Dachser proponuje eLogistics

Czy można zdalnie zarządzać zleceniami i dostawami narzędzi? Jak maksymalnie ułatwić sobie współpracę z operatorem logistycznym? Dachser proponuje swoim klientom, w tym z branzy DIY I narzędziowej, platformę komunikacyjną eLogistics, która dzięki wykorzystaniu internetowych narzędzi umożliwia klientom dostęp do zarządzania transportem towarów.

 

 

 

 

Firma logistyczna, aby móc efektywnie pracować dla swoich klientów, musi dysponować odpowiednim zapleczem informatycznym. Obecnie systemy IT nie tylko pomagają w zarządzaniu oraz optymalizują procesy logistyczne, ale również tworzą swoistą platformę komunikacji z klientem.

Dachser, działający globalnie operator logistyczny, proponuje swoim klientom, w tym z branży DIY i narzędziowej, wiele aplikacji działających online, ułatwiających codzienną współpracę i komunikację.

Aplikacje eLogistics zostały stworzone, aby umożliwić klientom stały kontakt z operatorem, ułatwić dostęp do informacji o przesyłkach oraz pomóc sprawnie zarządzać zleceniami online. Dzięki temu wiele czynności można wykonać łatwo, wygodnie i szybko. Klient może m.in. obliczyć koszt przewozu na stronie internetowej, jednym kliknięciem wysłać zlecenie, a następnie monitorować los swojej przesyłki. – Nasi klienci bardzo cenią sobie możliwość pracy na platformie internetowej eLogistics – łatwo i szybko mogą przesłać zlecenia, śledzić swój transport oraz sprawnie zarządzać przesyłkami – mówi Grzegorz Lichocik, prezes Dachser w Polsce. – Korzystanie z eLogistics jest bardzo łatwe i intuicyjne, klienci potrzebują jedynie dostępu do sieci internetowej.

Na całym świecie z aplikacji eLogistics korzysta 12.000 klientów firmy Dachser, a w Polsce 300. Najpopularniejsze operacje klientów w eLogistics to wysyłanie zleceń, przeliczanie kosztów, sprawdzanie statusu przesyłki i rozliczanie faktur.

 

Aplikacje eLogistics

Nazwa

Funkcja

shipmentpointer

Umożliwia błyskawiczny dostęp do danych o przesyłce. Status przesyłki można uzyskać również poprzez sms.

shipmentcontrol

Dzięki wykorzystaniu techniki GPRS, śledzi przesyłki – informacje z urządzenia mobilnego kierowcy są przesyłane do systemu centralnego. Klienci mogą szybko uzyskać informację np. o czasie dostawy.

transportorder

System do składania zleceń spedycyjnych i zleceń odbiorców online. Dzięki integracji z systemem TMS (transport management system), aplikacja może być personalizowana.

freightquotation

Umożliwia obliczanie kosztów przewozu

warehousecontrol

Umożliwia śledzenie losów przesyłki w magazynie. Można sprawdzić zarówno status przesyłki, jak i śledzić towar po numerze seryjnym.

productpilot

Ułatwia wybór odpowiednich usług entargo. Pozwala ustalić czas dostawy na terenie całej Europy, wystarczy wprowadzić kod kraju i kod pocztowy.

ordermonitor

Umożliwia szczegółowe monitorowanie zamówień złożonych u dostawców z całego świata. Klienci mogą korzystać z funkcji zaawansowanego wyszukiwania, tworzenia raportów oraz przesyłania dokumentów na serwer.

invoicecenter

Umożliwia zarządzanie fakturami

palletpoolaccount

Elektroniczne rozliczanie palet, obejmujące zarządzanie opakowaniami typu europaleta, palety Dusseldorf i skrzynie.

ZOBACZ TAKŻE
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments