DZIEŃ OTWARTY PROFIX 2017
12 maja w Centrum Kongresowym w Ossie pod Rawą Mazowiecką dla swoich partnerów handlowych firma Profix zorganizowała dzień otwarty.

Mirosław Cichecki, wiceprezes zarządu Profix – osobiście wprowadzał na rynek pierwsze narzędzia PROLINE. W czasie tegorocznych dni otwartych podzielił się swoimi wspomnieniami z gośćmi i jednocześnie podziękował wszystkim, którzy na samym początku drogi marki Proline – obdarzyli ją zaufaniem
W dniu otwartym wzięło udział ok. 500 przedstawicieli firm partnerskich, a także reprezentanci dostawców i podmiotów współpracujących. Profix co roku organizuje dni otwarte,
jednakże w tym roku były one szczególne, gdyż podczas nich celebrowano 20-lecie marki PROLINE. Gości gorąco powitał Krzysztof Sobieraj, prezes zarządu Profix; zaś o marce PROLINE, jej historii i koncepcji opowiedział Mirosław Cichecki, wiceprezes zarządu PROFIX. Działania wspierające sprzedaż zaprezentowała Joanna Woźniak, dyrektor marketingu w firmie Profix. Podczas teoretycznej części spotkania o swoich ofertach opowiedzieli też zaproszeni przedstawiciele dostawców Profix: Stanley&BlackDeckera, Fiskarsa, Juco i Tesy. Podczas spotkania zaprezentowano też nowy program promocyjny umożliwiający zakup partnerom handlowym firmy Profix użytkowego volkswagena. Akcję tę prowadzi Profix razem z firmą Volkswagen Samochody Użytkowe. W części praktycznej konferencji partnerzy handlowi mogli zapoznać się z szeroką ofertą nowości: PROLINE, TRYTON oraz LAHTI PRO.
Krzysztof Sobieraj, prezes zarządu Profix, podkreśla, że obecny asortyment marki PROLINE daje partnerom PROFIX możliwość budowania swojej indywidualnej, konkurencyjnej oferty.

Joanna Woźniak, dyrektor marketingu Profix, uważa że nowa linia narzędzi ogrodniczych Proline to znakomita alternatywa dla rozwiązań oferowanych przez uznanych światowych producentów tego typu narzędzi

Jarosław Bednarczyk, brand manager marki Tryton – jak zawsze przygotował wiele ciekawych informacji technicznych, którymi z radością dzielił się z każdym zainteresowanym. Nie może więc dziwić, że na stoisku Tryton przez bite trzy godziny gościła grupa słuchaczy

Emil Sieligowski, brand manager marki Lahti Pro – udzielił w trakcie tegorocznych dni otwartych kilkunastu wywiadów, które już następnego dnia można było zobaczyć w branżowych serwisach internetowych.

Nowe ekspozytory Lahti Pro to duży krok naprzód w technikach ekspozycyjnych, które można wykorzystać w średniej wielkości sklepach. Towar jest pięknie podany, a sklep zyskuje dodatkową powierzchnię magazynową

Lahti Pro to najmłodsza marka w portfolio Profix. Jest rozwijana w oparciu o doświadczenia zdobyte w trakcie budowania sukcesu Proline

Kosiarki spalinowe Tryton to maszyny wykonane z najwyższej jakości materiałów. Napędzane markowymi silnikami. Aby się o tym przekonać, najlepiej zobaczyć maszynę na własne oczy

Widoczne na zdjęciu hasło jest motywem przewodnim najnowszego programu wspierającego sprzedaż narzędzi Proline. Daje okazję nabycia samochodów użytkowych Volkswagen za połowę ceny


Jubileusz 20-lecia marki to dobry czas na podsumowania. Dziś Proline to rodzina blisko 5000 narzędzi. Taką ofertą nie może pochwalić się żadna inna polska marka narzędzi

Tegoroczne dni otwarte to udany debiut nowych targowych regałów ekspozycyjnych, utrzymanych w stylistyce popularnych marek modowych. Wszak Lahti Pro to bezpieczeństwo w modzie – czyli bezpieczna i dobrze wyglądająca odzież ochronna i robocza.

Bawełniane bluzy robocze zostały całkowicie zaprojektowane przez specjalistów Profix. Są dzięki temu najlepiej dopasowane do typowych potrzeb polskiegofachowca