EUROPEJSKA TRASA PROMOCYJNA HIKOKI

Okres zmiany marki z Hitachi na HiKOKI oficjalnie został zakończony z końcem marca 2019 r., kiedy to ostatnie narzędzia z logo Hitachi opuściły magazyn firmy i trafiły do sieci dystrybucyjnej. Teraz nadszedł czas na budowanie silnej pozycji marki HiKOKI na polskim rynku. Europejska centrala firmy na rok 2019 przygotowała specjalną trasę promocyjną po Europie.

Europejska trasa promocyjna rozpoczęła się w kwietniu tego roku od Polski. Przez kwiecień i maj dwa specjalnie przygotowane samochody przemierzały Polskę z przygotowanym na to wydarzenie programem promocyjnym.

 

HiKOKI Power Tools Polska miała do dyspozycji specjalnie przygotowane samochody pokazowe Iveco oraz Renault. Samochody były wyposażone w narzędzia pokazowe,

strefę konferencyjną, w której można było swobodnie prowadzić rozmowy handlowe, jak w również w kawiarkę i napoje chłodzące.

 

– Podczas dwumiesięcznej trasy odwiedziliśmy 35 naszych dealerów, spotykając się z rzeszą odbiorców i entuzjastów marki HiKOKI – stwierdził Mateusz Kaczmarski, kierownik marketingu w HiKOKI Power Tools Polska. – Podczas spotkań prezentowaliśmy najnowsze narzędzia oraz nasze najnowsze technologie. Przedstawiliśmy technologię silników bezszczotkowych, które są coraz szerzej wykorzystywane do napędu elektronarzędzi HiKOKI, i to nie tyko w narzędziach akumulatorowych, ale coraz częściej w przewodowych. Pokazaliśmy naszą najnowszą sieciową szlifierkę G23BYE mającą właśnie silnik bezszczotkowy. Podczas spotkań z użytkownikami skupiliśmy się przede wszystkim na prezentacji naszej oferty narzędzi MultiVolt.

Przypomnijmy, nowa gama narzędzi akumulatorowych zasilanych akumulatorami MultiVolt 36 V to już nie tylko wiertarko-wkrętarki czy zakrętarki, ale również klucze, szlifierki, a także pilarki stołowe i ukośnice, np. C3610DRA. Nasze 2-napięciowe akumulatory MultiVolt mogą zasilać narzędzia 36 V, oraz 18 V i automatycznie je rozpoznają, co znacznie ułatwia ich stosowanie.

 

– Ogólnopolska trasa okazała się dużym sukcesem dla firmy HiKOKI – ocenia Mateusz Kaczmarski. – Mieliśmy okazję poznać bardzo wielu użytkowników naszych narzędzi, jak również przyszłych potencjalnych użytkowników. Już przygotowujemy się do trasy w przyszłym roku. A w międzyczasie zapraszamy naszych dealerów na cykl jesiennych regionalnych szkoleń, które rozpoczną się pod koniec sierpnia 2019 r.

opr. HB

 

 

ZOBACZ TAKŻE

Dodaj komentarz

avatar