Elektronarzędzia Keyang w nowych barwach
Rozmowa z Piotrem Malinowskim, prezesem Keyang Polska
Redakcja: Jak będą wyglądały elektronarzędzia Keyang w przyszłym roku?
Piotr Malinowski: Marka Keyang w przyszłym roku przejdzie rebranding polegający na zmianie koloru obudów elektronarzędzi z czerwonego na brązowy. Poza tym dla użytkowników naszych maszyn nic się nie zmieni. Nasze elektronarzędzia, produkowane w Korei Południowej, nadal będą wykonywane z najwyższą starannością. Zmiana kolorystyki wchodzi w życie od nowego roku.
Jakie działania zostały podjęte w celu oswojenia użytkowników z nowym kolorem elektronarzędzi Keyang?
Oczywiście, poinformujemy w mediach o rebrandingu, co właśnie tu
Czy rebranding oznacza też znaczne poszerzenie oferty elektronarzędzi Keyang?
Keyang na rynku europejskim prezentował dotąd niewielki wycinek swojej oferty. W przyszłym roku ma się to radykalnie zmienić. W następnych dwóch latach, a więc w roku 2014 i 2015, zostanie wprowadzonych na rynek 108 nowych maszyn. Pewne z nich tylko uzupełnią dotychczasowy asortyment, a inne go znacznie powiększą. Na przykład zostanie znacznie rozszerzony segment narzędzi do obróbki drewna, m.in. pojawi się nowa piła szablasta i ukośnica, która do tej pory nie znajdowała się w naszej ofercie. W przyszłym roku użytkownicy będą mogli się też zaopatrzyć w wielofunkcyjne elektronarzędzie oscylacyjne, w przecinarkę do kabli przeznaczoną dla sektora energetycznego czy w unikalne na rynku giętarki do rur. Chciałem tu zaanonsować także wprowadzenie nowego elektropneumatycznego młota klasy 8 kg i zastąpienie dotychczas dystrybuowanego modelu klasy 15 kg nową unowocześnioną maszyną. W nowej ofercie znajdą się też urządzenia, które zastąpią dotychczas dystrybuowane maszyny. Tak się stanie z np. wiertarko-wkrętarkami z silnikami 4-polowymi, których następcami będą tego typu maszyny z bezszczotkowymi jednostkami napędowymi. W przyszłym roku wprowadzimy też nowe akumulatory Li-Ion o pojemności 4,0 Ah. Są one mniejsze i bardziej wydajne od dotychczas produkowanych ogniw 3-amperogodzinnych. Dzięki nim zwiększymy wydajność naszych elektronarzędzi bateryjnych. Jak widać, w segmencie elektronarzędzi bezprzewodowych nie tylko zwiększymy ilościowo naszą ofertę, ale także znacznie ją unowocześnimy, co oznacza dla klientów zupełnie nową jakość.
Czy wspomniane zmiany wiążą się ze zmianą logotypu Keyang?
Nasz znak pozostaje bez zmian. Rebranding obejmuje tylko rynek europejski; na wszystkie pozostałe rynki nasze maszyny będą dostarczane w dotychczasowym czerwonym kolorze.
Jak ocenia Pan zaproponowane zmiany?
Jeśli chodzi o kolorystykę, to moim zdaniem nowe barwy brązowa i pomarańczowa zostały estetycznie trafnie dobrane. Da to nam bardziej wyrazistą osobowość i lepszą rozpoznawalność na rynku. Mam nadzieję, że polscy użytkownicy elektronarzędzi
Keyang docenią, jak mówią Koreańczycy, odwagę, siłę oraz energię nowych kolorów, z którymi kojarzą się w Korei, i będą zadowoleni z pracy naszymi maszynami.
Dziękujemy zarozmowę.