EGA – starogardzki serwis Makity
Hurtownia EGA ze Starogardu Gdańskiego to wieloletni dystrybutor markowych narzędzi i elektronarzędzi. Ważną pozycję w jej asortymencie stanowią narzędzia marki Makita. Firma prowadzi także serwis produktów japońśkiego producenta.
EGA powstała w 1990 r. Od 23 lat prowadzi sprzedaż elektronarzędzi, osprzętu, narzędzi warsztatowych, budowlanych i ogrodowych, a także artykułów BHP dla odbiorców indywidualnych oraz firm. Przez lata s zyskała duże zaufanie klientów lokalnych i renomę w kraju. Od początku swojej działalności EGA współpracuje z japońskim producentem elektronarzędzi – firmą Makita, z powodzeniem sprzedając jej produkty. – Z Makitą współpracujemy
od wielu lat i bardzo cenimy sobie tę kooperację. Klienci znają te narzędzia, wiedzą, że są nowoczesne, bardzo dobre jakościowo i trwałe, dlatego chętnie je kupują – podkreśla Zbigniew Litkowski, kierownik serwisu w firmie EGA.
Niezwykle istotną częścią działalności hurtowni jest serwis elektronarzędzi i narzędzi spalinowych. Ten dział powstał na samym początku działalności firmy i razem z nią rozwijał się przez lata. Wyposażony jest w nowoczesny sprzęt, pozwalający szybko, sprawnie i bezpiecznie naprawiać i testować serwisowane urządzenia. – Wiemy, jak ważny dla naszych klientów jest czas, dlatego staramy się naprawiać ich sprzęt najszybciej, jak to możliwe – informuje kierownik serwisu. – Zazwyczaj klient otrzymuje naprawione narzędzie w ciągu 48 godz., w wyjątkowych przypadkach trwa to nieznacznie dłużej. Maszyna, która wychodzi od nas z serwisu, jest sprawna i przetestowana pod każdym względem, bo bardzo dużą wagę przywiązujemy również do bezpieczeństwa pracy.
Serwis firmy EGA pogwarancyjnymi naprawami narzędzi Makity zajmował się od początku swojej działalności. W 2007 r. zapadła decyzja o utworzeniu tam autoryzowanego serwisu elektronarzędzi tej marki, a cztery lata później − również urządzeń spalinowych. Warto nadmienić, że firma dysponuje specjalnym pomieszczeniem do naprawy maszyn spalinowych, wyposażonym w niezbędny w tym przypadku wyciąg. W dziale serwisowym EGA pracuje dwóch specjalistów z fachową wiedzą i wieloletnim doświadczeniem. Pracownicy szkolą się również regularnie, systematycznie uczestnicząc między innymi w szkoleniach organizowanych przez Makitę. – To niezwykle istotne, aby poszerzać swoją wiedzę i poznawać nowości, tak aby żadna awaria nie mogła nas zaskoczyć. Naprawa ma trwać najkrócej, jak to możliwe – podkreśla Zbigniew Litkowski. Aby nie wydłużać czasu napraw, firma prowadzi również magazyn części zamiennych. Wszystkie szybko rotujące elementy są cały czas w nim dostępne, nie trzeba na nie czekać. Serwis wykonuje miesięcznie od 50 do 70 napraw gwarancyjnych i drugie tyle pogwarancyjnych.
Jak zaznacza Zbigniew Litkowski, współpraca z Makitą układa się wzorcowo: – Mamy stały kontakt z Serwisem Centralnym Makity w Bielsku-Białej. Wszystkie nasze problemy czy wątpliwości są załatwiane właściwie od ręki, dzięki czemu i my możemy zaoferować naszym klientom bardzo sprawną obsługę. Solidność i sprawność są niezwykle cenne w dzisiejszych czasach. Cieszy nas to, że dzięki współpracy z Makitą możemy zaoferować naszym klientom usługi na najwyższympoziomie.