbicy w 2005 r., ale początek działalności przedsiębiorstwa datuje się dużo wcześniej. Właściciel firmy pierwsze szlify w handlu zdobywał już w latach 90., pracując w firmie ojca, która zajmowała się sprzedażą części do ciągników, narzędzi spalinowych i kosiarek. Potem przyszedł czas na samodzielną działalność.  – Dzięki pracy w firmie ojca poznałem dość dobrze część asortymentu, którym chciałem się zająć. Jednak postanowiłem skupić się na sprzedaży narzędzi, bo to mnie w jakiś sposób fascynowało. Uznałem też, że mam wystarczającą wiedzę, by podołać temu zadaniu, ale równocześnie chciałem kontynuować rozpoczętą drogę w sprzedaży kosiarek, pilarek i kos  – wspomina Paweł Kaźmierczak. Firma PAJM powstała 1998 roku i na początku sprzedaż prowadzona była na giełdach i targowiskach. Potem powstał sklep w Wierzbicy. Wynajęty lokal ma 120 m kw. powierzchni w sklepie oraz 200 m kw. powierzchni magazynowej i znajduje się w bardzo dobrej lokalizacji przy trasie przelotowej. Różnorodność asortymentu i wysoka jakość obsługi sprawiły, że PAJM dość szybko zdobył grono lojalnych klientów. Po dwóch latach firma rozpoczęła także sprzedaż internetową. W maju 2010 r. został otwarty salon w Radomiu. – Dość długo szukaliśmy odpowiedniego budynku, ale nie chcieliśmy być ograniczeni wynajęciem, szukaliśmy lokalu, który moglibyśmy kupić.  Ten obiekt wydał nam się idealny na nasze potrzeby – ma 370 m. kw. powierzchni oraz duży parking – mówi Agnieszka Kaźmierczak, właścicielka firmy.

Swoją ofertę PAJM kieruje do klientów indywidualnych i niewielkich przedsiębiorstw, ale obsługuje również duże zakłady, a także klientów hurtowych. Atutem firmy jest bardzo szeroki asortyment, duży wybór marek i dostępność produktów właściwie od ręki. Większość zamówień jest realizowana tego samego dnia. – Od początku mieliśmy duży asortyment marek. Postawiłem na to, żeby klient miał jak największy wybór.  My oczywiście staramy się podpowiadać, pomóc w doborze odpowiedniego narzędzia, ale klient ma możliwość kupienia maszyny tej marki, do której jest przywiązany – podkreśla właściciel firmy. Poza dwoma salonami sprzedaży PAJM posiada duży magazyn narzędzi oraz części zamiennych, prowadzi również wypożyczalnię sprzętu oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny większości marek ze swojej oferty. Klienci na preferencyjnych warunkach, lub całkowicie nieodpłatnie, mają możliwość korzystania z kilkudziesięciu maszyn zastępczych, w ramach usług serwisowych, jak również na w/w warunkach mogą one służyć do testów przed ich zakupem.

Właściciele PAJMU kładą duży nacisk na szkolenia pracowników, ich oczkiem w głowie jest również solidność obsługi i wykonywanych napraw. Stosunki zespołu firmy PAJM z klientami, jak mówią właściciele, to przede wszystkim relacje partnerskie, co przekłada się na zaufanie klientów do przedsiębiorstwa. Te wszystkie działania pozwalają firmie bardzo dynamicznie się rozwijać i zdobywają jej coraz większe grono klientów.

Właściciele i pracownicy nie osiadają jednak na laurach. W najbliższym czasie chcą mocno rozwinąć asotryment w sklepie internetowym www.pajm.pl, bo aktualnie jest tam ok. 10% faktycznie oferowanego sprzętu. W planach jest wprowadzenie comiesięcznych, bardzo atrakcyjnych akcji promocyjnych, a także rozbudowa radomskiego obiektu.

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

KORZYSTNE PERSPEKTYWY DLA TARGÓW SPOGA+GAFA 2022

Targi spoga+gafa 2022, które odbędą się w Kolonii w dniach 19-21 czerwca, zanotowały bardzo wysoki poziom zgłoszeń wystawców z 65 krajów.

Wystawcy spoga gafa 2022

Ich liczba na 3 miesiące przed otwarciem imprezy zbliżyła się bowiem do rekordowej frekwencji z roku 2019, osiągając poziom 1500 firm i 200 tys. m kw. zamówionej przez nie powierzchni wystawienniczej. Udział w targach zapowiedziały firmy z Europy, Północnej Ameryki, Oceanii oraz Chin. Zatem nowy czerwcowy termin targów spoga+gafa, jak wskazuje wysoka frekwencja wystawców, jest dobrze odbierany zarówno przez firmy, które swoją ofertę kierują do dużych sieci detalicznych, jak i przez przedsiębiorstwa, które skupione są

na obsłudze handlu specjalistycznego. Koelnmesse, organizator targów spoga gafa, zintensyfikowało także współpracę z odwiedzającymi i zapowiedziało podniesienie jakości udziału wystawców w targach. Np. została rozszerzona współpraca z BHB (Stowarzyszeniem Detalistów z branży DIY, budowlanej i ogrodniczej e.V.), a także z Niemieckim Stowarzyszeniem Centrów Ogrodniczych e.V. (VDG). Po raz pierwszy nawiązano współpracę z centrami ogrodniczymi należącymi do egesa-zookauf eG, organizacji zajmującej się zaopatrzeniem, reklamą i marketingiem specjalistycznych sklepów zoologicznych oraz ogrodniczych. Oprócz liczebnego wzrostu udziału niemieckich centrów ogrodniczych, wystawcy dzięki intensyfikacji współpracy Koelnmesse z Tuinbranche Nederland mogą liczyć też na nowych zwiedzających z Holandii.

Europejska konferencja prasowa spoga+gafa 2022 – Oliver Frese (Geschäftsführer Koelnmesse GmbH), zamek Schönbrunn, Wiedeń

Goście, którzy odwiedzą targi spoga+gafa 2022, będą mogli m.in. zapoznać się ze stoiskami takich firm, jak: Bosch, Florensis, G. Wurm, Greenworld, Hamson, Heinje, Heissner, Hörmann, Ikono, Karasek, Otto Wilde, Rabensteiner, Segway, Vondom itd. – Z kolei nowy układ hal w targowej sekcji mebli, tzw. trójkąt krótkich tras składający się z hal 3.1, 11.1, 11.2 oraz i 10.2, stworzy silną dynamikę biznesu targowego, gwarantując wysoką częstotliwość odwiedzin we wszystkich halach meblowych największych na świecie targów mebli i dekoracji ogrodowych – informuje Stefan Lohrberg z Koelnmesse, dyrektor targów spoga+gafa.

Home meets spoga+gafa

Wyjątkowym wydarzeniem w 2022 r. jest pop-up „Home meets spoga+gafa”. Przeznaczone jest ono dla branży tzw. mebli wewnętrznych, co niewątpliwie wzmacnia segment meblowy targów spoga+gafa. W związku z tym meble wewnętrzne i zewnętrzne (ogrodowe) będą prezentowane razem w hali 4.2. Impreza typu pop-up umożliwi efektywne zamawianie tych produktów w najlepszym możliwym czasie i pozwoli na łączenie dostaw obu rodzajów mebli.

Jak można było spodziewać się, udział wystawców z Azji jest ograniczony z powodu antycovidowych przepisów dotyczących podróży obowiązujących w krajach azjatyckich. Producenci z tego regionu, którzy mają europejskie oddziały, będą jednak stanowić integralną oraz ważną część targów, wykazując się jak firmy europejskie dużym zainteresowaniem dodatkową powierzchnią wystawienniczą.

Europejska konferencja prasowa spoga+gafa 2022 mit Stefan Lohrberg (Director Koelnmesse GmbH), zamek Schönbrunn, Wiedeń

Program imprez spoga gafa zawiera też nowe punkty, takie jak na przykład cykl wykładów, który wyraźnie koncentruje się na aktualnych wyzwaniach branży, głównie na łańcuchach dostaw i eCommerce itd. Do wydarzeń specjalnych wyróżniających produkty należą Bulwar Pomysłów oraz targi Outdoor Lifestyle Trend Show. Ich tematami przewodnimi są: zrównoważony rozwój, urbanizacja, społeczeństwo ludzi w wieku poprodukcyjnym i indywidualizacja. W tym roku wystawcy, którzy zaprezentują najlepsze innowacje sezonu, mogą po raz kolejny wziąć w nich udział bezpłatnie. Koelnmesse zarówno wystawców, jak i zwiedzających zaprosiło do udziału w nowym programie wieczornym w Rheinterrassen. Podczas niego wystawcy BBQ będą aktywnie prezentować się pozostałym segmentom rynku ogrodniczego i zaproszonym przez nich gościom, w tym decydentom ze wszystkich branż.

Zrównoważone ogrody

Motto tegorocznych targów spoga gafa to „Zrównoważone ogrody”. Dlatego Koelnmesse zorganizuje specjalny tour po stoiskach, na których będą prezentowane produkty i rozwiązania, które wspierają zrównoważony rozwój ogrodów. Zostanie także uruchomiona całoroczna platforma cyfrowa spoga+gafa, która

przez 365 dni w roku będzie przedstawiać produkty i inicjować relacje biznesowe oraz procesy składania zamówień. Wstępna faza jej testów przebiegła pomyślnie i spotkała się z dużym zainteresowaniem wystawców i branży.

Sądzę, że czerwcowe targi spoga+gafa pozwolą sprawdzić, co na rynku ogrodowym wydarzy się w 2023 roku. Są one też doskonałą okazją do odświeżenia relacji biznesowych, co w okresie pocovidowym ma istotne znaczenie, a także do zapoznania się z nową hybrydową formułą targów, która łączy realne wydarzenie z wirtualnym – konkluduje Stefan Lohrberg z Koelnmesse.

Europejska konferencja prasowa spoga+gafa 2022 – uczestnicy, zamek Schönbrunn,Wiedeń
pins
ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
copyright 2025 portalnarzedzi.pl | wykonanie monikawolinska.eu