Festiwal firm w PAJMIE

W kwietniau br. w salonie firmy PAJM w Radomiu przy ul. Kierzkowskiej 2 odbył się dzień otwarty. Podczas imprezy można było zapoznać się z ofertą i przetestować narzędzia wielu marek. Organizatorzy przewidzieli także sporo atrakcji, w tym konkursy z cennymi nagrodami.

 

 

Właściciele PAJMU zaprosili do Radomia imponującą liczbę firm. Dzięki temu dzień otwarty radomskiego dystrybutora przerodził się w prawdziwy festiwal marek. Obecni byli przedstawiciele wielu znanych i cenionych producentów i importerów narzędzi, nie zabrakło takich firm, jak: Baier, Bosch, Black&Decker, Celma,

DeWalt, Fachowiec, Festool, Flex, Fogo, Hitachi, Honda, Lange Łukaszuk, Makita, Metabo, Oleo-Mac, Proline, Rubi, Stanley, Stihl, Topex i Victus. Radomscy użytkownicy narzędzi mieli okazję porozmawiać z nimi o interesujących ich produktach i uzyskać wiele informacji na ten temat. Nie zabrakło także okazji do wypróbowania narzędzi w praktyce. Duże zainteresowanie zwiedzających wzbudziło także losowanie atrakcyjnych nagród ufundowanych przez organizatorów. – Bardzo się cieszę, że zdecydowaliśmy się na organizację tej imprezy, zwłaszcza że dotychczas w naszym mieście nie było tradycji przygotowywania tego typu spotkań. Zarówno przedstawiciele firm, z którymi współpracujemy, jak i nasi klienci wypowiadali się bardzo pozytywnie na temat tego typu inicjatyw, dlatego już zapadła decyzja o organizacji podobnego spotkania również w przyszłym roku – powiedział Paweł Kaźmierczak, właściciel firmy.

Pierwszy salon narzędziowy PAJM powstał w Wierzbicy w 2005 r., ale początek działalności przedsiębiorstwa datuje się dużo wcześniej. Właściciel firmy pierwsze szlify w handlu zdobywał już w latach 90., pracując w firmie ojca, która zajmowała się sprzedażą części do ciągników, narzędzi spalinowych i kosiarek. Potem przyszedł czas na samodzielną działalność.  – Dzięki pracy w firmie ojca poznałem dość dobrze część asortymentu, którym chciałem się zająć. Jednak postanowiłem skupić się na sprzedaży narzędzi, bo to mnie w jakiś sposób fascynowało. Uznałem też, że mam wystarczającą wiedzę, by podołać temu zadaniu, ale równocześnie chciałem kontynuować rozpoczętą drogę w sprzedaży kosiarek, pilarek i kos  – wspomina Paweł Kaźmierczak. Firma PAJM powstała 1998 roku i na początku sprzedaż prowadzona była na giełdach i targowiskach. Potem powstał sklep w Wierzbicy. Wynajęty lokal ma 120 m kw. powierzchni w sklepie oraz 200 m kw. powierzchni magazynowej i znajduje się w bardzo dobrej lokalizacji przy trasie przelotowej. Różnorodność asortymentu i wysoka jakość obsługi sprawiły, że PAJM dość szybko zdobył grono lojalnych klientów. Po dwóch latach firma rozpoczęła także sprzedaż internetową. W maju 2010 r. został otwarty salon w Radomiu. – Dość długo szukaliśmy odpowiedniego budynku, ale nie chcieliśmy być ograniczeni wynajęciem, szukaliśmy lokalu, który moglibyśmy kupić.  Ten obiekt wydał nam się idealny na nasze potrzeby – ma 370 m. kw. powierzchni oraz duży parking – mówi Agnieszka Kaźmierczak, właścicielka firmy.

Swoją ofertę PAJM kieruje do klientów indywidualnych i niewielkich przedsiębiorstw, ale obsługuje również duże zakłady, a także klientów hurtowych. Atutem firmy jest bardzo szeroki asortyment, duży wybór marek i dostępność produktów właściwie od ręki. Większość zamówień jest realizowana tego samego dnia. – Od początku mieliśmy duży asortyment marek. Postawiłem na to, żeby klient miał jak największy wybór.  My oczywiście staramy się podpowiadać, pomóc w doborze odpowiedniego narzędzia, ale klient ma możliwość kupienia maszyny tej marki, do której jest przywiązany – podkreśla właściciel firmy. Poza dwoma salonami sprzedaży PAJM posiada duży magazyn narzędzi oraz części zamiennych, prowadzi również wypożyczalnię sprzętu oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny większości marek ze swojej oferty. Klienci na preferencyjnych warunkach, lub całkowicie nieodpłatnie, mają możliwość korzystania z kilkudziesięciu maszyn zastępczych, w ramach usług serwisowych, jak również na w/w warunkach mogą one służyć do testów przed ich zakupem.

Właściciele PAJMU kładą duży nacisk na szkolenia pracowników, ich oczkiem w głowie jest również solidność obsługi i wykonywanych napraw. Stosunki zespołu firmy PAJM z klientami, jak mówią właściciele, to przede wszystkim relacje partnerskie, co przekłada się na zaufanie klientów do przedsiębiorstwa. Te wszystkie działania pozwalają firmie bardzo dynamicznie się rozwijać i zdobywają jej coraz większe grono klientów.

Właściciele i pracownicy nie osiadają jednak na laurach. W najbliższym czasie chcą mocno rozwinąć asotryment w sklepie internetowym www.pajm.pl, bo aktualnie jest tam ok. 10% faktycznie oferowanego sprzętu. W planach jest wprowadzenie comiesięcznych, bardzo atrakcyjnych akcji promocyjnych, a także rozbudowa radomskiego obiektu.

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

I TARGI OGRÓD GRUPY PSB

28 listopada 2018 r. po raz pierwszy odbyły się Targi Ogród Grupy PSB. Organizacja targów w końcówce roku pozwoliła sklepom PSB Mrówka na lepsze przygotowanie się do sezonu wiosennego.

 

I Targi Ogród Grupy PSB odbyły się 28 listopada 2018 r. w Ossie k. Rawy Mazowieckiej i miały charakter zamknięty. Zaproszono na nie wyłącznie kontraktowych dostawców i partnerów PSB. Wzięło w nich udział 50 dostawców z branży ogrodowej. Negocjacje z nimi prowadzili reprezentanci 138 Mrówek. Łącznie w targach wzięło udział 560 osób. Markety Mrówka złożyły ponad 2500 zamówień na łączną kwotę 41 mln zł. Liderami pod względem wielkości zamówień byli dostawcy: Dajar,

Polbram, Sobex, Mirpol i Planta. Natomiast wśród kupujących największe zamówienia złożyły firmy: B&H Supply, Neotermo, Omega, WRI i Sambor.

 

Z dużą uwagą wśród kupców z Mrówek spotkała się oferta Stalco. Została oceniona przez bardzo wysoko za swoją kompleksowość i jakość. – Na początku tego roku zaprezentowaliśmy nową ofertę działu produktowego Stalco Garden. Widzimy ogromny potencjał w branży ogrodniczej i pracujemy nad ofertą wzbogaconą o nowe produkty na sezon 2019. Ważnym dla nas było uczestnictwo w zupełnie nowym wydarzeniu, jakim były I Targi Ogrodnicze Grupy PSB. Nasze stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem, mogliśmy zaprezentować regałowe możliwości ekspozycyjne oferty Stalco Garden, jak i indywidualne rozwiązania, w tym również standy i wyspy, które są nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale też bardzo praktyczne – powiedział Krystian Czapp, dyrektor handlowy Stalco.

 

– Koniec listoopada to dobry okres do rozmów handlowych i ustalania harmonogramu dostaw w przyszłym roku. Wierzymy, że sklepy Mrówka, dobrze zatowarowane w artykuły ogrodowe, sprostają oczekiwaniom klientów u progu przyszłorocznego sezonu ogorodowego – powiedział Mirosław Lubarski, członek zarządu i dyrektor marketingu Grupy PSB Handel S.A.

pins

 

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
copyright 2025 portalnarzedzi.pl | wykonanie monikawolinska.eu