ELKOT – OFICJALNY DYSTRYBUTOR I SERWISANT MAKITY W RADOMIU

– Makita ma tak szeroką gamę produktów, że istnieje małe prawdopodobieństwo nieznalezienia urządzenia idealnie dopasowanego do naszych potrzeb. Podstawową sprawą jest właśnie kwestia poprawnego doboru – mówi Kamil Kotkowski z radomskiego ELKOT-u. – Służymy więc naszym klientom fachowym doradztwem tak w momencie wyboru, jak i podczas całego okresu eksploatacji zakupionego sprzętu.

 

ELKOT jest jedną z najstarszych polskich firm zajmujących się serwisem i sprzedażą elektronarzędzi. Działa nieprzerwanie od 1982 r., a założycielem rodzinnego przedsiębiorstwa jest Krzysztof Kotkowski. Zanim wyspecjalizował się w sprzedaży elektronarzędzi, podobnie jak wielu polskich przedsiębiorców w tej branży rozpoczynał od małego warsztatu naprawiającego wszelkiego rodzaju urządzenia elektryczne i mechaniczne.

Obecnie sprzedaje i naprawia wyłącznie sprzęt renomowanych producentów, tzw. marek klasy premium. ELKOT jest wieloletnim autoryzowanym przedstawicielem firmy Makita i prowadzi serwis gwarancyjny japońskich elektronarzędzi oraz urządzeń spalinowych. Współpraca datuje się od oficjalnego pojawienia się japońskiego potentata na rynku polskim w latach 90. ubiegłego wieku.

ELKOT-1

Kamil Kotkowski

ELKOT działa również na rynku kieleckim, gdzie podobnie jak w Radomiu funkcjonuje serwis i sklep. W ofercie handlowej znajdziemy pełen asortyment elektronarzędzi przeznaczonych dla potrzeb profesjonalnych, dla majsterkowiczów oraz do wykorzystania w domu i ogrodzie. Dostępne są również urządzenia spalinowe. Wykwalifikowany personel obu placówek służy doradztwem w wyborze. Oprócz serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego sprzętu renomowanych firm można też w firmie ELKOT dokonać regulacji i podstawowej konserwacji urządzeń niższej klasy mniej znanych marek, których firma nie sprzedaje i nie serwisuje.
Stałą klientelę ELKOT-u stanowią przede wszystkim firmy budowlane: mali i średni przedsiębiorcy operujący na rynku lokalnym. Dla nich od jakości i niezawodności stosowanych narzędzi zależy częstokroć wywiązanie się z umów, a także szanse na szybkie terminowe kontrakty i zlecenia. Wiedzą o tym handlowcy z ELKOT-u. W przypadku awarii ELKOT dostarcza im sprzęt zastępczy w okresie naprawy pod warunkiem, że zakupili swoje maszyny w firmie.

ELKOT-2

– W naszych działaniach nie ma nic szczególnego – mówi skromnie Kamil Kotkowski. – Staramy się jedynie dotrzymywać wysokich standardów, których wdrożenie na lokalnym rynku umożliwia nam współpraca ze światowym potentatem, jakim niewątpliwie jest Makita. Chcielibyśmy, aby deklarowana filozofia Japończyków, polegająca na współpracy producenta z użytkownikiem końcowym, znalazła i u nas swoje odzwierciedlenie, bo to przenosi nas na wyższy poziom. Jak wiadomo, dbałość o klienta to w obecnych czasach podstawa rynkowej egzystencji. Nie ukrywam, że staramy się wprowadzać wysokie standardy Makity, aby klienci doceniali współpracę z nami. Taka sytuacja, zdrowa konkurencja (warunek) i wysokie standardy codziennej obsługi to zawsze ogromna korzyść nie tylko dla klientów, ale i dla nas – podkreśla Kamil Kotkowski.

ELKOT-3

Niezawodność i niskie koszty eksploatacji to zdaniem serwisantów z Radomia główne atuty produktów Makity, a dobra współpraca z serwisem i magazynem centralnym polskiego oddziału japońskiego koncernu pozwala na szybką i skuteczną reakcję w przypadku na szczęście rzadkich awarii. Jeśli to się przytrafi, można być pewnym, że dostępność części będzie wysoka, dostawa szybka, a cena niewygórowana. – Dopełnieniem tego jest niedawna zmiana dotychczasowej polityki Makity w sprawie okresu gwarancyjnego i wydłużenie go do trzech lat. Oprócz walorów użytkowych ma to niebagatelne znaczenie działające na korzyść konkretnego produktu w momencie podejmowania decyzji o zakupie – konkluduje Kamil Kotkowski.

(mcgee)

ELKOT-4

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments