Części zamienne dostępne na jedno kliknięcie
Właściciel marki elektronarzędzi Tryton zdecydował, że począwszy od tego roku, każdy zainteresowany naprawą swojej maszyny będzie mógł w prosty sposób kupić oryginalne części zamienne. W pierwszej kolejności z nowego rozwiązania skorzystają sklepy, w których sprzedawane są maszyny tej marki.
W ciągu blisko dziesięciu lat obecności na rynku polskim do odbiorców trafiło już ponad kilkadziesiąt tysięcy elektronarzędzi Tryton. Ostatnie lata pokazały, że wolumen sprzedaży bardzo dynamicznie rośnie.
– Klienci zaakceptowali naszą filozofię rynkową – bardzo dobra jakość w przystępnej cenie. Dzięki temu każdy kolejny rok przynosi znaczny wzrost sprzedaży. W ofercie pojawiają się nowe urządzenia. W tym momencie marką Tryton oznaczonych jest już blisko 150 modeli maszyn. Dzięki sprawnej dystrybucji na wyposażeniu coraz większej liczby niewielkich ekip budowlanych, montażowych oraz w warsztatach zaawansowanych użytkowników można zobaczyć nasze elektronarzędzia. Chcemy, aby ich właściciele mogli nimi jak najdłużej pracować. Dlatego zdecydowaliśmy się uprościć procedurę zakupu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych – mówi Jarosław Bednarczyk, brand manager marki wysokiej jakości elektronarzędzi TRYTON.
Począwszy od stycznia zamawianie części zamiennych jest bardzo proste. Wszystkie akcesoria dostępne są poprzez platformę sprzedaży elektronicznej Profix. Wystarczy się zalogować, przejść do kategorii części zamienne, wpisać model maszyny i wybrać produkt.
Nowe podejście do obsługi pogwarancyjnej to element szerszej koncepcji. Właściciel marki chce w pierwszej kolejności pokazać, że sprzedawane maszyny pracują zdecydowanie dłużej niż wynikałoby to z warunków gwarancji, a grono zadowolonych użytkowników stale się powiększa. Każdy kto zdecydował się na zakup urządzenia oznaczonego logo TRYTON może liczyć na to, że nawet po kilku latach bez problemu kupi niezbędne części zamienne, a jeśli będzie miał takie życzenie, skorzysta z usług autoryzowanego serwisu. Jak zapewniają specjaliści, takie rozwiązanie jest tańsze od zakupu nowej maszyny. Poza tym z elektronarzędziami jest tak jak z butami – najwygodniejsze są te, które mają za sobą kilkaset godzin marszu. Do nowych zawsze trzeba się przyzwyczajać. Nie może zatem dziwić, że zainteresowanie serwisowaniem maszyn stale rośnie.
– Na przestrzeni ostatnich trzech lat liczba maszyn, które serwisujemy w ramach tzw. obsługi pogwarancyjnej, stale wzrasta. Nie są to poważne naprawy. Najczęściej nasza ingerencja ogranicza się do wymiany podstawowych elementów i generalnego przeglądu. Klienci chętnie z tej możliwości korzystają, ponieważ oględziny maszyny są bezpłatne. Na ich podstawie przedstawiamy kosztorys. Jeśli właściciel maszyny go akceptuje, wykonujemy czynności serwisowe i odsyłamy maszynę, która przez najbliższe lata będzie pracować bezawaryjnie – mówi Jacek Winiarczyk, kierownik Serwisu Centralnego Tryton.
Uruchamiając sprzedaż detaliczną części zamiennych, Profix chce także zaprosić do współpracy sklepy, które w tej chwili sprzedają produkty marki Tryton. Część z nich już świadczy podstawowe usługi serwisowe na miejscu. Inne mogą także zdecydować się na uruchomienie takiej usługi. Wszystkim zaś przydadzą się materiały instruktażowe.
– Jeśli nasi partnerzy handlowi wyrażą zainteresowanie naszą inicjatywą, chętnie przekażemy im materiały szkoleniowe. Pokażemy, jak w konkretnych maszynach wymieniać np. szczotki, włączniki, zmieniać uchwyty wiertarskie. A wszystko to ma skrócić czas serwisowania. W wielu przypadkach naprawy można dokonać bardzo szybko, a to jest bardzo ważne dla właściciela maszyny – tłumaczy Jarosław Bednarczyk.
Usługi tzw. szybkiego serwisu to też szansa dla placówek handlowych na zbudowanie partnerskich relacji z klientem. Zaprezentowanie swojego sklepu jako miejsca kompleksowej obsługi, uzyskania porad, wskazówek i zakupu części zamiennych do już posiadanego urządzenia to dobra inwestycja. Zadowolony klient wraca po kolejne zakupy. To szansa na nawiązanie skutecznej walki konkurencyjnej z dużymi graczami na rynku dystrybucji narzędzi i elektronarzędzi. Szansa, z której warto skorzystać.
Wszystkie maszyny oznaczone marką Tryton objęte są dwuletnią gwarancją. Jak wynika z udostępnionych danych, liczba napraw gwarancyjnych od wielu lat utrzymuje się na stałym kilku procentowym poziomie i w tym względzie wyróżnia się na korzyść na tle rygorystycznych rynkowych standardów. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne realizowane są w nowocześnie urządzonym i dobrze wyposażonymserwisie.
dzień dobry,
chcę kupić akumulator NiCd, typ; YTUV14.4AK, 14,4V, 1500mAh,
do wiertarko-wkrętarki typu TUV14BK2,