E-SERVICE OD MILWAUKEE – OTWARCIE CENTRUM SERWISOWEGO TTI
Techtronic Industries (TTI), producent elektronarzędzi, narzędzi ręcznych i akcesoriów marki MILWAUKEE® oraz urządzeń marek RYOBI® i AEG® otwiera własne Centrum Serwisowe TTI w Polsce. Oznacza to, że od 1 marca 2021 roku gwarancyjne i pogwarancyjne naprawy urządzeń tych marek będą dokonywane przez serwis producenta. Ponadto tego samego dnia marka MILWAUKEE® uruchomiła platformę E-Service. Co to oznacza dla firmy oraz użytkowników marki?

Otwarcie Centrum Serwisowego TTI wraz z laboratorium testowym to efekt dynamicznego rozwoju marek producenta w Polsce. Celem tego działania jest niezależne
i efektywne realizowanie procedur naprawczych oraz gwarancyjnych, a także szybkie reagowanie na potrzeby rynku i klientów. Oprócz gwarancji, oryginalnych części zamiennych, Centrum realizuje naprawy elektronarzędzi w najkrótszym możliwym czasie, dzięki czemu ich użytkownicy pozostają bez swoich urządzeń tak krótko, jak jest to możliwe. Oferuje również możliwość skorzystania z maszyn zastępczych oraz przeglądów okresowych elektronarzędzi, ich bezpłatną utylizację po zakończeniu cyklu życia oraz doradztwo w zakresie bezpiecznej pracy nimi.
Marka MILWAUKEE® uruchomiła też platformę E-Service odpowiadając na zmieniające się w dobie pandemii potrzeby użytkowników. W ramach tej usługi producent umożliwił zgłoszenie urządzenia do naprawy w szybki i wygodny sposób, bez wychodzenia z domu. Co ważne, w ramach tej platformy użytkownik nie tylko może w kilku prostych krokach zgłosić swoje elektronarzędzia do naprawy przez internet, ale także śledzić on-line jej procedury od momentu odbioru maszyn przez autoryzowanego kuriera do chwili otrzymania naprawionego narzędzia pod wskazanym adresem. Co ciekawe, usługa jest w pełni darmowa zarówno dla napraw gwarancyjnych jak i pogwarancyjnych. Dodatkowo, dla napraw nieobjętych gwarancją serwis marki MILWAUKEE® oferuje wycenę, określenie ich progu cenowego oraz dodatkowo wygenerowanie faktury w wersji elektronicznej.

Jak dokładnie wygląda to w przypadku napraw pogwarancyjnych? Przewaga korzystania z serwisu producenta nie jest dla nikogo tajemnicą – w przypadku Centrum Serwisu TTI otrzymujemy nie tylko gwarancje oryginalnych części, ale też gwarancję naprawy na 6 do 12 miesięcy. Jedynymi elementami urządzeń MILWAUKEE®, których ona nie obejmuje, są akumulatory oraz ładowarki. Aby zgłosić urządzenie do naprawy pogwarancyjnej wystarczy skorzystać z prostego formularza na stronie producenta i przekazać je kurierowi. W ciągu 3 dni roboczych na podany w formularzu adres e-mail otrzymujemy wycenę usunięcia usterki, po której potwierdzeniu urządzenie zostaje przekazane do naprawy i odesłane w ciągu maksymalnie 3 dni. Oprócz darmowego transportu, Centrum Serwisowe TTI oferuje również nieodpłatną konserwację urządzenia w ramach naprawy pogwarancyjnej.

– Jest to bardzo dobra informacja dla osób korzystających z narzędzi MILWAUKEE® – zarówno zgłaszanie urządzeń do naprawy, jak i sama procedura będą odbywać się znacznie szybciej, co oznacza oszczędność czasu i brak komplikacji wynikającej z konieczności nadania przesyłki czy osobistego udania się do serwisu – powiedział Ireneusz Krzemiński, kierownik operacji serwisowych w TTI Polska. – Formularz zgłoszeniowy platformy E-Service jest bardzo prosty – przechodząc przez niego raz wiemy, że przyszłe zgłoszenia naprawy zajmą nam dosłownie 5 minut (https://pl.milwaukeetool.eu/service/eservice/).
